chcíplo mi to...

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Na hladový oko bych víc jak 50 km neriskoval.

P.S. Jo, už mi jede :-)

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Reklama
 

Pajda
Příspěvky: 335
Registrován: pon úno 02, 2004 11:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda »

Ivan může 50 km, ale já ujel téměř 100 km na hladový oko, ale nic příjemnýho to nebylo :o . Bál jsem se, že dojde a tak jsem jel Eko-rallye. :)
Na Nexii vzpomínám v dobrém :-) , ale MPV je MPV
neválí se vám v garáži nepotřebná SPZ - v mé sbírce je pro ní místo,
Uživatelský avatar
Pepe
Příspěvky: 302
Registrován: sob říj 18, 2003 21:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepe »

Standartně tak 50 km, svižným tempem, víc jsem taky nikdy neriskoval. :o
V aktivní službě:
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
Uživatelský avatar
Radoslav Hološka
Příspěvky: 856
Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radoslav Hološka »

Na "hladove oko" je v nadrzi este cca 7,5L paliva. Odkedy mam palubny pocitac,ukazuje velmi presne a nemoze sa mi stat,ze mi dojde benzin. Palubak totiz rata zbytkove palivo aj ked stojite a motor bezi na volnobehu. Vtedy rucicka a "hladove oko" nie su velmi presne,iba orientacne. Na palubak je 100% spolahnutie!
Dano
Příspěvky: 472
Registrován: stř črc 28, 2004 18:17
Bydliště: SR, Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dano »

Ten palubak ma prietokovy merac alebo ako to funguje? Kde vsade je to vlastne napojene?
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

U Nexií se často stává že když dojde benzín tak už auto nenatočíte a někdy odejde čerpadlo nadobro a je potřeba ho vyměnit je to asi v tom že si čerpadlo nasaje ten nejhorší bordel co je v nádrži a když takhle nadoraz jezdíte často tak se není čemu divit . Někdy pomůže lehce natlakovat přes hrdlo nádrž (ucpat to hadrem a fouknout do ní třeba nějakou hadičkou ) a zastartovat . A pak vám prozradím jedno tajemství :| :| když se podíváte na kabeláž vedoucí k rozdělovači tak z ní kouká takovej kulatej konektor v gumové ochraně :lol: :lol: a do toho když přivedete + od baterie tak se vám rozeběhne čerpadlo v nádrži naprosto bez čehokoliv jiného zapnutého :)
Naposledy upravil(a) petrm dne pon lis 29, 2004 23:55, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

:| :| Petře, díky za tajemství -i -i

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Pajda
Příspěvky: 335
Registrován: pon úno 02, 2004 11:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda »

Radoslav Hološka píše:Na "hladove oko" je v nadrzi este cca 7,5L paliva. Odkedy mam palubny pocitac,ukazuje velmi presne a nemoze sa mi stat,ze mi dojde benzin. Palubak totiz rata zbytkove palivo aj ked stojite a motor bezi na volnobehu. Vtedy rucicka a "hladove oko" nie su velmi presne,iba orientacne. Na palubak je 100% spolahnutie!
Nevěř úplně všemu ;) . Když jsem jezdil s R 25, kde byl z výroby počítač, tak se na úplným konci nádrže běžně stávalo, že se zbylé palivo měnilo každých pár metrů. A mám pocit, že tam to bylo i nějak propojené s palivoměrem (ale už si to nepamatuju).
Na Nexii vzpomínám v dobrém :-) , ale MPV je MPV
neválí se vám v garáži nepotřebná SPZ - v mé sbírce je pro ní místo,
Uživatelský avatar
Pepe
Příspěvky: 302
Registrován: sob říj 18, 2003 21:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepe »

No, jenže Rado tam má ten Ondrášův polský speciál a ten odečítá v závislosti na okamžité spotřebě a stavu paliva při tankování.

Běda jenom jestli kecá stojan u pumpy, to se pak člověk podiví, když na něm chce nějaký pumpař vydělat. :)
V aktivní službě:
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
Uživatelský avatar
Radoslav Hološka
Příspěvky: 856
Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radoslav Hološka »

Zatial ma nesklamal ani palubak ani stojany na pumpe. Je napojeny na + , - , vstrekovac a rychlostne cidlo. Pred prvym pouzitim sa nakalibruje natankovanim plnej nadrze,jazdite na kalibracny rezim,potom znova dotankujete plnu nadrz a zadatu mu natankovany udaj v litroch. Rata okamzitu spotrebu na zaklade udajov zo vstrekovaca (vsetko rata aj ked auto ide na volnobeh) a samozrejme preratava kilometre prejdene,dojazd a vsetko ostatne. Prietokovy merac nie je nutny,rata pocet vstrekov a prejazdene kilometre. Je velmi inteligentny a presny!
Dano
Příspěvky: 472
Registrován: stř črc 28, 2004 18:17
Bydliště: SR, Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dano »

Ja teda neviem, ale este sa mi idealne do plna natankovat nepodarilo. Drzim pistol sikmo, ako sa na nexii musi aby to vobec islo, ale vyrazi mi to hoci kedy ked uz som pri konci. Pri tom sa mi tam podari dostat este par litrov, takze neviem povedat ci uz je plno. Podla natankovanych litrov podla mna je to blbost lebo ked jazdim na hladne oko tak, ze sa rucicka sa nezdvihne ani pol mm a este nejaku dobu jazdim a pri tom tam nestrcim viac ako nejakych 41 litrov. To je udaj z posledneho tankovania. Keby tam bolo naozaj tych 9 litrov pred tankovanim, to by kontrolka este len blikala, ale ja viem, ze som uz isiel na vypary. Cize verim vo funkcnost toho palubaku, ale neverim na spravne vykalibrovanie. Respektive fakt neviem ako tam nastrkat plnu nadrz aby bola fakt plna podla niecoho aby som na druhe tankovanie tam dal rovnako do plna a nie plus minus 2-3 litre.
Uživatelský avatar
vado
Příspěvky: 1027
Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vado »

Ja sledujem spotrebu svojha lanosa tak, ze ho vzdy dotankujem uplne po hrdlo. Nie je to problem, len to stojiu trochu casu: ked prvy krat vypne pistol, tak ju povytiahnem a stlacim iba trochu. Ona casom zase vypne (palivo sa peni), ale takym postupnym povytahovanim a "nacvakavanim" naplnim nadrz az tak, ze mam benzin az pred sitkom v hrdle nadrze, t.j. uplne doplna. Len potom prejsem aspon 10 km (ziadny problem, vzdy tankujem pred cestou do prace, ato mam asi 12 km od pumpy :) ), aby som trochu spotreboval. Je to nutne hlavne v lete - chladne palivo by sa roztiahlo a pretieklo by von :shock:
Potom, ako mi prvykrat vypne pistol, tak do nadrze dostanem este najmenej 4-5 l. Je to zaujimave, ale ked mi zacne svietit hladove oko, tak do nadrze, ktora ma podla manualu 48 l natlacim aj 51 :lol:
V.

S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black

Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Igrlik

Viac ako nádrž...

Příspěvek od Igrlik »

vado píše:...Potom, ako mi prvykrat vypne pistol, tak do nadrze dostanem este najmenej 4-5 l. Je to zaujimave, ale ked mi zacne svietit hladove oko, tak do nadrze, ktora ma podla manualu 48 l natlacim aj 51 :lol:
Uvedom si, že to neleješ do nádrže, ktorá má fakt tých 48 litrov, ale do celej sústavy nalievacieho hrdla, hadíc, spojok, odvzdušnenia a t.ď. Takže len do hadice spojujúcej nádrž a hrdlo sa zmestia tak 2 litre!
Uživatelský avatar
vado
Příspěvky: 1027
Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Viac ako nádrž...

Příspěvek od vado »

Igrlik píše:
vado píše:...Potom, ako mi prvykrat vypne pistol, tak do nadrze dostanem este najmenej 4-5 l. Je to zaujimave, ale ked mi zacne svietit hladove oko, tak do nadrze, ktora ma podla manualu 48 l natlacim aj 51 :lol:
Uvedom si, že to neleješ do nádrže, ktorá má fakt tých 48 litrov, ale do celej sústavy nalievacieho hrdla, hadíc, spojok, odvzdušnenia a t.ď. Takže len do hadice spojujúcej nádrž a hrdlo sa zmestia tak 2 litre!
Ano, to viem. Ale podstatne je to, ze vzdy dolievam na definovany celkovy objem (vzdy po hrdlo) a tak nie je problem presne spocitat spotrebu (pripadne skalibrovat pocitac) a o to tu islo.
V.

S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black

Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Dano
Příspěvky: 472
Registrován: stř črc 28, 2004 18:17
Bydliště: SR, Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dano »

Nexia ma predsa 50 litrov nadrz nie 48. S potrubim to moze byt 51.
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“