cerpadlo je vycistene, zlozene, tam kde bolo treba aj pretesnene teflonovou paskou na rurky, trosku som laboroval a naimplementoval do nadrze benzinovy filter z tica, pridhytil som ho drotom o tu vanicku v ktorej je benzinove cerpadlo. Tlak to ma teraz slusny, prstom sice benzin zastavim ale po uvolneni som bol komplet aj so spodkom auta za benzinovym filtrom ostriekany. Ale co ma trapi, je ze auto stale na benzin nejde dobre. Mam teoriu na ktoru by som rad pocul vase nazory. Ze proste ten rocny az dvojrocny benzin je zly a v motore nehori tak ako by mal. Podobne sa chovala karburatorova skodovka a nechapal som preco. Ci sa na karburatore upcha nejaka tryska alebo co. Lenze niektori ludia ktori jazdili na skodovkach na lpg mali podobne problemy a aj ked karburator rozobrali nenasli nic upchate ani poskodene. Ale to, ze po prisliapnuti plynu auto najpr pribrzdi aby sa potom vahavo zobralo a zacalo tahat az niekde nad 3totacok tak to su symptomy uplne rovnake ako na skodovke, kde je uplne ina beniznova sustava. A co sa tyka pripadneho maleho tlaku benzinu, tak to by potom na 3t otacok nemalo ist vobec a prave naopak, nad 3t otacok su symptomy pribrzdujuceho motoru po zosliapnuti plynu omnoho mensie. Jedine co mala skodovka a espero spolocne je stary benzin. Neviem co som to natankoval, uz je tomu predsa len rok
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
(asi vpower na shelke, pamatam si ze som za to mohol kupit ferrari s natahovanim a zvukom motora za 49sk
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)) ), ale teraz je to zlte, po vyschnuti lepkave a trochu mastne. Takze to nejako vyjazdim az na 0 a potom budem preplachovat 5 az 10 litrami cerstveho benzinu nez sa symptomy bud stratia alebo budem patrat dalej.
Inac co som pozeral tak to nie je zle vymyslene, pretoze vracacka od vstrekov ide o hrantika kde je cerpadlo, takze ked uz idete, tak dokaze espero vyzrat az na par deci vsetok benzin bez rizika odlievania v zakrutach. Ja som to sice trosku zrusil, pretoze som nasavaci kos zo zrezaneho filtra z tica dal vedla hrantika v nadrzi (nevoslo by sa spolu s cepradlom), ale zase ten kos nestrati benzin kym nebude v nadrzi menej nez 1cm na dne. Ten filter z tica bol povodne vymysel pretoze som sa bal aby sa vycistene cerpadlo hned nezasvinilo sajrajtom z nadrze, lenze potom ako som zistil ze ta pancuska povodne nasadena na nasoske cerpadla je poskodena a pri pokuse o nasadenie som ju roztrhol uplne, uz bol novy predradeny filter nutnost. Inak by siel nijako necisteny bordel z nadrze rovno do cerpadla.