Nestartuje. Někdy:-( Málo paliva před startem.

Diskusní forum Daewoo Lanos Clubu.

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
marttin
Příspěvky: 5
Registrován: úte srp 04, 2009 20:07

Nestartuje. Někdy:-( Málo paliva před startem.

Příspěvek od marttin »

Při otočení klíčku někdy sepne čerpadlo paliva jen krátce (cca 1sec.) a pak nejde nastartovat. Motor točí, ale nechytne. Vytáhnu klíček ze zapalování a zkusím znova natočit. Někdy se chytne na 10-tý pokus, někdy třeba až po půl hodině.
Normálně čerpadlo sepne na cca 2sec. a motor chytne napoprvé a pak už normálně jede třeba týden.
Zkoušel jsem změřit napětí na pal. pumpě a na relé a to odpovídá délce točení pumpy. Takže z nějakého mě neznámého důvodu jednotka ECM posílá poloviční impuls k načerpání paliva. Což nestačí. Netuší někdo proč?
Reklama
 

Uživatelský avatar
vado
Příspěvky: 1027
Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje. Někdy:-( Málo paliva před startem.

Příspěvek od vado »

Mas v poriadku imobilizer ? Mne to robilo, ked bola vadna snimacia cievka. Ked to precitalo kluc spravne, cerpadlo bezalo asi 3-4 sekundy a nastartoval. Ked IMO kluc nerozpoznalo, cerpadlo zoplo asi na 1 sekundu a nenastartoval. LED IMO v tom pripade blikala v dlhsich intervaloch. Problemu s cievkou imobilizera by nasvedcovalo aj to, ze ked vytiahnes kluc a potom znovu zasunies, tak sa to upravi.
V.

S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black

Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
marttin
Příspěvky: 5
Registrován: úte srp 04, 2009 20:07

Re: Nestartuje. Někdy:-( Málo paliva před startem.

Příspěvek od marttin »

To mě nenapadlo. Co jsi s tím dělal?
Předpokládám, že když byl problém v cívce tak nezáleželo, kterým klíčem jsi startoval...
Uživatelský avatar
krowman
Příspěvky: 252
Registrován: pon lis 27, 2006 19:08
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje. Někdy:-( Málo paliva před startem.

Příspěvek od krowman »

To se mi stava taky, kdyz zaparkuju auto a je tam malo paliva (ani nemusi svitit hladovy voko) a dojdu treba po 2dnech tak uz nenastartuju. Toci to a nic se nedeje... ale abych cekal az po 10pokusu snad nastartuje tak na to nemam srdce a radsi si dovezu z benzinky 5litru benzinu, naliju cerpadlo krasne klasicky natahne a start na poprve. -i
Daewoo Lanos, tudor HB, 1.5, ´97
marttin
Příspěvky: 5
Registrován: úte srp 04, 2009 20:07

Re: Nestartuje. Někdy:-( Málo paliva před startem.

Příspěvek od marttin »

Jenže mě to dělá i s půl nádrží. Takže prověřím ten imo.
Uživatelský avatar
vado
Příspěvky: 1027
Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje. Někdy:-( Málo paliva před startem.

Příspěvek od vado »

marttin píše:To mě nenapadlo. Co jsi s tím dělal?
Předpokládám, že když byl problém v cívce tak nezáleželo, kterým klíčem jsi startoval...
Musela byt vymenena cievka. Ci bol problem aj s druhym klucom, neviem, nenapadlo ma to vyskusat.
Ak ti to robi iba s jednym klucom, moze byt problem aj v kluci. Moze to byt nahoda (ze sa chyba iba neprejavila v case, ked si skusal druhy kluc). Ale aj tento stav by bol chybou sustavy kluc/imobilizer.

Uz som mal aj problem s RJ imobilizera, ktora bola poskodena. Dioda po zapnuti zapalovania neblikala, ale motor obcas chytil, obcas nie. Nakoniec som musel auto odtiahnut do servisu, kde mi bymenili RJ IMO.
V.

S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black

Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
marttin
Příspěvky: 5
Registrován: úte srp 04, 2009 20:07

Re: Nestartuje. Někdy:-( Málo paliva před startem.

Příspěvek od marttin »

Měl jsi pravdu, když se imo správně nechytne tak stále bliká ledka a samozřejmě pumpa točí jen krátce a auto nestartuje. Zatím to vypadá, že se druhý klíč chová stejně. Ale já tomu přijdu na kloub ;)
Uživatelský avatar
vado
Příspěvky: 1027
Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje. Někdy:-( Málo paliva před startem.

Příspěvek od vado »

marttin píše:Měl jsi pravdu, když se imo správně nechytne tak stále bliká ledka a samozřejmě pumpa točí jen krátce a auto nestartuje. Zatím to vypadá, že se druhý klíč chová stejně. Ale já tomu přijdu na kloub ;)
Nemas nad cim vela co spekulovat. Iba ak by to bola kontaktova zalezitost medzi cievkou a modulom. Ak nie, potom ostava len dufat, ze problemom je snimacia cievka. To je za par penazi. Pokial bude problem v RJ IMO, tak mna to stalo minuly rok (vymena, sparovanie RJ IMO/ECU a nakodovanie klucov - samozrejme v znackovom servise, je potrebna diagnostika) 8500Skk :shock:
V.

S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black

Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Nestartuje. Někdy:-( Málo paliva před startem.

Příspěvek od Serpico »

...obecně pokud jezdíte na doraz benzínové nádrže, čerpadlo dostává zabrat a pak zlobí...( prostě nejlíp mu je když ponořené - chladí i maže se benzínem - na sucho má z toho infarkt...

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
marttin
Příspěvky: 5
Registrován: úte srp 04, 2009 20:07

Re: Nestartuje. Někdy:-( Málo paliva před startem.

Příspěvek od marttin »

Zkontroloval jsem konektor cívky a kabel. Momentálně nezlobí.
Není možné imomobilizér úplně deaktivovat?
Uživatelský avatar
vado
Příspěvky: 1027
Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje. Někdy:-( Málo paliva před startem.

Příspěvek od vado »

Nie, imobilizer nie je mozne jednoducho odstavit.
Jedine preprogramovanim ECU. Myslim, ze bezny BFU (ako ja a napriklad kopec dalsich na tomto fore) nema moznost a hlavne znalosti taketo nieco urobit.
V.

S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black

Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Odpovědět

Zpět na „LANOS“