Ja to robim presne tak isto, ale este tak prve dva km jazdim len uplne nalahko, tak do 2200-2500 ot/min . Potom sa odlepi rucicka teplomera od zarazky a mozem ist uplne normalne.petrm píše:Já zahřívám motor tak že ráno přijdu k autu nastartuju a jdu oškrábat okna a když doškrábu nasednu a už v celku normálně jedu a auto už začíná mírně topit takže se nemusím bát
protaceni za studena
Moderátor: Blue Lanos
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
- Reklama
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Slyšel jsem o nějakým způsobu, jak rychle ohřát motor.
1. Přidělá se nějaký malý motorek na benzin a na dálku se tento nastartuje, třeba 1/2 hodiny před odjezdem, a on běží ohřívá vodu v motoru a v topení a vy vklidu pijete doma kafe. Pak jdete k autu v něm +23 okna čistá a celá ta sranda stojí asi 1/2 litru benzínu a cca 2000 Euro. Tvrdí, že se to vyplatí a investice se vrátí vyšší životností motoru.
2. levnější je přidat do vodního oběhu patronu (vypadá to jako výměník na topení doma) naplněnou nějakou boritou solí. Ta sice netopí, ale když se k ní dostane teplo cca 20 C z motoru začne měnit skupenství a vydává ze sebe dost tepla. Funguje to asi takhle: Natočíš a např. za minutu ti vyjede ručička teploměru na nějakech 50 C. Auto topí a také se méně opotřebovává. Když pak zase patrona po jízdě zchladne změní skupenství a je zas při dalším startu schopna pomoci s ohřátím.
Neví někdo něco konkrétnějšího? Jeden ze způsobů se tuším jmenuje "Steigheinzung" nebo tak a ten druhý nevím.
1. Přidělá se nějaký malý motorek na benzin a na dálku se tento nastartuje, třeba 1/2 hodiny před odjezdem, a on běží ohřívá vodu v motoru a v topení a vy vklidu pijete doma kafe. Pak jdete k autu v něm +23 okna čistá a celá ta sranda stojí asi 1/2 litru benzínu a cca 2000 Euro. Tvrdí, že se to vyplatí a investice se vrátí vyšší životností motoru.
2. levnější je přidat do vodního oběhu patronu (vypadá to jako výměník na topení doma) naplněnou nějakou boritou solí. Ta sice netopí, ale když se k ní dostane teplo cca 20 C z motoru začne měnit skupenství a vydává ze sebe dost tepla. Funguje to asi takhle: Natočíš a např. za minutu ti vyjede ručička teploměru na nějakech 50 C. Auto topí a také se méně opotřebovává. Když pak zase patrona po jízdě zchladne změní skupenství a je zas při dalším startu schopna pomoci s ohřátím.
Neví někdo něco konkrétnějšího? Jeden ze způsobů se tuším jmenuje "Steigheinzung" nebo tak a ten druhý nevím.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- T-PK
- Příspěvky: 501
- Registrován: úte srp 31, 2004 09:49
- Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
- Kontaktovat uživatele:
Hele,dkyž hledáš něco takového,tak 2000 euro je trochu moc,ne?Co takhle toto: http://bezpol.wz.cz/guard_t700.htm
Jo to je OK, ale tímhle svýmu motoru nepomůžeš. Proto se tam dává malej motorek a ten to předem ohřeje, tak , že nastartuješ vlastně teplý motorT-PK píše:Hele,dkyž hledáš něco takového,tak 2000 euro je trochu moc,ne?Co takhle toto: http://bezpol.wz.cz/guard_t700.htm
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
To co popisuješ Richarde je v prvním případě nezávislé topení a jeho cena hodně záleží na tom jak dobře ho chceš ovládat jestli programováním a nebo dálkově nebo telefonem o tom druhém sem nikdy neslyšel . Nezávislé topení není problém do auta dodělat a základní stojí kolem tuším 10 000 Kč pak záleží právě na tom jak ho budeš ovládat
Petře, asi před 2 - 3 roky jsem na satelitu viděl reklamu na tohle topení, stála v Alpách řada omrzlejch aut a mezi nima jedno krásně rozmrzlý. Otázka, který z nich používá ten systém (byl tam pak vidět navíc takovej malej motorek připojenej na benzin a do vody a cena byla asi tak 3000 Marek) tak jsem plácnul 2000 EUR. A o tom přitopení tou patronou mi říkal kámoš. Proto se ptám, jestli o tom někdo něco neví. Možná je tam naplněno něco jako v těch pytlících co hřejou, co já vím?
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Jo s těma cenama je to normální co bylo ještě nedávno povážováno za naprostý luxus se dneska stává běžnou věcí a za pár měsíců to bude banalita za pár korun ale vývoj jde dál a zase je něco strašně super ale drahý a když už cena klesne natolik kolik sme ochotni akceptovat tak se zase vyskytne něco nového dokonalejšího ale zase dražšího a tak pořád jen čekáme na výprodeje a kupujem si vlastně zastaralé zboží nejlíp by o tom mohli vyprávět ti co dělají v počitačích že ??? to co si dneska kupuju je vlastně už zastaralé a je tu něco nového a výkonějšího
vytočný motor za studena
muže se sta že se zadře motor,nebo ohne hlava.tonto stav je tak navýměnu motoru