lenive espero

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
cino
Příspěvky: 1
Registrován: sob črc 04, 2009 16:02

lenive espero

Příspěvek od cino »

caute!nasiel bi sa tu niekto kto ma skusenost s takou vecou ze nevladze ist motor do otacok?ist to ide len mu to podla mna trochu trva a ked mu dam viac plyn tak ho dusi.co to moze bit?prosim poradte kto sa uz s takim niecim stretol.DAKUJEM!
Reklama
 

Uživatelský avatar
blackjohn
Příspěvky: 559
Registrován: čtv čer 08, 2006 11:29
Bydliště: Soběslav

Re: lenive espero

Příspěvek od blackjohn »

To může být prakticky čímkoliv od výfuku(děravý, ucpaný katalyzátor), zapalování(rozdělovač, kabely, svíčky), špatně nastavené rozvody(třeba o 1 zub), jednotka motoru dostává špatné údaje od čidel(MAP-podtlak, teplotní čidla) nebo může být třeba jen vypadlá nějaká hadička kolem škrtící klapky.
Jaký máš motor? Začalo to dělat najednou nebo se to zhoršuje?
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Uživatelský avatar
vladimir fodor
Příspěvky: 275
Registrován: ned led 27, 2008 11:04
Bydliště: Selce pri BB

Re: lenive espero

Příspěvek od vladimir fodor »

caute.Dalšia z mozností vzduchoví filter .
Uživatelský avatar
Rumcajz
Příspěvky: 329
Registrován: ned zář 25, 2005 18:22
Bydliště: Martin, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: lenive espero

Příspěvek od Rumcajz »

pri týchto problémoch by som začal pri katalizátore.. na 90 % je rozsypaná keramika..

adios
Espero 2.0l na 1.5l TP,, 15" elektróny, new music, new sanie, new výfuk, new vačka z 1.8...
Espero 2.0l na 1.5l TP, LPG (legal), ABS, klíma, airbag, akože drevo, modré,..(koža, vyhr.sedadlá) .. PREDANÉ 68tis
Espero 2.0l na 1.5l TP full výbava, ... PREDANÉ 75tis
Omega MV6 ... no coment ...
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: lenive espero

Příspěvek od ppp »

ja mam mozno vdaka takmer 100% prevadzke na lpg problem s dodavkou benzinu tazko povedat ci sa novy filter upchal za taku chvilku alebo je v haji regulator tlaku alebo nieco so vstrekmi ale chova sa to takto:
1. nestartuje na prvy raz, ale az na 2 az Nty ale nastartuje, tazko povedat ci ide paliva vela alebo malo. Ale chovalo sa to podobne ked bol maly tlak paliva tak asi malo.
2. ked uz idem na benzin tak do cca 2t otacok pri akomkolvek pohybe plynoveho pedalo auto pribrzdi a potom sa pomalicky zacne rozbiehat, nad 2.5 t otacok to uz nerobi. Toto je divne lebo to mi pripada ako keby dostavalo naopak vela paliva.

Pred vymenou palivoveho filtra aj s privodnou rurkou benzinu to len zle startovalo a aj to len za chladu, za tepla to vacsinou chytlo pri prvom pokuse. Jazda na benzin bola uplne normalka.
Tlak aj prietok paliva to po vymene filtru malo viditelne vacsi, overene na spoji privodu paliva pred vstrekovacou listou.
Pri vymene filtru som nazrel aj na cerpaclo, ten nasavaci vak vyzeral byt priechodny akurat v nadrzi plavalo kopec drobneho svinciku ako keby sa tam nieco rozpustilo alebo zrazilo. Benzin mal vtedy asi pol roka.

Katalyzator s tym nema u mna nic spolocne je priechodbny a vcelku akurat je spredu ocernety a trosku asi odpareny pretoze je v jeho keramickej mriezke neico ako priehlbina, nie je pekna rovna ako na opacnej strane.

Ale neriesim to, zatial to ako tak na benzin ide takze ako havarijne palivo, ked nebudem mat kde natankovat lpg (co je bohuzial aj dnes bezna zalezitost), uplne staci.
Michal M.
Příspěvky: 99
Registrován: pát kvě 12, 2006 13:22
Bydliště: Bratislava

Re: lenive espero

Příspěvek od Michal M. »

Nazdarek. Mne robi presne to iste, len s tym rozdielom, ze startuje perfektne.
Ale ked niekedy prepnem na benzin, tak mi pri zosliapnuti pedalu, tak zacne cukat ako keby nemalo vykon a ked sa dostanem na vyssie otacky, tak uz to taha a necuka. Ale pri nizkych ledva taha.
V servise mi povedali, ze treba vymenit trysku. Cena okolo 1000 SK plus robota.
Ale zvlastne je to, ze ked som bol v Taliansku a dosiel mi plyn, tak som fical na dialnici na benzin. Asi po hodine hodine a pol jazdy na benzin mi to uz tak necukalo. Tak neviem ci ta jazda na LPG zanasa trysky alebo co.
Jazdin skoro stale na LPG takze zatial ani neriesim.
Daewoo Espero 1.5 16V DOHC (66kW), 1996, LPG (Lovato-LDW01), 230 000 km (15.10.2010)
Uživatelský avatar
Blue Lanos
Příspěvky: 4033
Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
Bydliště: NMnV

Re: lenive espero

Příspěvek od Blue Lanos »

Ano zda sa, ze zanasa a preto treba obcas nieco prejst na benzin alebo pouzit nejake aditivum do paliva na precistenie ale nemam odskusane ale v tech. sekcii som to nadhodil ;)
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Obrázek
Servisman
Příspěvky: 79
Registrován: úte úno 10, 2009 22:41
Bydliště: Bratislava

Re: lenive espero

Příspěvek od Servisman »

Jazdením na lpg sa zanášajú benzínové vstreky merkaptanom až sa zalepia,tankujete moc lacný a nekvalitný lpg.Treba tankovať slovnaft,omv a podobne a nie jurky a ostatné lacné sračky.A po vyjazdení plnej nádrže lpg na benzín najazdiť aspoň 50Km s prídavkom prípravku na čistenie vstrekov a žiadny problém.
Chevrolet Orlando 1,8 16V 104KW r.v.2012
Chevrolet Aveo 1,2 16V 62KW r.v.2010 predané
Daewoo Espero 1,5 16V 66KW r.v.1996 predané
Škoda Felícia 1,3 50KW LPG post mortem
Škoda 105 LS 37KW post mortem
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: lenive espero

Příspěvek od ppp »

EDIT! Necituj predchadzajuci prispevok !

To je ale rada :lol: . Ked sa na benzin vykaslem, tak po roku mam na dalsie trysky z vrakaca a mozno aj na dvoje ;)
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“