Prosím o radu. Odešla mi jednotka Immobilizéru. Nesvítí ani kontrolka na přístrojovce.
Když vyměním jenom tu jednotku imma, musím to nějak nakódovat nebo ten kód je uložen v jednotce motoru?
Máte někdo na prodej tu jednotku imma, pokud by se to musel nějak zjišťovat pin a podobně, tak jestli má
někdo na prodej komplet jednotky motoru,immo a klíče?
Díky za info
Immo box
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Immo box
Nie je to take jednoduche. RJ IMO sa musi "sparovat" s ECU, musia sa navzajom "spoznat", inak nebudu schopni vzajomnej komunikacie. Dalej sa RJ IMO musi naucit rozpoznat tvoje kluce. K tomu musis mat servisny pristoj. Takze to vyzera na znackovy servis. A nebud prekvapeny cenou. Mne odisla prednedavnom RJ IMO a stalo ma to viac ako 8000 SKk
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Re: Immo box
A neni to len zlou poistkou, ak tam nejaka je? A inak presne jak pise Vado - naparovanie IMO - RJ, a definicia cisiel klucov (alebo skor kodov klucov) do IMO. No a samozrejme nove kluce s IMO. Skor je mozno otazkou, ci IMO nevyhodit uplne a nechat len preprogramovat RJ, aby necakala na IMO povel pri starte....ak je to vobec mozne...
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu