Já mam v práci možnost jezdit se 3ma paviánama a tak 2-4 koktávky. paviáni maji kolem 100t km a koktávky od čtvrt mega vejš. Nic nevrže ! Pokud vim bejvá problém u paviána sedana kde něco vrže u přepážky ale nevim přesně.PavelZ píše:Mel bych dotaz k tomu vrzani (protoze me na Nubire docela stve). Jak je to s tema Skodovkama? Cetl sem ted test Fabie, kde tvrdili, ze jim behem 100000km zavrzala "dvakrat", byly tam i kilometry, kdy se to stalo (byla zapujcena na dlouhodobej test, stridali se na ni ridici, jezdilo se s ni "ne moc ohleduplne"). Ja sem jel s kamaradem jeho sluzebni Fabii, ktera mala asi 40000km, a to bylo o poznani horsi, nez muj Lanos v asi 65000km. Na kostkach Fabca vrzala, rachtala (a u ni se ridici nestridali, mel ji jen on a podle meho nazoru nejezdi nijak neslusne). Pak jsem jezdil s kamaradem, v praci dostaval 2 ruzne Oktavky, jedna pohodicka, druha se obcas trochu ozvala. Znama ma Oktavku, ktera ma asi 50000km, kupovala ji jako novou (asi pred 2 lety), a ta prej vrze az hruza. Kolega ma Ford Mondeo, taky asi 50000km a ten je velice v pohode, i kdyz i on obcas na kostkach vrzne nekde v palubovce. Jediny auto, ktery se mi co do tichosti bez vyhrad libilo (ale zase se mi nelibi design), jen individulne vybaveny nejvyssi model 7-kove rady BMW, kterym jezdi muj nadrizeny.
Zato moje Nubira: stropní světlo, vpravo vzadu asi u sloupku, pravo vepředu mezi oknem a palubkou a občas se ozve takový čvachtnutí nebo zakviknutí, něco jako by zamykal centrál, přitom se nic nezamyká ani neodemyká. Mam najeto 31700 takže jsem docela dost zklamanej.