..to sa nestane....
..taq trochu vozim a predavam suciastky z piestan v ba...
..
a vo Fancare mi tiez nevedeli povedat co tomu autu je...
..zevraj to je u taqto starych aut normalne...
...ze to robi to co to robiii....
...mozu vypravat konovi...
Nepravidelny chod motora
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
Ja nechapem, preco sa vsetci radia v servise. Taketo veci jednoducho si musi kazdy zistit sam. Nehovorim, ze sa clovek nema poradit, ale konecne riesenie je na majitelovi. V servise sa premele tolko aut, ze sa nemozu kazdemu tolko venovat. Ako petrm hovoril, ze ked dojde niekto do servisu s autom, tak akurat pojde jak hodinky. Ked sa problem prejavi pred mechanikom, tak niekedy staci 10 minut na odstranenie zavady.
Vsechny rady byly asi vycerpane. Jedine co ti muzu rict je ze pokud sjizdis z dalnice, jak jsi to psal a zdechne ti motor a das tam trojku a pustis spojku abys to nahodil zpatky... no nevim jestli je to moudre. Zaprve tim docela trpi rozvodak, taky katalyzator a ridici jednotka v tom muze mit taky gulas, takze bacha na to... Jednou jsme to zkouseli a blikla kontrolka lambdy. Ale hned zhasla..... Zum Gluck
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
z tymi radami mash pravdu...Marra píše:Vsechny rady byly asi vycerpane. Jedine co ti muzu rict je ze pokud sjizdis z dalnice, jak jsi to psal a zdechne ti motor a das tam trojku a pustis spojku abys to nahodil zpatky... no nevim jestli je to moudre. Zaprve tim docela trpi rozvodak, taky katalyzator a ridici jednotka v tom muze mit taky gulas, takze bacha na to... Jednou jsme to zkouseli a blikla kontrolka lambdy. Ale hned zhasla..... Zum Gluck
to ze chcipal motor bolo zapricinene tym "zadrbanym" volnobeznym ventilom... a to uz je OK...
to ze by sa auta z rozvodom OHC nemali roztlacat viem....
a ze to skodi remenu viem tiez...
..ale treba trochu vediet aj manipulovat zo spojkou, aby to opetovne nahodenie motoru takymto sposobom nebol SOK pre motor a rozvodak...
...a ostatnee veci...
ono ta 60ka je dost velka rychlost aby mal clovek cas jemne pustat spojku ....
..a pocuvat zvuky iduce z pod kapoty a zvuky motoru....
Re: Nepravidelny chod motora
Potrebujem poradit...
Po starte zimneho motora a naslednom jazdeni do kopca, motor zacne triast a hned vynechava... Neviete mi poradit co by to mohlo sposobovat??? Ked si pomyslim v akom dobrom novom stave mam rozdelovac a veci okolo zapalovania, tak uz ani neviem kde mam hladat chybu....
Po starte zimneho motora a naslednom jazdeni do kopca, motor zacne triast a hned vynechava... Neviete mi poradit co by to mohlo sposobovat??? Ked si pomyslim v akom dobrom novom stave mam rozdelovac a veci okolo zapalovania, tak uz ani neviem kde mam hladat chybu....
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Re: Nepravidelny chod motora
nevím jistě ale co takhle palivové čerpadlo?
Re: Nepravidelny chod motora
je fungel nove z opel predajne pravdepodobne je problem v benzine.... mame tu shitny benzin... s inym benzinom ide lepsie a len sem tam zacitit skubanie...Bude mi treba vycistit vstreky este a bude to ok...
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Re: Nepravidelny chod motora
...v mnohých prípadoch stačí vyčistiť nádrž. Skús rozpojiť palivové potrubie (spoj medzi vstrekovacou lištou a tlakovou hadicou od čerpadla) a cez servisný konektor zapni čerpadlo. To, čo vytečie z hadice zachyť do skleneného pohára, nechaj usadiť a uvidíš prečo to šklbe a kolíše. Samozrejme chyba môže byť aj inde, ale najprv by som riešil toto.
Mimochodom, nechápem celkom dobre jazdu z kopca s vyradenou rýchlosťou... a pri 60km/h štart na 3. stupni...
A ešte mi nie je celkom jasné ako alebo čím trpí remeň pri roztláčaní auta. Veď pri štarte roztlačením (roztiahnutím) sa roztočí kľuka cez spojku a prevodovku od kolies. Pri normálnom štarte sa tiež roztočí kľuka, akurát že priamo od štartéra cez zotrvačník. Teda ak to dobre chápem, v obidvoch prípadoch sa roztočí kľuka. Na nej je remenica, a na nej je rozvodový remeň, ktorý hýbe vačkami (pri 16V dvomi, pri 8V jednou). Ako ten remeň vie, kedy má trpieť? Kedy sa hýbe pomocou štartéra a kedy ho roztlačím? Nie je to tak trochu blbosť, že trpí remeň? To že trpí katalyzátor je trochu logickejšie, ale len v prípade že je vybitá baterka. Nemá dostatok energie na poriadnu iskru a kým motor pri roztláčaní nechytí, všetko vstreknuté A NESPÁLENÉ palivo sa dostáva do katalyzátora. Ten sa samozrejme zahltí (zaplaví). A keď motor naskočí, vplyvom tepla z výfukových plynov môze dôjsť k vyhoreniu tohto paliva priamo v katalyzátore. To ho samozrejme môže poškodiť. Keby sa po neúspešnom štarte nechalo palivo odpariť, nehrozí nijaké poškodenie katu. Preto výrobcovia všeobecne nepovoľujú viac ako 3 takéto pokusy o štart. Práve preto, aby sa tam nenahromadilo veľa paliva.
Mimochodom, nechápem celkom dobre jazdu z kopca s vyradenou rýchlosťou... a pri 60km/h štart na 3. stupni...
A ešte mi nie je celkom jasné ako alebo čím trpí remeň pri roztláčaní auta. Veď pri štarte roztlačením (roztiahnutím) sa roztočí kľuka cez spojku a prevodovku od kolies. Pri normálnom štarte sa tiež roztočí kľuka, akurát že priamo od štartéra cez zotrvačník. Teda ak to dobre chápem, v obidvoch prípadoch sa roztočí kľuka. Na nej je remenica, a na nej je rozvodový remeň, ktorý hýbe vačkami (pri 16V dvomi, pri 8V jednou). Ako ten remeň vie, kedy má trpieť? Kedy sa hýbe pomocou štartéra a kedy ho roztlačím? Nie je to tak trochu blbosť, že trpí remeň? To že trpí katalyzátor je trochu logickejšie, ale len v prípade že je vybitá baterka. Nemá dostatok energie na poriadnu iskru a kým motor pri roztláčaní nechytí, všetko vstreknuté A NESPÁLENÉ palivo sa dostáva do katalyzátora. Ten sa samozrejme zahltí (zaplaví). A keď motor naskočí, vplyvom tepla z výfukových plynov môze dôjsť k vyhoreniu tohto paliva priamo v katalyzátore. To ho samozrejme môže poškodiť. Keby sa po neúspešnom štarte nechalo palivo odpariť, nehrozí nijaké poškodenie katu. Preto výrobcovia všeobecne nepovoľujú viac ako 3 takéto pokusy o štart. Práve preto, aby sa tam nenahromadilo veľa paliva.
škoda 105
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0