Nepravidelny chod motora

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..to sa nestane....

..taq trochu vozim a predavam suciastky z piestan v ba...
..

a vo Fancare mi tiez nevedeli povedat co tomu autu je...
..zevraj to je u taqto starych aut normalne...
...ze to robi to co to robiii.... :roll:


...mozu vypravat konovi... :?:
Reklama
 

Dano
Příspěvky: 472
Registrován: stř črc 28, 2004 18:17
Bydliště: SR, Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dano »

Ja nechapem, preco sa vsetci radia v servise. Taketo veci jednoducho si musi kazdy zistit sam. Nehovorim, ze sa clovek nema poradit, ale konecne riesenie je na majitelovi. V servise sa premele tolko aut, ze sa nemozu kazdemu tolko venovat. Ako petrm hovoril, ze ked dojde niekto do servisu s autom, tak akurat pojde jak hodinky. Ked sa problem prejavi pred mechanikom, tak niekedy staci 10 minut na odstranenie zavady.
Uživatelský avatar
Marra
Příspěvky: 222
Registrován: čtv říj 14, 2004 19:28
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Marra »

Vsechny rady byly asi vycerpane. Jedine co ti muzu rict je ze pokud sjizdis z dalnice, jak jsi to psal a zdechne ti motor a das tam trojku a pustis spojku abys to nahodil zpatky... no nevim jestli je to moudre. Zaprve tim docela trpi rozvodak, taky katalyzator a ridici jednotka v tom muze mit taky gulas, takze bacha na to... Jednou jsme to zkouseli a blikla kontrolka lambdy. Ale hned zhasla..... Zum Gluck ;)
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

Marra píše:Vsechny rady byly asi vycerpane. Jedine co ti muzu rict je ze pokud sjizdis z dalnice, jak jsi to psal a zdechne ti motor a das tam trojku a pustis spojku abys to nahodil zpatky... no nevim jestli je to moudre. Zaprve tim docela trpi rozvodak, taky katalyzator a ridici jednotka v tom muze mit taky gulas, takze bacha na to... Jednou jsme to zkouseli a blikla kontrolka lambdy. Ale hned zhasla..... Zum Gluck ;)
z tymi radami mash pravdu... :roll:
to ze chcipal motor bolo zapricinene tym "zadrbanym" volnobeznym ventilom... a to uz je OK...

to ze by sa auta z rozvodom OHC nemali roztlacat viem....
a ze to skodi remenu viem tiez...

..ale treba trochu vediet aj manipulovat zo spojkou, aby to opetovne nahodenie motoru takymto sposobom nebol SOK pre motor a rozvodak...
...a ostatnee veci...

ono ta 60ka je dost velka rychlost aby mal clovek cas jemne pustat spojku ....
..a pocuvat zvuky iduce z pod kapoty a zvuky motoru....
Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Re: Nepravidelny chod motora

Příspěvek od Dark69 »

Potrebujem poradit...
Po starte zimneho motora a naslednom jazdeni do kopca, motor zacne triast a hned vynechava... Neviete mi poradit co by to mohlo sposobovat??? Ked si pomyslim v akom dobrom novom stave mam rozdelovac a veci okolo zapalovania, tak uz ani neviem kde mam hladat chybu....
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
zelvicek
Příspěvky: 30
Registrován: stř čer 29, 2011 07:44

Re: Nepravidelny chod motora

Příspěvek od zelvicek »

nevím jistě ale co takhle palivové čerpadlo?
Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Re: Nepravidelny chod motora

Příspěvek od Dark69 »

je fungel nove z opel predajne ;) pravdepodobne je problem v benzine.... mame tu shitny benzin... s inym benzinom ide lepsie a len sem tam zacitit skubanie...Bude mi treba vycistit vstreky este a bude to ok...
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Uživatelský avatar
michal.sk
Příspěvky: 110
Registrován: sob led 24, 2009 08:16
Bydliště: Bratislava

Re: Nepravidelny chod motora

Příspěvek od michal.sk »

...v mnohých prípadoch stačí vyčistiť nádrž. Skús rozpojiť palivové potrubie (spoj medzi vstrekovacou lištou a tlakovou hadicou od čerpadla) a cez servisný konektor zapni čerpadlo. To, čo vytečie z hadice zachyť do skleneného pohára, nechaj usadiť a uvidíš prečo to šklbe a kolíše. Samozrejme chyba môže byť aj inde, ale najprv by som riešil toto.

Mimochodom, nechápem celkom dobre jazdu z kopca s vyradenou rýchlosťou... a pri 60km/h štart na 3. stupni...

A ešte mi nie je celkom jasné ako alebo čím trpí remeň pri roztláčaní auta. Veď pri štarte roztlačením (roztiahnutím) sa roztočí kľuka cez spojku a prevodovku od kolies. Pri normálnom štarte sa tiež roztočí kľuka, akurát že priamo od štartéra cez zotrvačník. Teda ak to dobre chápem, v obidvoch prípadoch sa roztočí kľuka. Na nej je remenica, a na nej je rozvodový remeň, ktorý hýbe vačkami (pri 16V dvomi, pri 8V jednou). Ako ten remeň vie, kedy má trpieť? Kedy sa hýbe pomocou štartéra a kedy ho roztlačím? Nie je to tak trochu blbosť, že trpí remeň? To že trpí katalyzátor je trochu logickejšie, ale len v prípade že je vybitá baterka. Nemá dostatok energie na poriadnu iskru a kým motor pri roztláčaní nechytí, všetko vstreknuté A NESPÁLENÉ palivo sa dostáva do katalyzátora. Ten sa samozrejme zahltí (zaplaví). A keď motor naskočí, vplyvom tepla z výfukových plynov môze dôjsť k vyhoreniu tohto paliva priamo v katalyzátore. To ho samozrejme môže poškodiť. Keby sa po neúspešnom štarte nechalo palivo odpariť, nehrozí nijaké poškodenie katu. Preto výrobcovia všeobecne nepovoľujú viac ako 3 takéto pokusy o štart. Práve preto, aby sa tam nenahromadilo veľa paliva.
škoda 105
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“