Horsi muze byt, co na to policisti pri pripadny kontrole. Xenony jsou uz ve svetle prece jen dost jednoznacne poznat.petrm píše:K těm Xenonům jdou dát do každého auta ale to co popisujete za 2500 za světlo je pouze na světla kde máte oddělenou žárovku na dálkový a potkávací (většinou H1 tedy pro Espero a pár Nubir ) né tedy pro světla se žárovkou H4 na ty jsou potřeba bixenony a ty stojí kolem 7-10 000 za světlo jinak už bych je tam měl
Účinější žárovky
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
v cem je presne problem - vzdyt snad nedas 7-10tkc za neco, co nema ani homologaci ...PavelZ píše:Horsi muze byt, co na to policisti pri pripadny kontrole. Xenony jsou uz ve svetle prece jen dost jednoznacne poznat.petrm píše:K těm Xenonům jdou dát do každého auta ale to co popisujete za 2500 za světlo je pouze na světla kde máte oddělenou žárovku na dálkový a potkávací (většinou H1 tedy pro Espero a pár Nubir ) né tedy pro světla se žárovkou H4 na ty jsou potřeba bixenony a ty stojí kolem 7-10 000 za světlo jinak už bych je tam měl
To je prave ten problem, sam sem se dost podrobne koukal po tehle prestavbovych sadach v podstate po celym svete a nasel sem jedinou o ktere prodejce tvrdi, ze je homologovana. Co sem napr. nasel nekde u nas, uz si ale nepamatuju kde, tak firma co nabizela tuhle sadu pro BMW na tvrdo na otazku jak pri technicky odpovedela, ze pred technickou se to da snadno prehodit na normalni zarovky.
Problem je v tom, ze aby mohly bejt xenonovy svetla schvaleny pro beznej provoz musi mit servo-korekci nastaveni. Auto ma cidla nekde v oblasti predniho a zadniho kola a vyhodnocuje zrychleni v tehle 2 bodech a podle vysledku koriguje nastaveni reflektoru a to tyhle prestavbovy sady nemaji. Ty jsou vetsinou delany tak, ze mas vybojku s patici jako normalni halogenova zatovka a tu strcis do normalniho reflektoru (je vcelku jedno jestli jen normalni vybojku, ktera funguje jako H7, nebo bi-xenon misto H4) a k tomu uz je jen externi zdroj napeti pro tu vybojku.
Ta jedina sada, o ktere tvrdili ze je schvalena byla jen pro motorky a podle obrazku se zdalo, ze je to vlastne dalsi malej reflektor, kterej se namontuje dovnitr puvodniho svetlometu a tam je snad mozny, ze u nej je i nejakej motorek, kterej muze korigovat nastaveni svetla a nekam se umisti ta cidla. Nebo druha moznost, ze motorky tuhle automatickou korekci mit nemusi.
Problem je v tom, ze aby mohly bejt xenonovy svetla schvaleny pro beznej provoz musi mit servo-korekci nastaveni. Auto ma cidla nekde v oblasti predniho a zadniho kola a vyhodnocuje zrychleni v tehle 2 bodech a podle vysledku koriguje nastaveni reflektoru a to tyhle prestavbovy sady nemaji. Ty jsou vetsinou delany tak, ze mas vybojku s patici jako normalni halogenova zatovka a tu strcis do normalniho reflektoru (je vcelku jedno jestli jen normalni vybojku, ktera funguje jako H7, nebo bi-xenon misto H4) a k tomu uz je jen externi zdroj napeti pro tu vybojku.
Ta jedina sada, o ktere tvrdili ze je schvalena byla jen pro motorky a podle obrazku se zdalo, ze je to vlastne dalsi malej reflektor, kterej se namontuje dovnitr puvodniho svetlometu a tam je snad mozny, ze u nej je i nejakej motorek, kterej muze korigovat nastaveni svetla a nekam se umisti ta cidla. Nebo druha moznost, ze motorky tuhle automatickou korekci mit nemusi.
Dík za informace, Do těch cca 5000,- bych do toho šel, ale bixenony za 15tkč to uz je trohu dost. Neuvědomil jsem si, že je potřeba je dát u Nubiry místo H4 a tak zůstanu u těch Tungsramů +60%.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
chtěl bych všechny upozornit na případné problémy s jinými světly na Matízkovi.
Pokud nejsou schválená pro daný typ vozidla,nesmí se na vůz montovat.Je to to samé co pneumatiky.
A prosím nemlaťte mě do hlavy,já si to nevymyslel.
Pokud nejsou schválená pro daný typ vozidla,nesmí se na vůz montovat.Je to to samé co pneumatiky.
A prosím nemlaťte mě do hlavy,já si to nevymyslel.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- martin
- Příspěvky: 240
- Registrován: čtv bře 18, 2004 20:38
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
pneumatiky by mely jit do technicaku dopsat, ale xenony asi tezkoVáclav Brousek píše:chtěl bych všechny upozornit na případné problémy s jinými světly na Matízkovi.
Pokud nejsou schválená pro daný typ vozidla,nesmí se na vůz montovat.Je to to samé co pneumatiky.
A prosím nemlaťte mě do hlavy,já si to nevymyslel.
Lanos SE 1.5l 63kw, výfuk Remus,Green kit, posilovač, 2xAirbag,Tlumiče Cobra Rally,Pružiny Enzo -40mm,15" Alutec Zero+195/50 Kumho Ecsta Supra, střešní okno,rozpěrka tlumičů
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Těžko to srovnávat s xenony, ale ani na STK mi nedělali problémy s upravenými zadními světlyVáclav Brousek píše:...případné problémy s jinými světly na Matízkovi...
Matiz II má taky zdvojené žárovky obrysovek...
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Spíš je dobrý si nechat nastavit světla. Matiz svítí celkem obstojně. Co se mi líbí je řešení u Renaultu Scenic, kde při dálkových svítí zároveň i tlumený, takže to krásně rovnoměrně osvětlí celou vozovku. S xenonama jsem jel taky, na tlumený je to rozdíl, ale ne zas tak velkej, dálkový jsou naprosto nesrovnatelný... H
Pro ty co mají rádi skútry - www.scootland.cz
Mates svítí dobře i na orig. žárovky. Já tam měl Phillips. Teď mám Narvy.
To současný svícení klop. a dálk. světel je super, dá se to i docela lehce udělat, ale u H4 je to nemožné , žárovka se přehřeje a praskne, ale svítí to super, skus si v noci na chvíli podržet světelnou houkačku ! Ne na dlouho !
To současný svícení klop. a dálk. světel je super, dá se to i docela lehce udělat, ale u H4 je to nemožné , žárovka se přehřeje a praskne, ale svítí to super, skus si v noci na chvíli podržet světelnou houkačku ! Ne na dlouho !
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
U Feldy jsem měl normální světla H4 a pod grilem ještě dvě dálkový s H3.
Svítí to super a prošel jsem i na technický bez problémů. Rovnoměrné osvícení v lesích poblíž chalupy řeším svitem mlhovek a dálkáčů dohromady, asi to vypadá jako UFO, když svítí 6 reflektorů, ale tam není skoro žádnej provoz tak to jde. Teď s Nubirou jedu taky s mlhovkama a celkem to svítí dobře
Svítí to super a prošel jsem i na technický bez problémů. Rovnoměrné osvícení v lesích poblíž chalupy řeším svitem mlhovek a dálkáčů dohromady, asi to vypadá jako UFO, když svítí 6 reflektorů, ale tam není skoro žádnej provoz tak to jde. Teď s Nubirou jedu taky s mlhovkama a celkem to svítí dobře
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Asi ne . Je to jen taková decentka...martin píše:a vsimli si toho vubec ze to mas upraveny?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Nevim jak starý Nubiry ale aktuální Lacík to má taky tak. Když mam dálkový tak mi svítí vepředu 6 žárovek - 2x obrysovky+2x potkávačky + 2x dálkový ještě k tomu můžu hodit 2x mlhovky . Taky podle toho ty obrysovky a potkávačky odcházej.shaman píše:Spíš je dobrý si nechat nastavit světla. Matiz svítí celkem obstojně. Co se mi líbí je řešení u Renaultu Scenic, kde při dálkových svítí zároveň i tlumený, takže to krásně rovnoměrně osvětlí celou vozovku. S xenonama jsem jel taky, na tlumený je to rozdíl, ale ne zas tak velkej, dálkový jsou naprosto nesrovnatelný... H
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
[quote="Krtek Nevim jak starý Nubiry ale aktuální Lacík to má taky tak. Když mam dálkový tak mi svítí vepředu 6 žárovek - 2x obrysovky+2x potkávačky + 2x dálkový ještě k tomu můžu hodit 2x mlhovky . Taky podle toho ty obrysovky a potkávačky odcházej.[/quote]
Bohuželmám jen H4 a tak si o potkávačkách s dálkáčema můžu nechat
zdát
Bohuželmám jen H4 a tak si o potkávačkách s dálkáčema můžu nechat
zdát
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502