Škube to a je to nějaký divný :o)
Moderátor: Blue Lanos
Škube to a je to nějaký divný :o)
Je to normalni, ze kdyz jedu a brzdim jen motorem a pak pridam plyn, ze mi Matizek skube? Nejvic to dela na dvojku pri popojizdeni, a hodit tam jednicku je jeste brzo...
Zda se mi, jak kdyby mel plyn nejakou mezeru....PORADTE!!! DIKY!
Zda se mi, jak kdyby mel plyn nejakou mezeru....PORADTE!!! DIKY!
- Reklama
Re: Škube to a je to nějaký divný :o)
Skubani pri zpomalovani plynem je normalni, klesa s rustem objemu motoru a kvalitou zpracovani.Robert píše:Je to normalni, ze kdyz jedu a brzdim jen motorem a pak pridam plyn, ze mi Matizek skube? Nejvic to dela na dvojku pri popojizdeni, a hodit tam jednicku je jeste brzo...
Zda se mi, jak kdyby mel plyn nejakou mezeru....PORADTE!!! DIKY!
Otazka je, jestli to ted zacalo byt zretelnejsi nebo to tak je vzdycky a resis to az ted.
takhle kdyz se treba pokousis rozjet dvojku odspodu (nekde 10km/h), tak to trosku zaskube a pak pohoda - opacne pokud treba z triceti pustim plyn, tak to bude trosku skubat - cili pak je to jen o citu - kdyz by to bylo moc, tak je to spatne, ale podle meho je vse v poradku ...Robert píše:Je to tak furt a az ted to resim, ale kdyz na tu dvojku popojizdim a najednou slapnu vic po plynu, tak to zacne skakat a pak se to rozjede
Ale ja ju chci rozjet treba z 20 km/h a kdyz pridam rychleji, tak to zacne skakat a pak dobry....trosku me to prijde, jak kdyby byla dira mezi tim seslapnutim a samotnym rozbehem..cert vi...snad Petrm poradi
No a dalsi vecicka je, ze mi to skube pri razeni nahoru i dolu....(nejvic z jednicky na dvojku, pricemz ta dvojka tam jde "kurevsky")u jinych aut me to nikdy nedelalo...az u Matize
P.S. Pardooon
No a dalsi vecicka je, ze mi to skube pri razeni nahoru i dolu....(nejvic z jednicky na dvojku, pricemz ta dvojka tam jde "kurevsky")u jinych aut me to nikdy nedelalo...az u Matize
P.S. Pardooon
muj osobni nazor je, ze proste u mateze nemuzes cekat okamzitou odezvu na plyn, ta u dvojky funguje tak od ctyricitky, ale vzdy tam bude pul ctvrt vteriny - nemas tam turbo, ktery by to motoru naservirovalo s plnou paradou ...Robert píše:....trosku me to prijde, jak kdyby byla dira mezi tim seslapnutim a samotnym rozbehem..cert vi...snad Petrm poradi
jak rikam, ted si presne nepamatuji rychlosti pri kterych to pravdepodobne dela, ale osobne si myslim, ze (pokud to skubani neni vylozene na krev) se jedna o normalni jev - je to maly objem, relativne maly kroutak a tudiz setrvacnost motoru je nizka ...Robert píše:No a dalsi vecicka je, ze mi to skube pri razeni nahoru i dolu....(nejvic z jednicky na dvojku,
matiz ma nepresne razeni, skoro by se dalo rici "velmi" :/ s tim nic neudelas - snad jen, jestli si jeste nevymenil olej v prevodovce za ten do automatu, tak bych to udelal. Pokud se ti navic zda, ze se razeni nyni zhorsuje, pak ver, ze to snizenim teploty (podzim/zima), olej tuhne a razeni se jeste zhorsi ...Robert píše:pricemz ta dvojka tam jde "kurevsky")u jinych aut me to nikdy nedelalo...az u Matize
fakt je, ze pokud jde dvojka extremne spatne mohou to byt synchrony, ale opet si myslim, ze to delalo dlouho, nyni se ti to mirne zhorsilo a nyni je to dano nizsi teplotou ...
To řazení nestojí za moc, ale oproti Peugeotu 206 1,4 hdi je to pořád extrémní luxus... H
Pro ty co mají rádi skútry - www.scootland.cz
Poškubávání při rozjezdu je opravdu asi dané velikostí motoru a tím že není dostatečný víkon na to aby plynule zatáhl když mu jen tak přidáš skus dávat plnej a myslím že to bude lepší jen co spotřeba ale pokud s tím jezdíš doteď a nijak se to nezhoršuje tak to moc neřeš . Řazení dvojky je standartní problém Matize často pomůže výměna oleje za olej do automatů třeba Fuchs ATF 5000, nebo Castrol TQD . Dříve se to dělalo v záruce a jelikož výměna sinchronů neudělá prakticky nic tak sme v našem servisu bádali a nakonec sme začli dělat upravu jedné hřídele v převodovce a při současné výměně oleje začal Matiz řadit tak že se tam dala dostat jednička i při jízdě 20 Km/h což asi nikdo z vás běžně neudělá
to zni zajimave, ono to totiz po nejakych stotisicich zacalo byt na starym neunosny, vymena synchronu (svete div se) samozrejme nepomohla, cili todle mi prijde jako dobry napad - aspon ty prachy vydam na vyreseni, ne pokuspetrm píše:neudělá prakticky nic tak sme v našem servisu bádali a nakonec sme začli dělat upravu jedné hřídele v převodovce a při současné výměně oleje začal Matiz řadit tak že se tam dala dostat jednička i při jízdě 20 Km/h
kdyz jedes pilu ...petrm píše:což asi nikdo z vás běžně neudělá
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Hmmm, to zní zajímavě. Jestli to není chráněné know-how, tak v čem úprava spočívá? Pokud to je chráněné know-how, kolik to u vás stojí?petrm píše:...a nakonec sme začli dělat upravu jedné hřídele v převodovce a při současné výměně oleje začal Matiz řadit tak že se tam dala dostat jednička i při jízdě 20 Km/h což asi nikdo z vás běžně neudělá
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Tak uplně chráněné Know-how to sice není ale pár převodovek zkoušení nás to stálo takže to na potkání netroubíme jelikož sme jeden z mála servisů kam když přijedete se špatně řadícím Matízkem tak odjededete s dobře řadícím .Jde o to že se měří vůle mezi sinchronem na dvojce a kolem a pak se o přesnou hodnotu nechá utočit dosedací plocha tak aby tam byla správná vůle potom se ještě musí podložkama doseřídit předpětí hlavní hřidele a pak už jen vyměnit olej
A kolik ta sranda u Vas stoji???petrm píše:Tak uplně chráněné Know-how to sice není ale pár převodovek zkoušení nás to stálo takže to na potkání netroubíme jelikož sme jeden z mála servisů kam když přijedete se špatně řadícím Matízkem tak odjededete s dobře řadícím .Jde o to že se měří vůle mezi sinchronem na dvojce a kolem a pak se o přesnou hodnotu nechá utočit dosedací plocha tak aby tam byla správná vůle potom se ještě musí podložkama doseřídit předpětí hlavní hřidele a pak už jen vyměnit olej