![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Zda se mi, jak kdyby mel plyn nejakou mezeru....PORADTE!!! DIKY!
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Moderátor: Blue Lanos
Skubani pri zpomalovani plynem je normalni, klesa s rustem objemu motoru a kvalitou zpracovani.Robert píše:Je to normalni, ze kdyz jedu a brzdim jen motorem a pak pridam plyn, ze mi Matizek skube? Nejvic to dela na dvojku pri popojizdeni, a hodit tam jednicku je jeste brzo...![]()
Zda se mi, jak kdyby mel plyn nejakou mezeru....PORADTE!!! DIKY!
takhle kdyz se treba pokousis rozjet dvojku odspodu (nekde 10km/h), tak to trosku zaskube a pak pohoda - opacne pokud treba z triceti pustim plyn, tak to bude trosku skubat - cili pak je to jen o citu - kdyz by to bylo moc, tak je to spatne, ale podle meho je vse v poradku ...Robert píše:Je to tak furt a az ted to resim, ale kdyz na tu dvojku popojizdim a najednou slapnu vic po plynu, tak to zacne skakat a pak se to rozjede
muj osobni nazor je, ze proste u mateze nemuzes cekat okamzitou odezvu na plyn, ta u dvojky funguje tak od ctyricitky, ale vzdy tam bude pul ctvrt vteriny - nemas tam turbo, ktery by to motoru naservirovalo s plnou paradou ...Robert píše:....trosku me to prijde, jak kdyby byla dira mezi tim seslapnutim a samotnym rozbehem..cert vi...snad Petrm poradi![]()
jak rikam, ted si presne nepamatuji rychlosti pri kterych to pravdepodobne dela, ale osobne si myslim, ze (pokud to skubani neni vylozene na krev) se jedna o normalni jev - je to maly objem, relativne maly kroutak a tudiz setrvacnost motoru je nizka ...Robert píše:No a dalsi vecicka je, ze mi to skube pri razeni nahoru i dolu....(nejvic z jednicky na dvojku,
matiz ma nepresne razeni, skoro by se dalo rici "velmi" :/ s tim nic neudelas - snad jen, jestli si jeste nevymenil olej v prevodovce za ten do automatu, tak bych to udelal. Pokud se ti navic zda, ze se razeni nyni zhorsuje, pak ver, ze to snizenim teploty (podzim/zima), olej tuhne a razeni se jeste zhorsi ...Robert píše:pricemz ta dvojka tam jde "kurevsky")u jinych aut me to nikdy nedelalo...az u Matize
to zni zajimave, ono to totiz po nejakych stotisicich zacalo byt na starym neunosny, vymena synchronu (svete div se) samozrejme nepomohla, cili todle mi prijde jako dobry napad - aspon ty prachy vydam na vyreseni, ne pokuspetrm píše:neudělá prakticky nic tak sme v našem servisu bádali a nakonec sme začli dělat upravu jedné hřídele v převodovce a při současné výměně oleje začal Matiz řadit tak že se tam dala dostat jednička i při jízdě 20 Km/h
kdyz jedes pilupetrm píše:což asi nikdo z vás běžně neudělá
Hmmm, to zní zajímavě. Jestli to není chráněné know-how, tak v čem úprava spočívá? Pokud to je chráněné know-how, kolik to u vás stojí?petrm píše:...a nakonec sme začli dělat upravu jedné hřídele v převodovce a při současné výměně oleje začal Matiz řadit tak že se tam dala dostat jednička i při jízdě 20 Km/h což asi nikdo z vás běžně neudělá
A kolik ta sranda u Vas stoji???petrm píše:Tak uplně chráněné Know-how to sice není ale pár převodovek zkoušení nás to stálo takže to na potkání netroubíme jelikož sme jeden z mála servisů kam když přijedete se špatně řadícím Matízkem tak odjededete s dobře řadícím.Jde o to že se měří vůle mezi sinchronem na dvojce a kolem a pak se o přesnou hodnotu nechá utočit dosedací plocha tak aby tam byla správná vůle potom se ještě musí podložkama doseřídit předpětí hlavní hřidele a pak už jen vyměnit olej
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |