MATIZ versus Pontiac
Moderátor: Blue Lanos
- Martin Dvořák
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř lis 03, 2004 10:07
- Bydliště: Všetaty
- Kontaktovat uživatele:
MATIZ versus Pontiac
Co na to říkáte? (Daewoo, Chevrolet a teď už Pontiac)
http://www.matiz.com.mx/content_data/LA ... iseno.html
http://www.matiz.com.mx/content_data/LA ... iseno.html
- Reklama
mno, tak jde spis o tu informaci, ze u nas se to prodava v licenci chevrolete a u nich (kdesi v mexicu) jako pontiacTomáš píše:Tak tomu nehovím, a v nabídce mají pouze litrovej motor, ale vyfocenej je osmistovkovej tříválec !
navic nechapu, jak jsi poznal, ze je to trivalec ...
hele stribrna palubka v originale - bobe cum na to, priste mas rovnou koupit pontiaca a nemusel bys to lakovat
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Typický tvar ventilového víkajakub píše:navic nechapu, jak jsi poznal, ze je to trivalec ...
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Já bych spíše řekl, že CVT je Continuously Variable Transmission, tzn. bezstupňová automatická převodovka.petrm píše:Což o znak ale všiml si někdo že v kontrolkách svítí CVT -- mimochodem CVT je automatická spojka kdy řadíte aniž byste šlapali na spojku ale máte jakoby klasickou manuální převodovku
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
nasel jsem ted nekde na netu tzv quick shifting vychytavku - chapu to tak, ze to umoznuje rychlejsi razeni, nebo snad prime razeni (vpred-vzad) - ma to na matize smysl - imho by to nestihly synchrony ...petrm píše:Já to měl v manuálu napsaný jako auto bez spojky s normálním řazením ale nikdy sem nezkoumal co to vlastně je a klidně to tak může být a dneska se dělají i tyhle převodovky s přednastavenýma "stupněma " a možná šlo jen o špatnej překlad
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Já znám short-shift, ten mění poměr v řadící páce, a ta má při stejné dálce kratší krok a pak seq-shift, který převádí pohyb pákou vpřed-vzad na standardní pohyb lan. Simuluje tak sekvenční převodovku, ale je nutné stéle používat spojku. V Matizu by to nebylo až tak technicky složté (2 elektromagnety, primitivní elektronika) a umožňovalo by to mimo jiné např. řazení na volantu, ale v cestě stojí ona nešťastná nepřesnost převodovky, která vyždauje jemnou práci k pákou .jakub píše:nasel jsem ted nekde na netu tzv quick shifting vychytavku - chapu to tak, ze to umoznuje rychlejsi razeni, nebo snad prime razeni (vpred-vzad) - ma to na matize smysl - imho by to nestihly synchrony ...
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Ondras píše:jakub píše:nasel jsem ted nekde na netu tzv quick shifting vychytavku - chapu to tak, ze to umoznuje rychlejsi razeni, nebo snad prime razeni (vpred-vzad) - ma to na matize smysl - imho by to nestihly synchrony ...
Já znám short-shift, ten mění poměr v řadící páce, a ta má při stejné dálce kratší krok a pak seq-shift, který převádí pohyb pákou vpřed-vzad na standardní pohyb lan. Simuluje tak sekvenční převodovku, ale je nutné stéle používat spojku. V Matizu by to nebylo až tak technicky složté (2 elektromagnety, primitivní elektronika) a umožňovalo by to mimo jiné např. řazení na volantu, ale v cestě stojí ona nešťastná nepřesnost převodovky, která vyždauje jemnou práci k pákou .
Ondráši svatá pravda:
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km