MATIZ versus Pontiac

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
Martin Dvořák
Příspěvky: 14
Registrován: stř lis 03, 2004 10:07
Bydliště: Všetaty
Kontaktovat uživatele:

MATIZ versus Pontiac

Příspěvek od Martin Dvořák »

Co na to říkáte? (Daewoo, Chevrolet a teď už Pontiac)
http://www.matiz.com.mx/content_data/LA ... iseno.html
Reklama
 

Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Tak tomu nehovím, a v nabídce mají pouze litrovej motor, ale vyfocenej je osmistovkovej tříválec !
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

Tomáš píše:Tak tomu nehovím, a v nabídce mají pouze litrovej motor, ale vyfocenej je osmistovkovej tříválec !
mno, tak jde spis o tu informaci, ze u nas se to prodava v licenci chevrolete a u nich (kdesi v mexicu) jako pontiac

navic nechapu, jak jsi poznal, ze je to trivalec ...

hele stribrna palubka v originale - bobe cum na to, priste mas rovnou koupit pontiaca a nemusel bys to lakovat ;)
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Asi tam nemaji v Chevrolet moc duveru (nebo naopak Chevrolet tam muze prodavat jen drahy auta), tak to prodavaji pod jinou znackou GM. Treba se nekde prodava i jako Saab :lol:.
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

jakub píše:navic nechapu, jak jsi poznal, ze je to trivalec ...
Typický tvar ventilového víka
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

A proc je na volantu porad znak Daewoo???? :?: :?: :?:
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Což o znak ale všiml si někdo že v kontrolkách svítí CVT -- mimochodem CVT je automatická spojka kdy řadíte aniž byste šlapali na spojku ale máte jakoby klasickou manuální převodovku ;)
Uživatelský avatar
mrk
Příspěvky: 2098
Registrován: pát led 23, 2004 19:51
Bydliště: Piešťany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrk »

no a viete mi vysvetlit preco na hornom tachaci ma najazdenych 7km a na tom spodnom resetovatelnom 10 ?
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

Ondras píše:
jakub píše:navic nechapu, jak jsi poznal, ze je to trivalec ...
Typický tvar ventilového víka
no to bych poznal taky, ja jen ze jsem tam nikde tento obrazek neobjevil
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

petrm píše:Což o znak ale všiml si někdo že v kontrolkách svítí CVT -- mimochodem CVT je automatická spojka kdy řadíte aniž byste šlapali na spojku ale máte jakoby klasickou manuální převodovku ;)
Já bych spíše řekl, že CVT je Continuously Variable Transmission, tzn. bezstupňová automatická převodovka.
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Já to měl v manuálu napsaný jako auto bez spojky s normálním řazením ale nikdy sem nezkoumal co to vlastně je a klidně to tak může být a dneska se dělají i tyhle převodovky s přednastavenýma "stupněma " a možná šlo jen o špatnej překlad 8)
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

petrm píše:Já to měl v manuálu napsaný jako auto bez spojky s normálním řazením ale nikdy sem nezkoumal co to vlastně je a klidně to tak může být a dneska se dělají i tyhle převodovky s přednastavenýma "stupněma " a možná šlo jen o špatnej překlad 8)
nasel jsem ted nekde na netu tzv quick shifting vychytavku - chapu to tak, ze to umoznuje rychlejsi razeni, nebo snad prime razeni (vpred-vzad) - ma to na matize smysl - imho by to nestihly synchrony ...
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

jakub píše:nasel jsem ted nekde na netu tzv quick shifting vychytavku - chapu to tak, ze to umoznuje rychlejsi razeni, nebo snad prime razeni (vpred-vzad) - ma to na matize smysl - imho by to nestihly synchrony ...
Já znám short-shift, ten mění poměr v řadící páce, a ta má při stejné dálce kratší krok a pak seq-shift, který převádí pohyb pákou vpřed-vzad na standardní pohyb lan. Simuluje tak sekvenční převodovku, ale je nutné stéle používat spojku. V Matizu by to nebylo až tak technicky složté (2 elektromagnety, primitivní elektronika) a umožňovalo by to mimo jiné např. řazení na volantu, ale v cestě stojí ona nešťastná nepřesnost převodovky, která vyždauje jemnou práci k pákou :( .
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
V.Brousek
Příspěvky: 2707
Registrován: čtv zář 02, 2004 20:45
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od V.Brousek »

Ondras píše:
jakub píše:nasel jsem ted nekde na netu tzv quick shifting vychytavku - chapu to tak, ze to umoznuje rychlejsi razeni, nebo snad prime razeni (vpred-vzad) - ma to na matize smysl - imho by to nestihly synchrony ...


Já znám short-shift, ten mění poměr v řadící páce, a ta má při stejné dálce kratší krok a pak seq-shift, který převádí pohyb pákou vpřed-vzad na standardní pohyb lan. Simuluje tak sekvenční převodovku, ale je nutné stéle používat spojku. V Matizu by to nebylo až tak technicky složté (2 elektromagnety, primitivní elektronika) a umožňovalo by to mimo jiné např. řazení na volantu, ale v cestě stojí ona nešťastná nepřesnost převodovky, která vyždauje jemnou práci k pákou :( .



Ondráši svatá pravda:
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

Ondras píše:ale v cestě stojí ona nešťastná nepřesnost převodovky, která vyždauje jemnou práci k pákou :( .
pockej, tak todle vyresime s petrem a je to, protoze pravda, dnes to tam musis dovest, kdyz bych ji tam rychle nakydlil, tak mi synchron skoci na sedacku ;)
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“