EGR - zaslepka

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi

Uživatelský avatar
vado
Příspěvky: 1027
Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

EGR - zaslepka

Příspěvek od vado »

Ahoj,
ma niekto nakres, ako ma vyzerta zaslepka na EGR ventil pre Lanos 1,6 DOHC 16V ? Vyzera, ze zaslepenie by mohlo vyriesit moj problem. Skusil som to hladat, ale nejako sa mi nezadarilo ...
Vopred dakujem
V.

S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black

Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Reklama
 

Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Re: EGR - zaslepka

Příspěvek od Dark69 »

vado píše:Ahoj,
ma niekto nakres, ako ma vyzerta zaslepka na EGR ventil pre Lanos 1,6 DOHC 16V ? Vyzera, ze zaslepenie by mohlo vyriesit moj problem. Skusil som to hladat, ale nejako sa mi nezadarilo ...
Vopred dakujem
nakres asi tazko...ved odmontuj ten hrib co je na EGR ventile a obkresli ho na papier alebo vyklep kladivom na papier alebo vykres a mas to..a tomu ver ze ti to pomoze..bude lepsi chod motora a cistejsi bude ;)
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR - zaslepka

Příspěvek od palikx »

nakres opravdu ne.
jak napsal prispevek vyse sendej omaluj na kus plechu-ja to delal z plechovky od redidla-vystrihni vysekni nebo vyvrtej diry a je to.
prace na 20 minut
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
vado
Příspěvky: 1027
Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR - zaslepka

Příspěvek od vado »

Vdaka za rady.
S vyrobou nemam problem. Lenze na parkovisku pred robotou sa to dost tazko robi, sef kuka z okna a este to pocasie ... To iste doma, pred panelakom.
OK, asi budem musiet.
Ked sa mi to podari, potom tu hodim obrazok, aby to dalsi nasledovnici mali lahsie :lol: .
V.

S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black

Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
tomg60
Příspěvky: 58
Registrován: stř led 14, 2009 20:57

Re: EGR - zaslepka

Příspěvek od tomg60 »

jestli je to stejné jako Lacetti 16 tak ho mám udělaný z nerezu a není problém jaké koli množství
navaras12
Příspěvky: 113
Registrován: úte lis 10, 2009 10:40
Bydliště: SVK

Re: EGR - zaslepka

Příspěvek od navaras12 »

neviete mi povedat ci aj espero ma EGR ? blizsie 1.5DOHC ... a ak by malo , a by som ho zaslepil, prejdem cez emisnu kontrolu bez problemov ? aj ked mam LPG ? dakujem moc ....
Uživatelský avatar
KakosWRC
Příspěvky: 497
Registrován: pon srp 10, 2009 22:56
Bydliště: Zlate Moravce Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR - zaslepka

Příspěvek od KakosWRC »

mi sme pouzili na obe auta klingerit...tesni to zatial perfektne bo pretoze ked sme dali plech aj ked bol rovny tak nejak sa mu neracilo tesnit tak sme to zaslepili klingeritom... ;)
DAEWOO KALOS 1.2 8V..5dr-80PS -195/50 R15 BF Goodrich, podvozok Weitec -35mm, priame sanie v hmlovke, hole zvody od katalizatora, koncovy tlmic ULter Sport, 2x cipnuty + vymena riad.jednotky
CHEVROLET KALOS 1.4 16V..3dr-95PS - to iste okrem cipu
CHEVROLET KALOS 1.2 8V..3dr-72PS - na rodine ucely
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: EGR - zaslepka

Příspěvek od ppp »

Kup si tesnenie a mas nakres :D
Ten klingerit aky? Prezije aj ruzovy do 120stC ci kolko? Lebo iny neviem zohnat, takze som robil zaslepku z medeneho plechu.
Uživatelský avatar
KakosWRC
Příspěvky: 497
Registrován: pon srp 10, 2009 22:56
Bydliště: Zlate Moravce Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR - zaslepka

Příspěvek od KakosWRC »

ppp píše:Kup si tesnenie a mas nakres :D
Ten klingerit aky? Prezije aj ruzovy do 120stC ci kolko? Lebo iny neviem zohnat, takze som robil zaslepku z medeneho plechu.
..jj ja mam ruzovy...sice sa uz nevyraba lebo obsahoval azbest ci co ale tak mame ten.. :D ..potom nahradou je zeleny sa mi zda..
DAEWOO KALOS 1.2 8V..5dr-80PS -195/50 R15 BF Goodrich, podvozok Weitec -35mm, priame sanie v hmlovke, hole zvody od katalizatora, koncovy tlmic ULter Sport, 2x cipnuty + vymena riad.jednotky
CHEVROLET KALOS 1.4 16V..3dr-95PS - to iste okrem cipu
CHEVROLET KALOS 1.2 8V..3dr-72PS - na rodine ucely
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: EGR - zaslepka

Příspěvek od ppp »

Ono klingeritov alebo tesneni od inych vyrobcov je dost, a su roznej farby, od ruzoveho, ktory je jeden z najmenej teplotne odolnych az po neviem akej farby ktory zvladne aj 350stC. Na katalyzatore ruzovy klingerit nema problem, len vnutro zuholnatelo, ale ked som nemal nove tesnenie medzi liatinove zvody a prvy diel vyfuku s vlnovcom tak tam zuholnatelo a rozlamalo sa za chvilu. Bolo to to len z nudze, nemal som nove tesnenie a stare uz netesnilo a klingerit veim ze sa ceklom prisposobi a tesni, ale len kym nezhori. A klingerit uz nastastie davno ziaden neobsahuje azbest, aj ked pan co zacal volakedy klingerit vyrabat zbohatol prave na tom azbestovom :).
Topol
Příspěvky: 1842
Registrován: pát led 07, 2005 21:44
Bydliště: Nový Bor

Re: EGR - zaslepka

Příspěvek od Topol »

Pěkný den :D
Tady to taky sleduji.CHci to taky udělat ale nějak se nemohu porád rozhoupat! Tak čtu každej novej případ.
Ale přez zimu se do toho určitě pustím !
Hlavně ať nám jezdí a nezlobí -i
Uživatelský avatar
blackjohn
Příspěvky: 559
Registrován: čtv čer 08, 2006 11:29
Bydliště: Soběslav

Re: EGR - zaslepka

Příspěvek od blackjohn »

Takové jsem měl emise po 20000km u Espera se zaslepeným EGR
Přílohy
emise.jpg
emise.jpg (57.18 KiB) Zobrazeno 4314 x
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Topol
Příspěvky: 1842
Registrován: pát led 07, 2005 21:44
Bydliště: Nový Bor

Re: EGR - zaslepka

Příspěvek od Topol »

Pěkný den :D
Jak mnozí víte tak dřív jsem měl Renalta Espace no protože na jejich stránky taky občas chodím a dostávám aviza na nová temata a nebo zajímavé články a přišel mi na EGR ventil.Tak dávám odkaz třeba se někomu bude hodit.

http://www.renaultclub.cz/navod_na_vyci ... ne_ii.html
Hlavně ať nám jezdí a nezlobí -i
Uživatelský avatar
jamal89
Příspěvky: 2065
Registrován: stř srp 05, 2009 21:40
Bydliště: Vinodol okr.Nitra

Re: EGR - zaslepka

Příspěvek od jamal89 »

a tak co dosiahnem zaslepenim EGR ventilu??? lepsia spotreba lepsi vykon a lepsi chod a cistejsi motor???
ex 1x lada 2105 1,3...teraz 1,2 72k silver, komfort,
SS ,MOMO Corse,continental,WM sport,Sony,Sal,Hertz,
cutsprings
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: EGR - zaslepka

Příspěvek od Richard »

jamal89 píše:a tak co dosiahnem zaslepenim EGR ventilu??? lepsia spotreba lepsi vykon a lepsi chod a cistejsi motor???
Bohužel nic z toho co uvádíš, dokonce i to co uvádí na těch stránkách Renaultu o EGR není moc přesné. Přesné je pouze to, že výfukové plyny jdou zpět do sání, ale není to z důvodu aby se znovu spálily. Ono se s těmi výfukovými plyny, které v ideálním případě jsou zcela bez kyslíku v částečném zatížení motoru nahrazuje část objemu motoru který není potřeba.
Když potřebuješ jen část výkonu motoru (třeba 1/2) stejně se naplní celý objem válce vzduchem a následně se do něj vstříkne palivo (1/2množství), co se stane? Směs je chudá se všemi následky...... Ale když 1/2 objemu válce nahradíš výf. plynem, který je vlastně bez kyslíku a nijak hoření neovlivňuje, je to celkově OK, tedy 1/2 dávka paliva do 1/2 dávky vzduchu je v dokonalem poměru a emise jsou OK.....
Zaslepením odstraníš jen chyby vznikající nedokonalým zavíráním ev. otvíráním EGR, neustále propouštějící ventil negativně ovlivňuje složení směsi a motor může cukat atd. Zaslepením se nezmění ani moc spotřeba, ale pokud je už EGR načatý, zlepší se chod motoru.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“