1) Kdo jste si měnil sám klínovej řemen alternátoru, napište mi jak se tam dostanu. Nějak se mi nedostává místa. Asi je v tom nějaká finta ale netušim.
2) Kde je v Matizu schovanej benzinovej filtr?
Díky za rady
Výměna klíňáku alternátoru. Jak se tam leze?
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna klíňáku alternátoru. Jak se tam leze?
Myslím, že se musí oddělat kryt v podběhu, který je přístupný po odmontování pravého předního kola. A leze se tam právě z podběhu.Bambus píše:... klínovej řemen alternátoru, napište mi jak se tam dostanu...
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Když mi měnili klíňák v servisu na povinné prohlídce,starý mechanik uřízl a natáhnul nový na stávající rozměr napínáku.Benzinový fitr je pod vozem blízko pravého zadního kola(po směru jízdy)
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Jen drobná poznámka k filtru paliva : Existuje neoriginální díl , který nemá ukostřovací kontakt. Vzhledem k tomu, že objímka je plastová , nádrž taky, je asi dobré mít filtr , který je kovový propojený s kostrou. Statická elektřina atd. . Nabízeli mi ho a odmítl jsem, orig není o tolik dražší . Mám pocit , že ten neorig. je na www.autodílykrc.cz
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
asi dobrá poznámka,protože originál je kostřen a ve výrobní fabrice asi pro to měli důvodTomáš píše:Jen drobná poznámka k filtru paliva : Existuje neoriginální díl , který nemá ukostřovací kontakt. Vzhledem k tomu, že objímka je plastová , nádrž taky, je asi dobré mít filtr , který je kovový propojený s kostrou. Statická elektřina atd. . Nabízeli mi ho a odmítl jsem, orig není o tolik dražší . Mám pocit , že ten neorig. je na www.autodílykrc.cz
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Jo ale někdy i originál není kostřenej ale když tam ta kostra je a opravdu není moc velkej rozdíl v ceně tak proč ho tam nedat . Některý Matizi mají tu kostru dělanou jako objímku kterou nasunete na trubičku filtru a některý klasický konektor . Řemen se mění normálně zvrchu stačí povolit šroub napínáku a strčit ruku k řemenu zatáhnout aby se povolilo napětí řemene sundat ho a zase natáhnout ovej a pak nějakou montpákou zapáčit za altík a a napnout novej řemen a zase utáhnout šroub napínáku dá se tam dostat neříkám že je tam spoustu místa ale sundáním toho plastu si zase tolik nepomůžete