Na sobotním srazu Daewoo v Piešťanech jsem krom jiného zjistil hmotnost svého Matize. I s panem vedoucím uvnitř, který vážil asi 150 kg to dělalo 1012 kg. Bez pána vedoucího tedy 862 kg. Když se do auta posadím já (80 kg) a ujedu čtvrt míle za 19.53s, tak mi čtvrtmílová kalkulačka ( http://www.turbofast.com.au/drag.html ) spočítá výkon na kolech 55.10836874998405 HP a to je 41.0943035 kW.
Pokud bylo auto správně zváženo a pana vedoucího jsem odhadl správně, pak je to slušný výsledek a mohl by znamenat, že konus, svíčky a V-Power fungují . Každopádně zkusím nechat někde auto ještě převážit.
Co vy na to?
Odhad výkonu Matize
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Odhad výkonu Matize
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
To ho radši někde zadarmo zvážím, než dám litr za brzdu. Pokud se rozhodnu pro vážnější úpravy, tak brzda příjde...
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Milá Jakubko,
přijedeš s autem k brzdě a předáš ho pánovi. Pán najede na válce, zajistí auto proti pohybu zařadí kvalt a přidává plyn. Válce mají nějaký odpor a podle toho se spočte jaký výkon je potřeba k jejich točení danou rychlotí. To se provádí pro celý rozsah otáček. Pak se hodí neutrál a válce točí převodovkou. Tím se zjistí ztrátový výkon v převodech. Pak pán auto odjistí, sjede z válců, vyinkasuje asi tisícku a ty dostaneš papír s grafama. Asi tak nějak
přijedeš s autem k brzdě a předáš ho pánovi. Pán najede na válce, zajistí auto proti pohybu zařadí kvalt a přidává plyn. Válce mají nějaký odpor a podle toho se spočte jaký výkon je potřeba k jejich točení danou rychlotí. To se provádí pro celý rozsah otáček. Pak se hodí neutrál a válce točí převodovkou. Tím se zjistí ztrátový výkon v převodech. Pak pán auto odjistí, sjede z válců, vyinkasuje asi tisícku a ty dostaneš papír s grafama. Asi tak nějak
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Normálka zatáhne se ručka a auto se chytí na popruhy za přední i zadní oko na vlečení. Tak mě napadá, že Matiz má oko šroubovací a požije se asi jen vzadu...jakub píše:mne totiz neni jasna akorat ta faze zajisteni proti pohybu
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny