Proč nemá Matiz tažné zařízení? - video
Moderátor: Blue Lanos
Proč nemá Matiz tažné zařízení? - video
Tak takhle nějak podobně by to mohlo dopadnout. Stáhněte a uvidíte... H
http://shaman.hynekpridal.com/other/r5.wmv
http://shaman.hynekpridal.com/other/r5.wmv
Pro ty co mají rádi skútry - www.scootland.cz
- Reklama
Re: Proč nemá Matiz tažné zařízení? - video
ty fifo, to je magor - to je presne duvod, proc je to primo zakazany. mmchdm ja myslel ze to bude to video, tak to roztrhne tu mazdu ci co ...shaman píše:Tak takhle nějak podobně by to mohlo dopadnout. Stáhněte a uvidíte... H
http://shaman.hynekpridal.com/other/r5.wmv
Tak nevím, asi to chce větší a těžší auto, nebo menší a lehčí přívěs. Ale tahle kombinace potěší všechny škodolibce
a přiznám se i mě
a přiznám se i mě
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Kliknite sem: http://media.ebaumsworld.com/index.php?e=snowtow.wmv a zistite, ze ovsem nestaci len silne auto.... (video ma 5.9 Mb!)
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Inteligence těch emeriských mládenců je na úrovní venkonvní teploty v místě natáčení. Boha jeho, tahat auto ze závěje směrem do ještě větší závěje. Já jim toho Jirku Křoví přeju
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
jo, to je to video, co jsem myslel
ptaci, proste ptaci, nema smysl, jen nas problem, ze jirka je clovek co drzi prst na americkejch zbranich, jinak jim ho preju takyOndras píše:Inteligence těch emeriských mládenců je na úrovní venkonvní teploty v místě natáčení. Boha jeho, tahat auto ze závěje směrem do ještě větší závěje. Já jim toho Jirku Křoví přeju
To video ujde, fakt hustý a vidět cizí neštěstí to opravdu potěší!!!! Hlavně je to stejné jako MAT a PAT Chlapci opravdu nejsou z nejchytřejších.
IQ bych typoval přibližně na "zmrzlá makrela". Fakt tahat auto ze závěje přes ještě větší se hned tak nevidí. Jaké poučení z toho plyne? Než použít hrubou sílu, radši použít nejdřív mozek!
IQ bych typoval přibližně na "zmrzlá makrela". Fakt tahat auto ze závěje přes ještě větší se hned tak nevidí. Jaké poučení z toho plyne? Než použít hrubou sílu, radši použít nejdřív mozek!
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Jednou jsem vytahoval kámoše s Pontiakem Le Mans, vyhodily ho zmrzlé koleje a zahučel vedle silnice do asi 0,5 zmrzleho sněhu. Jeli jsme sehnat lano a hupcuk. Měli jsme ten do 2,5 t. retězovej. lana jsme přivázali ke stromu, manželky zastavili provoz na silnici a začali tahat. Lano jsme chytli za tažné zařízení. A jak jsme zacali makat auto nic a tažný docela slušně pružilo, mysleli jsem že ho urvem. Na lana se uz dalo brnkat jak na kytaru, když se teprve auto hnulo, a pak už to šlo dobře, zřejmě jak leží tou podlahou na sněhu trochu přimrzne a hnout s tím je fakt makačka. Vše dopadlo dobře, autu nic nebylo i tažné to přežilo.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
mno uprimne taky moc nechapu, co to tam ti kluci presne provedli a mozna trosku zaostavala i technika uchyceni, protoze pokud by to zachytili na spravnym miste, tak to auto prost musi jit vytahnout, navic mi prijde, ze nikdo nesedi v tom tazenym aute, aby tomu pomohl silou toho auta, za dalsi to mohli presne jak rikas nejdriv trosku poodhazet (v sesti, nebo kolik jich tam je ...) a ve finale - jim je to asi u prdele, pristi mesic si tu sunku koupi z kapesnyho znovu ...Richard píše:Jednou jsem vytahoval kámoše s Pontiakem Le Mans, vyhodily ho zmrzlé koleje a zahučel vedle silnice do asi 0,5 zmrzleho sněhu. Jeli jsme sehnat lano a hupcuk. Měli jsme ten do 2,5 t. retězovej. lana jsme přivázali ke stromu, manželky zastavili provoz na silnici a začali tahat. Lano jsme chytli za tažné zařízení. A jak jsme zacali makat auto nic a tažný docela slušně pružilo, mysleli jsem že ho urvem. Na lana se uz dalo brnkat jak na kytaru, když se teprve auto hnulo, a pak už to šlo dobře, zřejmě jak leží tou podlahou na sněhu trochu přimrzne a hnout s tím je fakt makačka. Vše dopadlo dobře, autu nic nebylo i tažné to přežilo.