chip tuning
Moderátor: Blue Lanos
Re: chip tuning
tu hmostnosť som si pomylil ,je to celkovo 1121 Kg...
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: chip tuning
Takže to poopravíme. Výkon se ti snížil z 97 na 85HP na kolech. Takže za svých 6000sk jsi obdržel omezovač, jehož účelem je zvýšené riziko mechanického poškození motoru a dále odebrání 12HP na kolech, aby se recipročně eliminovalo riziko, že se k tomu omezovači často podíváš .lubopower píše:tu hmostnosť som si pomylil ,je to celkovo 1121 Kg...
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Re: chip tuning
tak ešte raz musíš počítať - do tretice najlepšie - ja mám seriovy výkon 106 koní
Ondras píše:Takže to poopravíme. Výkon se ti snížil z 97 na 85HP na kolech. Takže za svých 6000sk jsi obdržel omezovač, jehož účelem je zvýšené riziko mechanického poškození motoru a dále odebrání 12HP na kolech, aby se recipročně eliminovalo riziko, že se k tomu omezovači často podíváš .lubopower píše:tu hmostnosť som si pomylil ,je to celkovo 1121 Kg...
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: chip tuning
Co to tu zase plácáš? Jaký seriový výkon? To číslo, které jsi udal (pakliže jsi jej vyčetl ze std. specifikace nebo TP), je výkon motoru na jeho setrvačníku. To o čem se tu bavíme je výkon na kolech. Pokud jsi to přhlédl, tak si znovu přečti mé posty. Je to tam.lubopower píše:tak ešte raz musíš počítať - do tretice najlepšie - ja mám seriovy výkon 106 koní
Já jsem pouze počítal změnu výkonu před a po úpravou. Bez ohledu na další údaje (jako např. hmotnost auta) z tebou(!) dodaných dat jednoznačně plyne, že po úpravě auto jede hůř. Čísla hovoři takto, tvůj pocit jinak. Já mám jasno čemu budu věřit víc.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Re: chip tuning
dobre ,takže môj výkon je 85 koní, to mi stačí, bude sa mi dobre zaspávať že podla tvojich výpočtov mám po čipovaní o 12% auto slabšie, pomalšie ,potom budem mať aspon o nižšiu spotrebu. tak sa mi ten čip oplatil, lebo ušetrím na benzíne
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: chip tuning
Sice se směješ, ale patrně jen sám sobě. Shrňme si to. Snad to pochopíš i ty, ačkoli, jak vidno, máš problém se orientovat v tak základních pojmech jako je výkon na kolech a setrvačníku. Pokusím se tedy závěr sepsat v co nejjedodušších větách. Snad se chytneš i ty.lubopower píše:dobre ,takže môj výkon je 85 koní, to mi stačí, bude sa mi dobre zaspávať že podla tvojich výpočtov mám po čipovaní o 12% auto slabšie, pomalšie ,potom budem mať aspon o nižšiu spotrebu. tak sa mi ten čip oplatil, lebo ušetrím na benzíne
* Řekl jsi, že jsi si nechal ochipovat auto.
* Řekl jsi, že lépe jede.
* Řekl jsi, že je to tvůj pocit.
* Udal jsi 2 čísla, která měla tvůj pocit podložit.
* Zrychlení na 1/8 míle před úpravou a zrychlení na 1/4 míle po úpravě.
* Po přepočtení obou časů na 1/4 míle vyšlo, že jsi pomalejší.
* Po úpravě to zajedeš za 17.93, před úpravou za 17.13.
* Bylo účelem úpravy zpomalit tvůj vůz?
* Asi ano, neb tvrdíš, že jsi spokojený.
Nebo snad tvrdíš, že uvedená čísla neplatí? Proč jsi je pak sem psal?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Re: chip tuning
ale sa sa ti nesmejem....čip mal význam o 12% menší výkon - kedže mám teraz spotrebu 8 litrov na 100km klesne mi spotreba skoro o 1 liter - 1 euro - 30 Sk, takže keď prejdem 20.000 km mám ušetrených 6.000 Sk....mna ten čip stál ,ako som napísal po vzájomnej dohode ovela menej.
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: chip tuning
I zadarmo je to drahé. Tvůj chipovací podvodník měl k udělení slevy evidentně dobrý důvod.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- SkylineGTR
- Příspěvky: 1463
- Registrován: čtv úno 05, 2004 09:50
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: chip tuning
To jsem si zase početl.
Nejvíc mě ale dostalo, že mu to točí 7500ot/min. S tím bych se moc nechlubil a raději přemýšlel, co s tím, bo to už je fakt za hranici únosnosti pto ten motor.
Mě osobně po úpravě ŘJ se omezovač dostal na 6900 ot/min. A i tak to nikdy raději nezkouším. Jo, kdybych měl jiné písty atd....
Nejvíc mě ale dostalo, že mu to točí 7500ot/min. S tím bych se moc nechlubil a raději přemýšlel, co s tím, bo to už je fakt za hranici únosnosti pto ten motor.
Mě osobně po úpravě ŘJ se omezovač dostal na 6900 ot/min. A i tak to nikdy raději nezkouším. Jo, kdybych měl jiné písty atd....
Daewoo Lanos 1,6 16v - Remus + Denso + KD + OMP + KYB + H&R + O.Z ;o)
http://s10.gladiatus.cz/game/c.php?uid=111067
http://s10.gladiatus.cz/game/c.php?uid=111067