Pred dvoma tyzdnami boli menene sviecky, VN kable a palivovy filter. Rozvody maju asi 25tkm. Baterka je asi rok a pol stara, toci dobre. Vyzera to tak, ze ked motor chyti, po pusteni klucika sa zapne dalsi odber z baterky (radio, ...) a motor zhasne. Stalo sa, ze motor sa dostal aj na 1000 ot/min, uz som myslel, ze je to OK, ale odrazu zhasol ...
Nedalo sa inak, ako objednat odtahovku a odviezt auto do servisu (odtahovka "len" 1500SKk
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Zatial to vyzera, ze bud nieco zacne zrat vela elektriky po nastartovani a uz baterka nema z coho zasobovat zapalovanie, pripadne vstrekovace nevstrekuju - aleternator pri nizkych otackach este nedobija (malo pravdepodobne. Kontakty baterky som dnes cistil, toci dobre, svetla ani moc nezhasinaju, ale mozne je vsetko), alebo pri nizsom napati nestiha tlakovat palivove cerpadlo a motor nema palivo
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
V kazdom pripade: auticko dnes nocuje v servise, slubili mi, ze to skusia dat zajtra dokopy. Rodina je nas(r/tv)ana, chceli sme ist na chalupu, aby sme nemuseli v BA zazit Silvestrovsku "vojnu" petard a delobuchov. Nehovorim o tom, ze v pripade vymeny cerpadla to bude dost zasah do rodinneho rozpoctu (manzelka nadava uz teraz ...)
No uvidime, hadam sa to spamata
p.s.: auto ma odjazdenych 8 rokov, 108tkm a cim dalej, tym viac sa vyskytuju kadejake problemy ... Zeby nadisiel cas vymenit auto ?