Alarm a centrálne zamykanie
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Alarm a centrálne zamykanie
Mam alarm META, ktory bol pravdepodobne montovany ako akcia do novych nexii. Jedna sa o zalohovany kompaktny autoalarm s hranatymi obdlznikovymi dialkovymi ovladacmi. Ak sa naozaj bezne v Nexiach nachadza, podarilo sa vam niekomu prepojit ho s centralnym zamykanim? Vylucovacou metodou som isiel kabel po kabli a pisal som si ktory je na co. Ked mi vystali 4, ktore som nevedel identifikovat, skusal som ich na slepo prikladat k motorcekom a zapinat a vypinat alarm. Dalsi problem je, ze v soferovych dverach nieje motorcek. Mate niekto skusenost ci sa tam da dat nejaky iny? Kluc mi leze dost na nervy a je mi luto kupit cele dialkove ovladanie k centralu. Okrem toho budem ovesany ovladacmi ako vianocny stromcek.
- Reklama
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
podla mna sa tam da dat hocico len zalezi kolko zilove mas motorceky...
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
můžeš to udělat jak popisuješ jinak se jen přidává dvoudrátový motorek do řidičových dveří který ovládáš nějakou jednotkou škoda je když máš alarm na dálku který neumní ovládat centrál takhle by si opravdu měl samé ovladače ale stačí tedy vyměnit jen alarm za jinej kterej bude umět ovládat centrál a pak už jen dodat ten motorek k řidiči než měnit celý centrál v autě
A da sa vobec na nexiacku riadiacu jednotku centralu napojit dialkove? Ja som sa na ten motorcek vypytoval vo velkoobchode a ukazoval mi len ten falosny motorek vo vodicovych dverach a sam nevedl, ze je to len skrinka s kontaktami. Tiez mi doniesol ukazat aj tu riadiacku jednotku, ale do teraz neviem kde sa nachadza. Inac treba dialkove co spina na kostru alebo na plus?
Tak drtivá většina centrálů spíná kostru a je to tak že do jednoho drátu pustíš kostru a ono to zamkne a pak ji pustíš do ruhého a on odemkne to samé ti asi dělá taky ten jak píšeš falešnej motorek ale jelikož sem centrál na nesíí neřešil už snad 3 roky tak taky nevím kde je jednotka centrálu ale až ji najdeš tak něco bude stálý plus a něco kostra a něco budou dráty k motorkům a v nich bude střídavě plus a kostra a ty se budou prohazovat mezi sebou a něco budou ty od toho dveřního snímače a na ty se připojíš nějakým dálkovým ovládáním a je hotovo ale svěř to radši elektrikářovi jestli se v tom aspoň trochu nevyznáš
neviem ako META, ja mam Jablotron, ale kamos mi to bez problemov namontoval a funguje na to aj central. len samozrejme bolo treba kupit 5 fuzovy motorcek do dveri. ale viem, ze ked montoval Jablotron kamosovi do Nubiry (ten prvej), tak na to musel este nejaky modul dokupit, lebo ustredna na central bola nejaka ina...
Me by zajimalo, jestli je mozne take zapojit otvirani i zavirani kufru na central? dvere uz mam, ale kufr nee. Stejne mi na to uz nezbyl 3 motorel ale bylo by to super, kdyby to slo
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Ja viem ako sa montuju taketo veci len chcem mat v tom jasno nez to kupim. Ked som mal Favorit tak som do neho namontoval Jablotron alarm a ten sa dal pekne prepojit. Viem aj to, ze drtiva aut spina na kostru, ale keby bola nexia vynimka, tak s tym treba pocitat pri kupe toho dialkoveho modulu. Ako pise Granko, ze mal v nubire problem s ustrednou, ten dotycny zrejme musel dokupit releovy blok Jablotron aby zmenil zmysel spinania( asi na plus). Este Miloshovi: da sa otvarat kufor na dialku. Kufor otvara elektromagnet. Ked kupis dialkove ovladanie k centralnemu zamykaniu Jablotron CL-301SL tak pri stlaceni obidvoch talcitok sa aktivuje rele, ktore zopne ten elektromagnet a kufor sa otvori, ale to plati pre sedan. U kratkej nexie neviem. U Favoritu som to riesil tak, ze som namontoval do piatych dveri piaty motorcek, ktory zasuval taky kusok zeleza do zamykacieho mechanizmu a tym znemoznil otocenie kluckou. Cize piate dvere boli z pohladu kluca stale odomknute, ale zaistene spominanym sposobom a zamykali sa a odomykali spolu s ostatnymi dvermi. Okna to tiez vie zavret 30 s impulzom.
Na okna sa mozem vykaslat. Ledva ich vladze zavret ked bezi motor. Mne staci ked mi to bude zamykat a odomykat na dialkove nech nemusim furt trafat do dierky. Staci, ze budem vedet, ze to urcite spina na kostru, kde je to srdce centralu a ci mam kupit dvoj alebo pat zilovy motorcek. Petrm tvrdi, ze sa tam dava dvoj, ale tym si odpisem moznot zamykat klucom i ked teoreticky sa mozem na kluc vykaslat. 5 zilovy tam zase nemusi pasovat ani parom nevie ako to korejci navrhli. Najlepsie je skusat len treba mat s cim. Aspom motorcek keby doma clovek mal ze ci to pojde. Tie impulzy sa daju simulovat. Na to nepotrebujem to dialkove.
Tak mozek centrálu můžeš skusit hledat tak že si strčíš hlavu pod volant a v naprostém tichu skusíš zamknout a odemknout a ten mozek cvaká jak spíná inpulzy a tak ho možná najdeš po sluchu .Když máš klasickou jednotku na ovládání centrálu stačí dvoudrátovej motorek protože tou dálkou dáš impuls pro odemknutí a nebo zamknutí a na to stačí dva dráty . Pětidrátovej potřebuješ jen v případě že tím motorkem chceš ovládat jednotku centrálu která ti odemkne zbytek ale to ty už tam máš jelikož tam necháš původní spínač v řidičovejch dveřích a bude ti tak fungovat i centrál normálně na klíček od řidiče . Motorek se ti do těch dveří vejde bez problémů a dvoudrátovej a pětidrátovej se neliší velikostí ale jen tím kolik z nich vede drátů
Ja som uz hladal tu jednotku podla cvakania relatiek. Uz som mal usi jak elefant a pocul som to cvakanie zo vsetkych stran. Ale najdem ju aj keby som mal pol auta rozobrat. Predtym som nevedel, ci tam vobec nejaka je, tak som nevynakladal take usilie ju hladat. Teraz ked viem ako vypada ked mi ju v obchode ukazali tak to ma zmysel dalej kutrat. Zistim ci reaguje na zopnutie s kostrou alebo plusom a skusim sa este pohrat s tym alarmom. Nechce sa mi verit, ze by neovladal central. Na co su tam potom tie zvisne kable...Lenze ked som ich prikladal na multimeter vyzerali mrtve a keby tato funkcia bola v nom vypnuta, tak META sa da nastavit len na jednoucelovom pocitaci. Jablotron sa da nastavit doma. Ma zalohovanu sirenu a nevedel by zakladne funkcie? To nema logiku. Alebo fakt potom kupim Jablotron alarm a henten vyhodim nech nemam 2 pipatka na klucoch.