Vrzání při akceleraci

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
smajlik
Příspěvky: 1
Registrován: pát dub 17, 2009 15:08

Vrzání při akceleraci

Příspěvek od smajlik »

Vlastním Lacetti SW (Diesel). Při rozjezdu na 1 či 2 rychlost se ozve zprava zepředu zavrzání, jako když se šlápne na staré parkety :D Zvlášť je to znát při současném zatáčení doleva. Slyšel jsem, že to prý dělá horní uložení tlumiče. Nemáte s tím někdo zkušenosti ? Kde co namazat či přitáhnout, aby to nevrzalo.

Díky za názory či podněty.

MaKor
Reklama
 

stefan zbortek
Příspěvky: 163
Registrován: pát lis 30, 2007 19:23
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od stefan zbortek »

Silné stahovací pásky,děláme to běžně,při úpravách povozku,a je to bomba.Drží a není možnost bez cizího zásahu,aby povolily :P
DAEWOO NUBIRA SX 1.6,16V 1999 již prodaná...
Peugeot 406,combi,2.0 Hdi,80Kw,Full výbava
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

megajvr píše:pokud je horní uložení tlumiče vpr...., tak většinou vyměnit :( Není to katastrofa, ale celý tlumič musí jít dolů :? A potřebuješ k tomu nějaký "forichtung" na stáhnutí pružin 8) Někdo to tu dokonce řešil silon. popruhy s račnou :lol:
Těmi popruhy jsem to řešil já , musí to v klidu vydržet , alespoň já mám pusu celou , ale neberte to , že to doporučuji , to pero může udělat pěknej malér s obličejem ( pro někoho i k lepšímu .. ? ) :lol:
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2768
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Re: Vrzání při akceleraci

Příspěvek od Slam »

makor píše:Vlastním Lacetti SW (Diesel). Při rozjezdu na 1 či 2 rychlost se ozve zprava zepředu zavrzání, jako když se šlápne na staré parkety :D Zvlášť je to znát při současném zatáčení doleva. Slyšel jsem, že to prý dělá horní uložení tlumiče. Nemáte s tím někdo zkušenosti ? Kde co namazat či přitáhnout, aby to nevrzalo.
MaKor
Namazani pomuze jen na chvili, do prvniho deste. A jak se tu pise, je to horni ulozeni tlumicu, ktere casem vyrezne. Takze pokud to chces co nejlevneji vyresit, tak se hold rozjizdej opatrne a volantem otacej pomalu nebo si porid vatu do usi! ;)
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

No , nevím kudy se tam ten bordel dostává , ale měl jsem s tím problémy na UNU , tam jsem to čistil každý půlrok , uplně zadrhával volant , na Matizu , ani Nubi zapla´tpánbůh bez problémů , ani nevím , jestli je tam ložisko , na favoritu tam byly kuličky v teflonovým futru , taky moc velkou životnost to nemělo .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“