Zadní kotouče jsou orezlé..
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Zadní kotouče jsou orezlé..
Když mi měnili spojku, tak jsem nechal promazat a rozhýbat zadní brzdy = byl orezlý kotouč.
Vše bylo podle nich uděláno a promazáno a měnili i nějaký ten trn,soudě dle NEW prachovky.
Jenže kotouč/oba pořád orezlý a nyní se mi stalo, že jsem musel pořádně zašlajfovat a najednou se mi ze zadku při brždění začal ozývat klepavo/škubavo/kousavej zvuk = dost hnus.
No budu mít návštěvu, tak se na to kouknu asi až v neděli = jsem zvědav co to je
Vše bylo podle nich uděláno a promazáno a měnili i nějaký ten trn,soudě dle NEW prachovky.
Jenže kotouč/oba pořád orezlý a nyní se mi stalo, že jsem musel pořádně zašlajfovat a najednou se mi ze zadku při brždění začal ozývat klepavo/škubavo/kousavej zvuk = dost hnus.
No budu mít návštěvu, tak se na to kouknu asi až v neděli = jsem zvědav co to je
- Reklama
- PeS
- Příspěvky: 209
- Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní kotouče jsou orezlé..
No, hlavně aby z toho zadku něco nevypadlo Možná bys musel prát i sedačkuKITTbx píše:Když mi měnili spojku, tak jsem nechal promazat a rozhýbat zadní brzdy = byl orezlý kotouč.
Vše bylo podle nich uděláno a promazáno a měnili i nějaký ten trn,soudě dle NEW prachovky.
Jenže kotouč/oba pořád orezlý a nyní se mi stalo, že jsem musel pořádně zašlajfovat a najednou se mi ze zadku při brždění začal ozývat klepavo/škubavo/kousavej zvuk = dost hnus.
No budu mít návštěvu, tak se na to kouknu asi až v neděli = jsem zvědav co to je
Mrkni na moje téma Ruční brzda v sekci Nubira. Ty zadní brzdy jsou potřeba nechat přesoustružit, myslím, že tloušťka má být minimálně 9mm je to na kotouči vyraženo. Já měl na kotouči takový jakoby strupy, fakt to nech přetočit, pokud ti tloušťka stačí a budeš mít klid. Pak mi kámoš poradil občas i pořádně zabrzdit, takový to přibržďování občas nedělá zadním kotoučům dobře
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Brzdy kopou..
NO koukal jsme na to a větší "osazení" mají přední kotouče, ten zadek opravdu brzdí fest až když se na to dupne, promazal jsem znovu třmeny, zkusil odvzdušnit, ovšem PZ jsem ebyl schopen povolit
Problém je, že to začalo po tom zašlajfování kopat, když brzdím tak to buď klepe, nebo se do pedálu přenáší kopání včetně zvukového projevu = přirovnal bych to k situaci když zapracuje ABS, ale mi to dělá furt...
Jo koukal jsem, je fakt, že přetáhnout to snad jde, co mám, ale poznatek, tak mi vlastně brzdí, ta vnitřní strana=obložení je ojetější...
Problém je, že to začalo po tom zašlajfování kopat, když brzdím tak to buď klepe, nebo se do pedálu přenáší kopání včetně zvukového projevu = přirovnal bych to k situaci když zapracuje ABS, ale mi to dělá furt...
Jo koukal jsem, je fakt, že přetáhnout to snad jde, co mám, ale poznatek, tak mi vlastně brzdí, ta vnitřní strana=obložení je ojetější...
Brzdy kopou...
Jo díky za poznatek Proto to v servisu/mimo jiné/ = byl to CHEVROLET bylo děláno, jenže mám dojem, že jen otočil někdo destičky a vyměnil prachovku na trnu. Jenže neodvzdušnil/tvrdil,že jo/,tak jsem to promazal, také neodvzdušnil a "zajíždím" !
To že kope jsem přikládal i špatnému kotouči, ovšem začalo to dělat až po tom zašlajfování, takže jsem buď dojebal přední kotouč nebo se snaží nyní brzdit ty zadní a na orezlém kotouči jim to moc nejde a kope to = doufám...
To že kope jsem přikládal i špatnému kotouči, ovšem začalo to dělat až po tom zašlajfování, takže jsem buď dojebal přední kotouč nebo se snaží nyní brzdit ty zadní a na orezlém kotouči jim to moc nejde a kope to = doufám...
Hodně záleží na tom, jak jsou "rezavé" Pokud je rezavá celá plocha tak to je chyba v přítlaku destičky jak uvádí megajvr. Pokud jsou ale na kotouči rezaté fleky, je křivý kotouč a to je velmi nebezpečné a je nutné to řešit přebroušením, jak píše Richard nebo výměnou.
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
KALOS 1,2.,Klíma.
Rezaté zadní kotouče
Ahojte, no jsou rezavé po obvodu,už předchozí majitel řešil stejný problém, tehdy se rozchodli třmen,brzdilo to a pak už zase stejná písnička.
No garáž mám, ale bez světla Včera se mi zase povedlo zašlajfovat a pak to dělalo zase trochu méně, uvažuju ještě zda je funkční ABS,nebo zda tam vůbec je, podle TP tam není = divné..
No garáž mám, ale bez světla Včera se mi zase povedlo zašlajfovat a pak to dělalo zase trochu méně, uvažuju ještě zda je funkční ABS,nebo zda tam vůbec je, podle TP tam není = divné..
ABS na autě nemám a ....
Takže, na autě ABS nemám jak se píše v TP = je mi to divné.
Myslel jsem si, že ABS u Nubiry 2.0 16v bylo standard jako 2x airback.
Jinak dnes jsem byl na STK/evidenčce a mám zadní levý kotouč kopající a levý spodní čep ramena v pr.. .
Takže o víkendu měním čep a pak pořádně kouknu na ty zadní brzdy.
BTW: co si myslíte o tom ABS ?!
Myslel jsem si, že ABS u Nubiry 2.0 16v bylo standard jako 2x airback.
Jinak dnes jsem byl na STK/evidenčce a mám zadní levý kotouč kopající a levý spodní čep ramena v pr.. .
Takže o víkendu měním čep a pak pořádně kouknu na ty zadní brzdy.
BTW: co si myslíte o tom ABS ?!
Zadní kotouče jsou orezlé..
Tak jsem implantoval NEW kulák /na spodní rameno/ a škupání při brždění stále
Jestli to nebude tím, že jsem zjistil, že zadní silentblok na rameni se protáčí v pouzdře a zadní podélný stabilizátor /či co to je/ na pravé straně má vydřený silentblok také a docela to začalo chodit=při hýbání rukou i klepe..
Uff to budou investice
Ale ještě, že tohle člověk zvládne sám....
Jestli to nebude tím, že jsem zjistil, že zadní silentblok na rameni se protáčí v pouzdře a zadní podélný stabilizátor /či co to je/ na pravé straně má vydřený silentblok také a docela to začalo chodit=při hýbání rukou i klepe..
Uff to budou investice
Ale ještě, že tohle člověk zvládne sám....
Silentblok
Tak to nepotěší, koupil jsem značkovej kulák se slevou za 350/jinak stojí nad 500,- /, takže nyní budu muset koupit celé přední spodní rameno /je to ten v káře ne v nápravnici/ a koupím polské to dostanu do 800,-, jinak jsou nad 1000,- = jde o to, že ty ceny co píšete jsou polské a podobně ND, ne značkové či origoš...megajvr píše:Už jsem to tu někomu vysvětloval, vzadu je těch silent. docela dost U těch vlečných ramen se většino vybije ten horní silent. v káře. U Nubi 1 se musí vyměnit celé rameno (orig. v Mariánkách cca 800kč), u Nubi 2 se dá ten horní silent. koupit zvlášť. Ty příčné ramena se mění celé a na stabilizátor ty gumy nejsou drahé
Jinak u toho podélného stabilizátoru je to PZ/delší u náboje..
Silentblok
Ha tak to už chápu proč to rameno nešlo venmegajvr píše:kitte omlouvám se , špatně jsem tě pochopil- psal jsem o zadní nápravě Jinak vepředu je to podobný problém. Já jsem sehnal oba silentbloky na předek a přelisoval jsem je. Akorát jak sundáváš celé rameno před. nápravy, tak tuším že když vytáhneš zadní šroub (svislý šroub silent.) je tam ještě "vymezovací tubička" kterou musíš dostat ven Je to pěkná drbačka, jinak ti rameno bude pořád držet v káře
Já ho musel jen potočit/rameno/, odbrousit to nýtování/co drží kulák/, odvrtat co zůstalo a pak měnit teprve ten kulák..
Takže potřebuji vědět co mám chtít do za silentbloky do předního ramene a pak jaký silentblok do toho zadního dlouhého stabilizátoru = u náboje..