Startování

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
jirik matiz
Příspěvky: 14
Registrován: pát dub 10, 2009 21:41
Bydliště: HAVÍŘOV

Startování

Příspěvek od jirik matiz »

Ahoj všem, sem rád, že jsem narazil na zdejší stránky, doufám, že mi někdo může poradit. Problém je následující: Dám klíček do zdířky zapalování, otočim, startér cvakne, kontrolky zhasnou, ale dál ani ťuk, prostě startér ani netočí, baterka na palubovce svítí. Když klíček vypnu, všechny kontrolky zase naběhnou. Jinak všechno funguje, je to baterkou nebo startérem, nebo něčim úplně jinym? Díky za odpovědi, jinak mám Espero 2.0, r.v.96.
Reklama
 

J.Bad
Příspěvky: 738
Registrován: ned črc 16, 2006 22:24
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Startování

Příspěvek od J.Bad »

karlos.barta píše:Ahoj všem, sem rád, že jsem narazil na zdejší stránky, doufám, že mi někdo může poradit. Problém je následující: Dám klíček do zdířky zapalování, otočim, startér cvakne, kontrolky zhasnou, ale dál ani ťuk, prostě startér ani netočí, baterka na palubovce svítí. Když klíček vypnu, všechny kontrolky zase naběhnou. Jinak všechno funguje, je to baterkou nebo startérem, nebo něčim úplně jinym? Díky za odpovědi, jinak mám Espero 2.0, r.v.96.
Hledal bych závadu na baterce!!Zkus jí nabít,nebo si půjčit jinou nabitou - pak bych hledal problém jinde.
Matizek modrej - jak jinak 5/2003 najeto 120 000 defend lock,radio Pioneer 2x airbag,posilovač,ABS,tónovaný skla,elektrika,central a navíc od 8/2010 čipnuté na 51KW!! - člen Matiz clubu č.27
Uživatelský avatar
jirik matiz
Příspěvky: 14
Registrován: pát dub 10, 2009 21:41
Bydliště: HAVÍŘOV

Re: Startování

Příspěvek od jirik matiz »

J.Bad píše:
karlos.barta píše:Ahoj všem, sem rád, že jsem narazil na zdejší stránky, doufám, že mi někdo může poradit. Problém je následující: Dám klíček do zdířky zapalování, otočim, startér cvakne, kontrolky zhasnou, ale dál ani ťuk, prostě startér ani netočí, baterka na palubovce svítí. Když klíček vypnu, všechny kontrolky zase naběhnou. Jinak všechno funguje, je to baterkou nebo startérem, nebo něčim úplně jinym? Díky za odpovědi, jinak mám Espero 2.0, r.v.96.
Hledal bych závadu na baterce!!Zkus jí nabít,nebo si půjčit jinou nabitou - pak bych hledal problém jinde.
OK, už to zkoušim
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

zmeraj napatie na baterke v klude a ked zapnes obrysovky alebo stretavacky a ked skusas startovat. Ak pri zapnutych spotrebicoch ide napatie hlboko pod 10V tak sa odporucal niektory z clankov a pomoze jedine hanat iny akumulator.
Uživatelský avatar
Rumcajz
Příspěvky: 329
Registrován: ned zář 25, 2005 18:22
Bydliště: Martin, SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rumcajz »

zdar... mas pokazeny starter...
Espero 2.0l na 1.5l TP,, 15" elektróny, new music, new sanie, new výfuk, new vačka z 1.8...
Espero 2.0l na 1.5l TP, LPG (legal), ABS, klíma, airbag, akože drevo, modré,..(koža, vyhr.sedadlá) .. PREDANÉ 68tis
Espero 2.0l na 1.5l TP full výbava, ... PREDANÉ 75tis
Omega MV6 ... no coment ...
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

nejjednodušší bude zkusit jinou baterku , pak budeš chytřejší ;)
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Jak všichni píšou, zkus si půjčit od někoho jakoukoli funkční baterku, nemusí být i stejná kapacita, na jedno startování můžeš použít třeba i 44Ah baterku z Feldy nebo z fabie, nebo zkus startovací kabely, pokud auto chytne je to jasná baterka. Jestli ti při startování všechny kontrolky pohasnou nebo úplně zhasnou a pak se zas rozsvítí je to na 99% baterka.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
jirik matiz
Příspěvky: 14
Registrován: pát dub 10, 2009 21:41
Bydliště: HAVÍŘOV

Příspěvek od jirik matiz »

Pánové, je to v háji, přes noc se baterka dobila, vrazim jí do auta, ale zase to samí... Takže budu asi potřebovat novej startér. Takže otázka do fóra zní kolik stojí a jakej to je typ, příp. kde ho sehnat. Nebo kdyby měl někdo doma v záloze. Díky moc
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Nesundavej kalhoty, brod je ještě daleko :D :D Opravdu zkus jinou baterku. Když je baterka v háji můžeš ji nabíjet třeba kladivem a stejně ti to nepomůže ;) ;) Před měsícem jsem tohle řešil u Fobie mé známé.... taky vše se rozsvítilo při startu jen cvak a vše zhaslo. Dal jsem jinou baterku a vše funguje. Předtím jsme baterku taky dobíjeli, ale bylo to zbytečné.......
Nastartovali jsem přes kabely, ujel jsem 20 km, vypl jsem teplý motor a zkusil startovat.... Zase nic, tak baterka šla a dala se nová a je po problému... držím palce...
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
jirik matiz
Příspěvky: 14
Registrován: pát dub 10, 2009 21:41
Bydliště: HAVÍŘOV

Příspěvek od jirik matiz »

Dobře, tak to ještě zkusim přes ty kabely. Ale že by byla nová baterka hned v háji? No, uvidíme...
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

kdyz to nebude baterkou
zkus kabelem naprimo z baterky na starter ale pouzij nejaky silnejsi kabel at nechytnes i s autem, kdyz starter promluvi tak vymen spinacku,
na starteru sou dva + jeden jde prez orisek zpinacky
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Příspěvek od Hynek »

Mno, podle mě by bylo potřeba zrevidovat dvě věci.
1. Prověř ukostření motoru - spojení motoru s mínus pólem na kostru auta a těleso motoru.
2. Je velmi pravděpodobná závada ve startéru a to "vyšlehané" přední bronz. futro, které způsobuje "tření" rotoru o stator, nebo špatné zadní ložisko.Výsledek stejný.
3.Závitový zkrat statoru, rotoru nebo špinavý kolektor.

Ale nejdřív zkus tu jinou baterku. To že je skoro nová nezaručí, že je dobrá.
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

rozmyslam kto ma doma len tak nahradnu baterku, ale merak za 150 nie je ziaden rozpocet niciaca polozka , navyse sa zide aj v buducnosti, takze by som odporucal kupit merak a merat, potom pojde mono na isto, s novou baterkou moze byt tam kde je, ale kazdy ma vlastnu cestu. Niekto radsej meria niekto radsej reze :lol: .
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“