Najnovsie ma moj Lanos prekvapil pri rozbiehani.
V pripade, ze je motor v nizkych otackach (~900ot/min), je zaradena 1-tka alebo 2-ka a prudko pridam, auto sa zacne celkom zivo rozbiehat (1600ccm 16V ). Ked motor prechadza cez ~1100ot/min a potom cez ~1700ot/min, trhne, akoby na chvilu vynechalo zapalovanie ci vstrekovanie. V tychto otackach pravdepodobne ECU meni rezimy, pretoze doteraz pri prechode cez tieto otacky auto akokeby "dostalo kopanec" - zacalo silnejsie tahat. Pri pomalom rozbiehani sa to neprejavuje, citit to len pri rozbiehani sa na "plny alebo takmerplny plyn". Viac sa to prejavuje pri teplom motore, ked je studeny, je to citit menej. Inak je chod motora pravidelny, startuje na prvy tuk, netrha, nevynechava (teda okrem tohoto stavu), taha dobre v celom rozsahu otacok.
Nemate niekto podobnu skusenost ? Cim to moze byt ?
p.s. Sviecky maju asi 50tkm, kabely originalne, krokovy motor este necisteny Neviem, ci to moze mat vplyv, kedze sa to prejavuje vzdy a iba pri prechode cez tieto otacky.
Problemy pri rozbiehani - vyriesene
Moderátor: Blue Lanos
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Problemy pri rozbiehani - vyriesene
Naposledy upravil(a) vado dne stř pro 17, 2008 21:00, celkem upraveno 1 x.
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
- Reklama
Mě to těsně pod 2k otáček cukne taky, ale dělá to i u studeného, jinak je to přesně jak popisuješ. Čím to je, toť otázka... Svíčkama ale určitě ne, klapku i krokáč mám čištěné při montáži LPG...
2x Škoda Felicia, Seat Cordoba, Škoda 105L, Škoda Favorit a konečně Lanos 1,6 SX r.v.98, 195/50 R15, na zimu 185/60 R14
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Hm, teraz vyzeram, ako blbec a asi ma tom nieco bude. . Informacii o podobnych problemoch, ako malo moje auto, je na tomto fore vela. Myslel som si, ze sa to mojho auta netyka
Cim dalej, tym sa to zhorsovalo (trhanie, startovanie, dokonca chvilu svietil check) ... Sviecky mali nabehane 2x viac, ako ich zivotnost, to iste kable ...
Od dnes mam nove sviecky, nove VN kable a motor bezi, ako novy.
p.s.: Ja uz som taky, ze nerespektujem odporucania. Rozvodovy remen som menil az po jeho zivotnosti, ked nastali problemy (nastastie, motor prezil). Rovnako ako teraz, bolo to vynutene autickom, ktore uz nechcelo spolupracovat ...
Cim dalej, tym sa to zhorsovalo (trhanie, startovanie, dokonca chvilu svietil check) ... Sviecky mali nabehane 2x viac, ako ich zivotnost, to iste kable ...
Od dnes mam nove sviecky, nove VN kable a motor bezi, ako novy.
p.s.: Ja uz som taky, ze nerespektujem odporucania. Rozvodovy remen som menil az po jeho zivotnosti, ked nastali problemy (nastastie, motor prezil). Rovnako ako teraz, bolo to vynutene autickom, ktore uz nechcelo spolupracovat ...
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black