Palivový filter
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Palivový filter
Kde na nessi ho nájdem a ako ho vlastne vymeniť ? A ako sa prejavuje zanesenie palivového filtra???
- Reklama
Re: Palivový filter
Na prave strane za zadnim kolem.Přizvedneš si auto aby ses tam lip dostal povoliš držak fitru převlečni matky na přivodu a odvodu paliva daš novej filtr utahneš matky a držak a je hotovo Teda pokut se ti to podaři bez problemu povolitOConnor píše:Kde na nessi ho nájdem a ako ho vlastne vymeniť ? A ako sa prejavuje zanesenie palivového filtra???
Fiat Brava 1,2 16V červena r.v.99
Nexia GTX 16V Hatchback3 bilá r.v.96
predtim favo 136L r.v.90
Nexia GTX 16V Hatchback3 bilá r.v.96
predtim favo 136L r.v.90
Jábudu muset taky palivák vyměnit. ale mám jiný menší problém Nějak mi schnily palivové trubky a budu muset koupit jiné ale chtěl bych tam ty hadice jako má třeba vecra. ty tam sou nafurt. nevíte kde je koupit v metráži i s přípojkami a aby filtr byl ten nacvakávací??? Odloupal sem rez a ruce mi smrděli benzínem.
To se mi stalo taky přijel sem dom a u zadního kola loužička šah sem tam a u vystupu z filtru to chcalo ty trubky se snad rozpadali už sam od sebe koupil se je u drafela asi za 250Kč za jednu měli jen tu k motoru tak sem koupil 2 a tu druhou upravil na spatečku ale je to děsna prace ty trubky sou tak blbě vedeni že bez toho že auto zvedneš někde v dilně na zvedaku se tam nedaj narvat.Jo a natohle trpě všechni nesi kamoš to měl taky podle mě jeto tim že jsou blbě vedení hazi to naně všechen bordelFranta P. píše:Jábudu muset taky palivák vyměnit. ale mám jiný menší problém Nějak mi schnily palivové trubky a budu muset koupit jiné ale chtěl bych tam ty hadice jako má třeba vecra. ty tam sou nafurt. nevíte kde je koupit v metráži i s přípojkami a aby filtr byl ten nacvakávací??? Odloupal sem rez a ruce mi smrděli benzínem.
Fiat Brava 1,2 16V červena r.v.99
Nexia GTX 16V Hatchback3 bilá r.v.96
predtim favo 136L r.v.90
Nexia GTX 16V Hatchback3 bilá r.v.96
predtim favo 136L r.v.90
Přesně až k motorovimu prostoru pohoda ale do něj de malim otvorem apak je tam ruzně vohejbana přes napravu apod no děsFranta P. píše:No právě bojim že to bude pakárna. takže bez zdviže ani ránu
Zitra vyfotim ty trubičky co ma tata. takový bych chtěl
Fiat Brava 1,2 16V červena r.v.99
Nexia GTX 16V Hatchback3 bilá r.v.96
predtim favo 136L r.v.90
Nexia GTX 16V Hatchback3 bilá r.v.96
predtim favo 136L r.v.90
darebak píše:ako casto menit palivovy filter....?
Tak to nevim ja tam měl puvodni a byl bez problemu problem byl v těch trubkach ty byly sežrani desne ted sem vpraci ale zejtra se mužu podivat jestli něco o vyměně pišou v manualu nebo v jak na nexi
Fiat Brava 1,2 16V červena r.v.99
Nexia GTX 16V Hatchback3 bilá r.v.96
predtim favo 136L r.v.90
Nexia GTX 16V Hatchback3 bilá r.v.96
predtim favo 136L r.v.90
Tak to nevim jak sem psal ja tam měl ten povodni a žadní problemi nebyli nejspiš asi menší tlak ale čerpadlo stejně tlači vic než je potřeba regulator tlaku je dal na rozdělovacim potrubim k tryskam a reg. tlak by měl bejt u 1,5 SOHC:284-325 kPa a 1,5 DOHC:290-332 kPa takže za filtre by měl bejt asi o něco větčí .Hlavně se podivej sou na tom ty trrubky ja sem dopad ve finale tak že se za mnou tahla cestička benzinu.To byla spotřeba a hlavně to nebezpečí fůj fůj když si nato vzpomenuOConnor píše:a ako teda zistim ze ho treba vymenit? ake su priznaky?
Fiat Brava 1,2 16V červena r.v.99
Nexia GTX 16V Hatchback3 bilá r.v.96
predtim favo 136L r.v.90
Nexia GTX 16V Hatchback3 bilá r.v.96
predtim favo 136L r.v.90
Palivový filtr s tlakem nemá co dělat. Snad jen aby ho mechanicky vydržel. Je to o jeho průchodnosti. Z toho vyplývá, že pokud je plocha filtru větší,tím lépe jím palivo a bez odporu prochází. Limitují jej průměry otvorů v trubičkách, na které se filtr připojuje k pevnému vedení, které vlastně limitují průtok.
Jinak ve vedení paliva , tedy v trubkách platí Bernoulliho zákon,či spíše rovnice ,která hovoří o změnách v tlaku a rychlosti proudění v trubicích, které mění průměr. Jednoduše řečeno : zúží-li se průměr sníží se tlak, ale zvýší rychlost proudění a zvětší-li se průměr sníží se rychlost, ale zvýší se tlak. Takto se vedení chová v případě že tlak na vstupu je konstantní, neboli stálý, neměnný. Což je náš případ . Stálý, nebo jen málo se měnící tlak dodává palivové čerpadlo.
Vyzkoušel jsem několik filtrů a nepozoroval jsem žádné změny.
Ještě typ: Když už jsem byl nucen měnit palivové potrubí, umístil jsem filtr do motorového prostoru, abych jej měl stále na očích a pod kontrolou a šel lehce a pohodlně vyměnit. U zadního kola se mi jeho umístění nezdálo moc zdařilé.
Jinak ve vedení paliva , tedy v trubkách platí Bernoulliho zákon,či spíše rovnice ,která hovoří o změnách v tlaku a rychlosti proudění v trubicích, které mění průměr. Jednoduše řečeno : zúží-li se průměr sníží se tlak, ale zvýší rychlost proudění a zvětší-li se průměr sníží se rychlost, ale zvýší se tlak. Takto se vedení chová v případě že tlak na vstupu je konstantní, neboli stálý, neměnný. Což je náš případ . Stálý, nebo jen málo se měnící tlak dodává palivové čerpadlo.
Vyzkoušel jsem několik filtrů a nepozoroval jsem žádné změny.
Ještě typ: Když už jsem byl nucen měnit palivové potrubí, umístil jsem filtr do motorového prostoru, abych jej měl stále na očích a pod kontrolou a šel lehce a pohodlně vyměnit. U zadního kola se mi jeho umístění nezdálo moc zdařilé.
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
KALOS 1,2.,Klíma.