Tacuma stav paliva
Moderátor: Blue Lanos
Hele to bude asi stejný jako u Nubi. Jsou tam dva na sobě nezávislý systémy, plovák a odpor co se chladí benzínem. Jak ten se vynoří začne kontrolka "hladový oko" nejdřív pozvolna žhnout a pak svítit, ale stává se to až po takových 5Okm s ručkou na "O" chce to opravdu pevný nervy tu kontrolku vidět v činnosti. Já když mi u Nubi začla žhnout v zatáčkách bral asi 57 lt. Nádrž u Nubi je na 62lt. Fuj byl to ale otřesněj zážitek (to počítadlo s označením Kč)
Naposledy upravil(a) Richard dne úte říj 14, 2008 23:28, celkem upraveno 1 x.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Reklama
- LikeableBoy
- Příspěvky: 31
- Registrován: čtv bře 26, 2009 23:04
- Bydliště: Telnice (severní čechy)
- Kontaktovat uživatele:
Na to vyjíždění nádrže "do mrtě" dejte bacha čerpadlo se při běhu tím benzínem i chladí a maže, takže když nebude v nádrži benzín, a pojedeš na LPG může se ti klidně čerpadlo spálit nebo zadřít pokud nemáš čepadlo při provozu na LPG odpojený
Většinou se to neodpojuje, takže benzín je furt ve vstřikách natlakovanej a čerpadlo běží i když jedeš na LPG
Většinou se to neodpojuje, takže benzín je furt ve vstřikách natlakovanej a čerpadlo běží i když jedeš na LPG
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502