Zase vzduchový filtr..Ale co chod auta po např. 2 letech????
Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi
- T-PK
- Příspěvky: 501
- Registrován: úte srp 31, 2004 09:49
- Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
- Kontaktovat uživatele:
Zase vzduchový filtr..Ale co chod auta po např. 2 letech????
Už hodně se tady probíral vzduchový filtr,jeho monáž atd...Ale tedka uprimne a na rovinu...Co se stane s tim autkem,kdyz tam hodim treba konicky?Co na to necistoty,co se pres tento filtr (urcite vic) dostavaji do motoru (nez s originalem)???Co mi na to řekne motor po např. 3 letech?Takové keci,že to sníží spotřebu přece nemůže být pravda,když se na to kouknu po technické stránce: více spalované směsi=více vzduchu=více bordela a zkrátka,když to spaluje víc,tak to nemůže žrát míň,ne?Hmmm?
- Reklama
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Já najel se sportovní vzduchovou vložkou na Feldě asi 80tis km (4 roky) a ani jsem tzen filtr nikdy nečistil. Nikdy jsem neměl žádnou závadu na motoru a ta felda jezdí dodnes Někde jsem čet parametry a při mnohem větší propustnosti vzduchu filtruje na 98% jako normální takže takovej děs to neni. Za konus mluvit nemůžu, ten zatim jenom plánuju.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Konický filtr v žádném případě nepropouští více nečistot než papírová vložka. S koničákem jsem nalítal 14.000km. Před tím s K&N vložkou 19.000km a proto to mohu zodpovědně tvrdit.
Zvýšení spotřeby z důvodů, které uvádíš je nesmyslné. Motor saje stále stejně. Když se z plných plic nadechneš přes bavlněný kapesník, tak do plic nabereš stejně vzduchu, jako když ho budeš tahat přes buničinu. Jen přes ten papír tě to bude stát více námahy. Díky tomu, že motor přes bavlnu saje s menší námahou, je možné jej (pokud chceš) provozovat v nižších otáčkách a tím dosáhnout úspory paliva.
Ten komu se po montáži vložky nebo konusu spotřeba zvedla, tak ti potvrdí, že je to proto, že s autem jezdí divočeji, protože to auto prostě objektivně jede líp. Takže tak to je...
Pro dokreslení:
moje dlouhodobá spotřeba před montáží vložky: 5.94
dlouhodobá spotřeba (vč. doby provozu s papírem) před montáží konusu: 5.79
dlouhodobá spotřeba (provoz jen vložka) před montáží konusu: 5.6
dlouhodobá spotřeba (vč. doby papíru a vložky) po montáži konusu: 5.69
dlouhodobá spotřeba (provoz jen konus) po montáži konusu: 5.37
Zvýšení spotřeby z důvodů, které uvádíš je nesmyslné. Motor saje stále stejně. Když se z plných plic nadechneš přes bavlněný kapesník, tak do plic nabereš stejně vzduchu, jako když ho budeš tahat přes buničinu. Jen přes ten papír tě to bude stát více námahy. Díky tomu, že motor přes bavlnu saje s menší námahou, je možné jej (pokud chceš) provozovat v nižších otáčkách a tím dosáhnout úspory paliva.
Ten komu se po montáži vložky nebo konusu spotřeba zvedla, tak ti potvrdí, že je to proto, že s autem jezdí divočeji, protože to auto prostě objektivně jede líp. Takže tak to je...
Pro dokreslení:
moje dlouhodobá spotřeba před montáží vložky: 5.94
dlouhodobá spotřeba (vč. doby provozu s papírem) před montáží konusu: 5.79
dlouhodobá spotřeba (provoz jen vložka) před montáží konusu: 5.6
dlouhodobá spotřeba (vč. doby papíru a vložky) po montáži konusu: 5.69
dlouhodobá spotřeba (provoz jen konus) po montáži konusu: 5.37
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Byla to vložka J.R. Asi tak 2x do roka jsem jí vyndala proklepal o chodník, nebo profouk tlakem vzduchu. prej jsou na to čistící sady ale tu jsem nemě.l Rozdíl byl v tom že auto šlo do otáček mnohem líp. Zvuk byl taky jinej. Bylo slyšet jako když ti jde meluzína pod kapotu, fakt pěknej zvuk. Pak se ale zase dalo hůř brzdit motorem. Dát z 5ky na 3 a vylítly otáčkly ale motorem to zdaleka už tolik nebrzdilo. Spotřeba, no nevim přišla mi asi stejná.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- T-PK
- Příspěvky: 501
- Registrován: úte srp 31, 2004 09:49
- Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
- Kontaktovat uživatele:
Konický filtr v žádném případě nepropouští více nečistot než papírová vložka. S koničákem jsem nalítal 14.000km. Před tím s K&N vložkou 19.000km a proto to mohu zodpovědně tvrdit.
Zvýšení spotřeby z důvodů, které uvádíš je nesmyslné. Motor saje stále stejně. Když se z plných plic nadechneš přes bavlněný kapesník, tak do plic nabereš stejně vzduchu, jako když ho budeš tahat přes buničinu. Jen přes ten papír tě to bude stát více námahy. Díky tomu, že motor přes bavlnu saje s menší námahou, je možné jej (pokud chceš) provozovat v nižších otáčkách a tím dosáhnout úspory paliva.
Ten komu se po montáži vložky nebo konusu spotřeba zvedla, tak ti potvrdí, že je to proto, že s autem jezdí divočeji, protože to auto prostě objektivně jede líp. Takže tak to je... Cool
Pro dokreslení:
moje dlouhodobá spotřeba před montáží vložky: 5.94
dlouhodobá spotřeba (vč. doby provozu s papírem) před montáží konusu: 5.79
dlouhodobá spotřeba (provoz jen vložka) před montáží konusu: 5.6
dlouhodobá spotřeba (vč. doby papíru a vložky) po montáži konusu: 5.69
dlouhodobá spotřeba (provoz jen konus) po montáži konusu: 5.37
Takže říkáš,že konického se určitě bát nemám, a že být mnou (jako že chceš mít autko tak jeste na 5 let),že by si do něho šel,jo?
Zvýšení spotřeby z důvodů, které uvádíš je nesmyslné. Motor saje stále stejně. Když se z plných plic nadechneš přes bavlněný kapesník, tak do plic nabereš stejně vzduchu, jako když ho budeš tahat přes buničinu. Jen přes ten papír tě to bude stát více námahy. Díky tomu, že motor přes bavlnu saje s menší námahou, je možné jej (pokud chceš) provozovat v nižších otáčkách a tím dosáhnout úspory paliva.
Ten komu se po montáži vložky nebo konusu spotřeba zvedla, tak ti potvrdí, že je to proto, že s autem jezdí divočeji, protože to auto prostě objektivně jede líp. Takže tak to je... Cool
Pro dokreslení:
moje dlouhodobá spotřeba před montáží vložky: 5.94
dlouhodobá spotřeba (vč. doby provozu s papírem) před montáží konusu: 5.79
dlouhodobá spotřeba (provoz jen vložka) před montáží konusu: 5.6
dlouhodobá spotřeba (vč. doby papíru a vložky) po montáži konusu: 5.69
dlouhodobá spotřeba (provoz jen konus) po montáži konusu: 5.37
Takže říkáš,že konického se určitě bát nemám, a že být mnou (jako že chceš mít autko tak jeste na 5 let),že by si do něho šel,jo?
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Takže říkáš,že konického se určitě bát nemám, a že být mnou (jako že chceš mít autko tak jeste na 5 let),že by si do něho šel,jo?[/quote]
Já až najdu vhodnej typ tak do něj jdu na 100% a plánuju auto na min. 5 let a 300tis km. Jdio do Snickers !
IMHO: Ondrasi dostal jsi moji soukromou zpravu ?
Já až najdu vhodnej typ tak do něj jdu na 100% a plánuju auto na min. 5 let a 300tis km. Jdio do Snickers !
IMHO: Ondrasi dostal jsi moji soukromou zpravu ?
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
No jasně. Není se čeho bát.T-PK píše:Takže říkáš,že konického se určitě bát nemám, a že být mnou (jako že chceš mít autko tak jeste na 5 let),že by si do něho šel,jo?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Krtku, to mi ani nerikej, ze jsi jezdil 80 000 se sport. filtrem a ani ho necistil ???? TY prase, ze se nestydis
Ja mam sport vlozku taky, ted jsem cistil, pouzil jsem normalni JAR na nadobi, vypral filtr v kbeliku a pak ho nastrikal sprejem, co jsem koupil v tuning shopu. A jede to zas jak po masle
Ja mam sport vlozku taky, ted jsem cistil, pouzil jsem normalni JAR na nadobi, vypral filtr v kbeliku a pak ho nastrikal sprejem, co jsem koupil v tuning shopu. A jede to zas jak po masle
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Ja sice čistím originálním kitem K&N, ale je to super, jak auto po vzčištění filtru pěkně ožije
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Vždyt jsem psal 1-2x do roka jsem ho vyklepal nebo profouk hadicí tlakovym vzduchem. Myslim že navíc s LPGčkem bych poznal problémy ještě dřív než beńácimilosh píše:Krtku, to mi ani nerikej, ze jsi jezdil 80 000 se sport. filtrem a ani ho necistil ???? TY prase, ze se nestydis
Ja mam sport vlozku taky, ted jsem cistil, pouzil jsem normalni JAR na nadobi, vypral filtr v kbeliku a pak ho nastrikal sprejem, co jsem koupil v tuning shopu. A jede to zas jak po masle
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram