Tak uz to aj mna postretlo, prvy raz pred par tyzdnami ked prislo prve okosenie, a teraz ked uz s prestavkami prsi a je chladno.
Espero 1.5L 16V nechce nastartovat. Motor sa pretoci a nic, alebo len chytne jeden dva zapaly, zotrvacnostou spravi par otociek a zastavi. Prehovarat ho nema zmysel, ale po takych 20tich pokusoch zrazu naskoci a ide ako hodinky. Na benzin aj na lpg.
Robi to tusim len ked je chladno a vlhko. Ked to robilo pred casom tak to odislo samo s navratom teplych dni.
Menene: sviecky, kable.
Cistene: hlava a palec rozdelovaca, boli od oleja co prenika do rozdelovaca.
Cerpadlo zabzuci, teda skor zakvili.
Benzinu mam plnu nadrz (dal som sa zlakat akciou na shellke ).
Sviecky pri vymene boli mokre a smrdeli od benzinu, vsetky.
Ked bude cas, skusim to prerobit na start na lpg, ale bude to babracka, neviem ako lpg krabicka zareaguje na zasah do jej kabelaze. A neviem ani ci to pomoze. To hnusne lovato loveco proste neumoznuje start na lpg. Ma sice nejaky nudzovy start, ale to sa mi za dva roky co mam espero podarilo snad dvakrat pouzit, inak ho neviem k nudzovemu startu prinutit, ani k nastaveniu prepnutia otacok.
problem so startom
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Tohle vypadá na vlhkost a problém hlavy rozdělovače. Ona může být jakoby popraskaná, jsou to mikroskopické trhliny do nich se dostane vlhkost a ta spolehlivě odvede jiskru jinam. Když jsem míval ještě auto s rozdělovačem a začlo mi tohle dělat, vyměnil jsem palec, hlavu a kabely, tenkrát to bylo levné, tak jsem měnil vše najednou, dnes bych asi měnil postupně od nejlevnější věci
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Teď jsem měnil víčko rozdělovače za nové u naší Corsy a ty starty jsou o 100% lepší a naskočí hned. Dřív si to taky dělalo co chtělo a vyčištění víčka už nepomáhalo , protože ty kontakty byly už moc vypálený. Stálo 350,- na www.mjauto.cz
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Hlavu rozdelovaca som sice nevymenil, skusim, aj palec, ale nieco mi hovori ze to nebude v elektrine alebo aspon nie vo VN. Iskru to dava, ci aj na sviecke to neviem, ale skusim overit. Viecko aj palec su pritom relativne nove, max. 10tkm, menil som ho ked som mal rozobraty rozdelovac, len si uz nepamatam ci tie prve sychrave dni a teda aj prve problemy prisli pred rozborkou rozdelovaca alebo az po. Vtedy som menil aj cievku v rozdelovaci, pretoze stara bola rozleptana od oleja, a to vratane konektora.
Jiskru jsem měl taky , ale malou
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
To je ten blbinec zaisteny skrutkou na benzinovej liste na konci na tej strane kde je rozdelovac? Ten by teoreticky mohol byt mrtvy, pri tom stojatom benzine.Michal M. píše:Mal som rovnaky problem. Startovalo na 10 krat.
U mna bola porucha v regulatore tlaku benzinu, Vymenili a auticko odvtedy startuje ako nove. Ale zas na druhu stranu mne to robilo aj za mokra aj za sucha.
Ono to mozno nie je tym mokrom ale chladom, ktovie. Ked teraz aj predtym bolo chladno aj mokro takze neviem co z toho ma vplyv. Mozno nic.