Pružiny & tlumiče

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
Uživatelský avatar
Blue Lanos
Příspěvky: 4033
Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
Bydliště: NMnV

Příspěvek od Blue Lanos »

no co milosh jak to vyzera z garazmistrom :?: :D
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Obrázek
Reklama
 

Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6643
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

Blue Lanos píše:no co milosh jak to vyzera z garazmistrom :?: :D
Kua, dnes se mi ma ozvat, kdy bude montage, uz jsem jak na trni, kdy to bude hotovy :shock:
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Uživatelský avatar
Peca
Příspěvky: 541
Registrován: čtv říj 23, 2003 13:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

richiprofi píše:milosh, neboj...coskoro to bude... u mna sa zasa valaju nove brzdy...ale nepoviem ake, bude to prekvapko....ale stali strasne vela.... :oops: :oops: ale po tych odporucaniach tam museli 8) priemer sa zvacsil z 236mm na 256mm :?: :?: :?: :?: :?: :?:
aaaa pozoor.
ze by nekdo dalsi s brzdami opel gsi na daewoo..??
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby ;-)
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Uživatelský avatar
richiprofi
Příspěvky: 760
Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od richiprofi »

:o :o to neeee, gsi su slabe....hovori ti nieco CTF RS?? + DS 2500 8)
Uživatelský avatar
Peca
Příspěvky: 541
Registrován: čtv říj 23, 2003 13:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

No desticky Ferodo DS 2500 maji vice nez slusny soucinitel treni, nicmene myslim ze az pri celkem dost vysoke teplote ( kolem 300-400°C ) a nejsem si jistej, ze to pri jezdeni jinde nez na okruhu vyuzijes...

Ale kazdopadne proti seriovym brzdam rozhodne o dost lepsi varianta, pokud je udrzis zahrate, protoze za studena budou brzdit stejne, ne-li hur jako seriove daewoo!!!
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby ;-)
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Uživatelský avatar
richiprofi
Příspěvky: 760
Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od richiprofi »

hehe, ved ti ich raz predvediem...tie maju daleko od serie....blizia sa pomaly k homologozacii triedy N a su pravene pre cestnu premavku... :)
Uživatelský avatar
Peca
Příspěvky: 541
Registrován: čtv říj 23, 2003 13:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Vsak muzes prijet 30.10. do Brna na Renocar Tuning podzim 2004 a muzes si je otestovat na okruhu... a pochlubit se s nimi prinejmensim me a Ivanovi...

BTW: me neprekvapis ja mam kotouce i vzadu....a treci segmenty ATE taky nejsou spatne...kor v kombinaci s astra gsi trmeny...
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby ;-)
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Uživatelský avatar
Peca
Příspěvky: 541
Registrován: čtv říj 23, 2003 13:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Vsak Miloš by ti mohl popsat sve pocity, kdyz jsem ho na srazu v Milovicich svezl po letistni runwayi a pri cca 140-150km/h slapl na brzdu...tusim mel stesti ze byl pripoutanej :D

Mam totiž jendu z mala (ne-li jedinou) nexii ktera brzdi...


Kazdopadne brzdy jsou zaklad, protoze co neubrzdis, neukecas!

a proto by se pri tuneni auta nemelo na brzdy zapominat!!!
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby ;-)
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Uživatelský avatar
richiprofi
Příspěvky: 760
Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od richiprofi »

noo, kotuce vzdau su uz tiez prichystane s celou kadett napravou + motor z calibry...30.10. mame zraz v PN, tak pribehni ty tam predsa...dostanes aj nalepku a nemusis cakat v kolone... 8) :) ale rad by som ich odskusal v brne...podla slov vyrobcu, maju neskutocny nabeh a ich agresivita je priamo umerna kvalite pneu...ale podla slov kamosov, co to maju na 300HP strojoch...je to smrt!!! :!: :!:
Uživatelský avatar
]Rebro[
Příspěvky: 2350
Registrován: pát srp 06, 2004 10:39
Bydliště: Vsade dobre, doma najlepsejsie

Příspěvek od ]Rebro[ »

Richi: podstatne teraz je, aby si na ten zraz vobec prisiel ;)
Je: Volvo V50
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6643
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

Peca píše:Vsak Miloš by ti mohl popsat sve pocity, kdyz jsem ho na srazu v Milovicich svezl po letistni runwayi a pri cca 140-150km/h slapl na brzdu...tusim mel stesti ze byl pripoutanej :D

Peco, ty chvastale, jel jsi maximalne 100 :lol:

Ale je pravda, ze to FAKT BRZDI :)
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Uživatelský avatar
Blue Lanos
Příspěvky: 4033
Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
Bydliště: NMnV

Příspěvek od Blue Lanos »

milosh píše:
Peca píše:Vsak Miloš by ti mohl popsat sve pocity, kdyz jsem ho na srazu v Milovicich svezl po letistni runwayi a pri cca 140-150km/h slapl na brzdu...tusim mel stesti ze byl pripoutanej :D

Peco, ty chvastale, jel jsi maximalne 100 :lol:

Ale je pravda, ze to FAKT BRZDI :)
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: ze 150km :lol: :lol:
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Obrázek
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Nemůžu si, Richiprofi, pomoct, ale dávat na auto DS2500 je podle mého názoru blbost. Třeba já bych to nevyužil, protože ty brzy brzdí, až se zahřejí, takže třeba ve městě je to o ničem.... Ty to využiješ?
(Jinak samo lepší než série) 8)

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
richiprofi
Příspěvky: 760
Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od richiprofi »

ivan: mam pocit, ze si ma nevidel jazdit....ten kto ma pozna vie, ze moje platnicky ATE vydrzali na afte maximalne 14.000km...a to poznam cloveka, ktory ich tam mal 120.000...takze asi brzdy dost vyuzivam...ale ved nie je problem kupit DS2000 keby nieco..ale podla vyrobcu su 2500 pre beznu premavku idealne....uz nech to mam :o)
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Dobře, dobře, já jen cítil potřebu Ti to napsat...

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Odpovědět

Zpět na „NEXIA“