Zadne bubny
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Zadne bubny
Zdravim...menil som zadne bubny aj oblozenie a nastal velky problem...bubny sa strasne prehrievaju konkretne najviac jedna strana ..ako to doladit? ked sa vklada nove oblozenie ma sa nastavit tou stelovacou tyckou na minimum? a tak sa to ma zalozit a potom brzdenim sa to roztiahne oblozenie ako ma???pretoze rucnu nemozem vobec nastavit pretoze to uz by bola katastrofa....ja ked som to menil tak som tou stelovacou tyckou zmensil oblozenie skoro na minimum ale i tak to hreje moc
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
- Reklama
Určitě musíš po výměně paken a bubnů zasunout válečky do "prasátek"(bacha při ABS zasunutím vzniklou brzdovku odpustit přes odvzdušňovák!!) a seřídit ruční brzdu. pak několikrát zabrzdit, znovu vyheverovat a zkontrolovat, zda-li to nedře, pak se to hřeje Jestli to máš zkontrolovaný a nikde to po zabrzdění nedře, může se hřát i utažené ložisko ......
Kolik máš nalítáno? Já jen že většinou zadní bubnový brzdy přežijou celý auto
Kolik máš nalítáno? Já jen že většinou zadní bubnový brzdy přežijou celý auto
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
No loziska to niesu dotiahol som to jemne presne ako sa to ma vymededzit vola loziska...ono sa hreje strasne po obvode kde brzdi celust o bubon strasne...inak menil som to preto pretoze mne z bubna uz odpadavali kusky liatiny normalne sa lomil bubon ....mno a po vymene to nie a nie doladit aby sa to neprehrievalo kua ako to povolit alebo co...ma sa to oblozenie pri vymene uplne povolit na minimum tou stelovacou tyckou ?? a potom sa to samo doladi brzdenim pocas jazdy?alebo pri vkladani mam ho nastelovat alebo co.. JRDa - skus pomoct tak sa neda jazdit
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
skus to vyskusat bez nastavenia rucnej brzdy , ci tam nebudes mat zaseknute lanko rucnej alebo nieco take . Po vymene celusti sa ta tycka musi nastavit tak , aby sa bubon mohol lahko nasadit a musi sa aj lahko otacat bez drhnutia , kupoval si celuste a bubon na nexiu , nedali ti nieco ine . bolo to dobre poskladane , nemas zaseknute valceky v prasiatku ?sadlo ti to riadne na miesto ,? tazko takto riesit , ale malo by sa to dat normalne nastavit , ak ti to nepojde mozes este sfrezovat bubon , ak je novy .
mno tak ked som to vymenil tak trosku to drhlo myslel som ze sa to samo vychodi hned..ale asi nie ....takze vravite aby som tie celuste tak nastavil aby vobec nedrhli ?? lenze potom to aj bude brzdit??dokaze sa to nastavit samo? pretoze ked som to skladal nechcel som aby to islo strasne lahko tocit myslel som ze to ma ist tak na tesno aby to aj brzdilo..ale ako pozeram tak to musim nastavit uplne na minimum celuste aby vobec nedrhli o bubon ani kusocek...pojazdim s tym nech to sadne poriadne a nastavia sa celuste tym stelovacikom a az potom nastavim rucnu ??..mno uvidime..inak valceky lanko atd vsetko je ok
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Neblazni , to oblozenie sa nesmie vobec triet o bubon , ved ked sa ti trie , tak sa to praveze zahrieva , lebo trenim vznika teplo , takze sa nic neboj , brzdit ti to urcite bude aj ked to povolis uplne , ja mam tiez zodrate oblozenie , ale stale to brzdi , prave preto mas tam tie valceky v prasiatku , ze sa ti vysuvaju kolko potrebuju . Sprav to tak , aby sa bubon volne otacal a mozes nastavit aj rucnu . Cau.
problem je ten ze lave koleso sa pekne toci hladko netrie...a prave co trelo som rozobral a oblozenie uplne na minimum nasteloval som..zalozil som spät to a bubon sa pekne hladko tocil netrel vobec...lenze ale po paru zabrzdeni oblozenie zas trelo o bubon ako to je mozne?asi bude to oblozenie hrube a treba ho trocha zjazdit...rucna je povolena udrzi auto len tak tak na 8 zube neviem si rady s tym kolesom....a jasne viem ze trenim vznika teplo lenze to trelo velmi jemne ako som pisal ! bubon sa tocil ale jemne trel a trie zas aj ked som oblozenie nastavil na minimum
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Pri skladani celusti tam mas aj rozne pruziny , ktore ti vracaju tie celuste spet , nechyba ti nejaka , alebo nie je poskodena . ? Inak fakt neviem , potom skus trocha pojazdit a uvidis , ci sa to napravi . a este jedna vec , pri tej nastavovacej oske mas taku poistku , ktora sluzi na to , aby sa ti pocas prevadzky neprestavila ta oska , jeto taky pliesok a zapadne do ozubenia osky, na to sa mozes pozriet , pripadne si tu osku oznac , ci sa ti pocas jazdy nahodou sama nepretoci , ale to neverim .Pripadne si to mohol sfotit ako to vyzera poskladane .
Jestli máš všechno zpátky na doraz (ručku i válečky v prasátku) a furt ti to dře, vem širší plochý pilník a ty pakny trochu slízni v místě kde ti dřou ( to uvidíš) , nebo slízni ty dosedací plochy paken do kterých tlačí válečky, je možný, že pakny a bubny jsou "OEM" a tam je možný třeba nějaký rozdíl v průměrech nebo v tloušťce obložení........
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Mrkni se taky na šířku nového obložení. Dře se ti to opravdu po obvodě ? Je možné , že po správném seřízení se ti nové pakny dostanou trošku z úhlu a pokud jsou o něco širší může dojít k bočnímu "tření" které dokáže buben taky pěkně roztopit!
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
KALOS 1,2.,Klíma.