Nepravidelny chod motora
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Nepravidelny chod motora
Ludkovia mam 8Ventila...cca 120tis.Km nabehane..
a motor sa sprava horsie ako zle...
Za studena pokial bezi sytic je to ako taq ok..
ale ako nahle je to pri normalnej pracovnej teplote..
taq su to hrozne zvuky, co clovek pocuje..
Motor ma na volnobeh nepravidelny chod...
..[size=x-small]nieco ako ked skodovka ma velky predzapal..[/size]
..motoru idu volnobezne otacky cca z 1200 az na nieco okolo 600 /min
co uz je dost kriticka hranica...kde sa "zbadaaa" elektronika a nasledne zase
zdvihne otacky ktym cca 1200.... taqto sa to opakuje furt dokolecka, kym....
sa nestane to ze elektronika nestihne zareagovat..a motor skape...
..prip. "kopne naspat" valec...
NEROBILA UZ TOTO NIEKOMU VASA NEXIA ..???
..prip kde moze byt problem ked to toto robi..???
..Vymenil som sviecky, kable, hlavu rozdelovaca, palec [size=x-small]uz to potrebovali[/small]...
..vycistil saciu klapku, filter je ok...
Jazdne vlastnosti...
su hrozne, motor ma aky taky tah iba vo vysokych otackach,
..samozrejme potom to vela zere...
..niekedy sa vam nepodari ani rozbehnut, lebo motor chcipne..
..a to este ani spojka poriadne nezabrala...a plyn tiez neakosi nemal chut reagovat...
a napriklad mi to zakazdym skape, ked idem po dialnici z petrzalky..
..a odbacam pri ikei dole na galvanicku...(mam tam samozrejme volnobeh)
..tak v polovici zjadoveho obluka uz motor nebeziii....
[size=x-small]..potom dam trojku, pustam spojku, tak chytne a az potom mozem doskackat domov[/small]
.. co vy na to..... fasa ne...
..dik za hociaku konstruktivnu odpoved....
a motor sa sprava horsie ako zle...
Za studena pokial bezi sytic je to ako taq ok..
ale ako nahle je to pri normalnej pracovnej teplote..
taq su to hrozne zvuky, co clovek pocuje..
Motor ma na volnobeh nepravidelny chod...
..[size=x-small]nieco ako ked skodovka ma velky predzapal..[/size]
..motoru idu volnobezne otacky cca z 1200 az na nieco okolo 600 /min
co uz je dost kriticka hranica...kde sa "zbadaaa" elektronika a nasledne zase
zdvihne otacky ktym cca 1200.... taqto sa to opakuje furt dokolecka, kym....
sa nestane to ze elektronika nestihne zareagovat..a motor skape...
..prip. "kopne naspat" valec...
NEROBILA UZ TOTO NIEKOMU VASA NEXIA ..???
..prip kde moze byt problem ked to toto robi..???
..Vymenil som sviecky, kable, hlavu rozdelovaca, palec [size=x-small]uz to potrebovali[/small]...
..vycistil saciu klapku, filter je ok...
Jazdne vlastnosti...
su hrozne, motor ma aky taky tah iba vo vysokych otackach,
..samozrejme potom to vela zere...
..niekedy sa vam nepodari ani rozbehnut, lebo motor chcipne..
..a to este ani spojka poriadne nezabrala...a plyn tiez neakosi nemal chut reagovat...
a napriklad mi to zakazdym skape, ked idem po dialnici z petrzalky..
..a odbacam pri ikei dole na galvanicku...(mam tam samozrejme volnobeh)
..tak v polovici zjadoveho obluka uz motor nebeziii....
[size=x-small]..potom dam trojku, pustam spojku, tak chytne a az potom mozem doskackat domov[/small]
.. co vy na to..... fasa ne...
..dik za hociaku konstruktivnu odpoved....
- Reklama
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
No toto je dost casta porucha uz sa tu o nej co to pisalo Myslim, ze Granko mal nejaky problem aj miloshovi nechcela drzat volnobech. Ale nejak sa im to uz ustalilo?? Skusal si natankovat benzin niekde inde?
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Natankovat někde jinde....
jinak:
Kabely, svíčky, víčko a palec rozdělovače, imdukční cívka.....moc možností
jinak:
Kabely, svíčky, víčko a palec rozdělovače, imdukční cívka.....moc možností
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Citash poriadne..????Peca píše:Natankovat někde jinde....
jinak:
Kabely, svíčky, víčko a palec rozdělovače, imdukční cívka.....moc možností
zapalovanie som kontroloval..opravoval...
cievka je OK...
a benzinom to nieje...(Slovnaft, Jurky, OMW, Aral, $HELL)
a voda v nadzi tiez nie...
..palivovy filter...cca pred 10tis/km meneni..
..tam chyba nebude...
..je to to prve co ma napadlo, ked to zacalo byt skackavee...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
No ten "krokovy motorek" jak to vsetci volaaate..Ivan píše:Krokový motorek?
je v podstate piezoventil..,
teda polohovatelna elektromagneticka zavorna tryska..
...dvojpolohova...
(teda aspon ta co tam mam ja, aj ked konstkukcne by to mohol byt aj krokovy motorek)
poloha High - sytic - otvorena je naplno..
poloha Low - bezny chod - otvara sa podla potreby...
...teda ventil chodi medzi polohou Low a High...
...pri otvoreni "hlavnej" sacej klapky, je taaato uzavreta uplne...
...v pripade ze su tam necistoty... blbne volnobeh, a to tak ze necistoty
bud zalepia trysku, zmensia priechodnost, teda prudenie vzduchu nieje take, ake si elektronika mysli ze je...
aaale kedze zo sacou klapkou som sa hrajkal dnes...
..taqze tam chyba tiez nebude.....
A co takhle tlak paliva nech ho změřit . Krokovej motorek se neustále pohybuje i při přidaným plynu je na nějaké hodnotě a ta se neustále mění v závislosti na všech možných veličinách v motoru . V diagnostice je jeho poloha udávána jako STEP a pohybuje se od nuly do asi 150 max je 270 nebo tak nějak volnoběh většinou kolem 20 až 25 kroků . Jednou mi něco podobného dělal oříšek spínací skřínky a mohli by to být i špatně nastavené rozvody nebo předstih .
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
No tlak paliva ma nenapadol....petrm píše:A co takhle tlak paliva nech ho změřit . Krokovej motorek se neustále pohybuje i při přidaným plynu je na nějaké hodnotě a ta se neustále mění v závislosti na všech možných veličinách v motoru . V diagnostice je jeho poloha udávána jako STEP a pohybuje se od nuly do asi 150 max je 270 nebo tak nějak volnoběh většinou kolem 20 až 25 kroků . Jednou mi něco podobného dělal oříšek spínací skřínky a mohli by to být i špatně nastavené rozvody nebo předstih .
..ale nemam pocit ze by to malo maaaalo sataavy...
..kedze su cierne sviecky...(co je v tomto pripade "samoska")
spinacka je OK...merane rucickovym voltmetrom...aj pipakom...
...elektrika tam neblbne...
rozvody som dneska kontroloval....
a su v poriadku.....
takze..uz tam je len jeden slaby clanok...rozdelovac..
..lepsie povedane ...elektronika vnom...cievka...
..napr...
cidlo teploty je OK...
potaaaak na sacej klapke tiez...
..sonda..tiez...
BTW: je normalne ze po odpojeni Lamda sondy sa kotrolaka rozsvieti az po cca 15 min..
..zohnal som si servisnyyy manual,
sice v spanielscine....(ale sak odcoho je PC Translator... )
takze si idem nastudovat presne co ta jednotka riadi a sleduje...
..a jak sa vlastne ten motor ovlada....
..a snad budem chytrejsiiii...
ono tych MPIcok je plno...a kazde je niecim speeeci...
nemohol by si mi prosim ta poslat ten spanielsky manual? ten moj rumunsky tazko prelozim. bol by som ti povdacny. keby si sa nahodou unuval, tak na adresu responder@azet.sk alebo povedz kde si ho stiahol alebo je nebodaj papierovy?
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
No mna napadaju tieto diagnozy:
Tlak paliva mi podobne veci robil ale to som tam mal cerpadlo z kadeta lebo povodne zhorelo.Ta lambda by mohla byt tiez zaujimava aj ked som sa s tym u nexie este nestretol.Ona vlastne obohacuje ci ochudobnuje zmes v zavislosti od zlozenia fyfuk.plynov.Musi byt ale zahriata(felicia ma tusim aj jej vyhrievanie a teda tri kable, ale nexia len dva)vyfukove koleno musi byt tiez tesne.Mozno sa da lambda zmerat ale len rucickovym pristrojom lebo na dig.lietaju vselijake cifry.Skus ju jednoduch odpojit a motor by mal v pohode ist.
A este ma napada, na jednej nexii sa takto prejavovalo nejake odidene cidlo na sacej komore ale uz neviem ktore -asi snimac polohy skrtiacej klapky.
Tlak paliva mi podobne veci robil ale to som tam mal cerpadlo z kadeta lebo povodne zhorelo.Ta lambda by mohla byt tiez zaujimava aj ked som sa s tym u nexie este nestretol.Ona vlastne obohacuje ci ochudobnuje zmes v zavislosti od zlozenia fyfuk.plynov.Musi byt ale zahriata(felicia ma tusim aj jej vyhrievanie a teda tri kable, ale nexia len dva)vyfukove koleno musi byt tiez tesne.Mozno sa da lambda zmerat ale len rucickovym pristrojom lebo na dig.lietaju vselijake cifry.Skus ju jednoduch odpojit a motor by mal v pohode ist.
A este ma napada, na jednej nexii sa takto prejavovalo nejake odidene cidlo na sacej komore ale uz neviem ktore -asi snimac polohy skrtiacej klapky.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele: