LPG
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
-
- Příspěvky: 255
- Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
- Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
- Kontaktovat uživatele:
Mě se tam nevešla - nechtěl jsem řezat to plastové potrubí je tam čidlo na vzduch, zatím to občas otevře víko od vzduchového filtru. Pokud by bylo něco vetšího tak to potrubí nemám přitažený k víku filtru (prostě bez upínací spony).
Franta
Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
- Reklama
-
- Příspěvky: 255
- Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
- Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
- Kontaktovat uživatele:
Jaké používáte zapalovací svíčky při pohonu na LPG. Já je vyndal zrovna včera a keramika byla celkem dost nahnědlá od teploty. Mám tam BKR6E II z Koree. Díky Franta
Naposledy upravil(a) Franta dne pon dub 25, 2005 18:30, celkem upraveno 1 x.
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
Presne oznaceni si nepamatuju, ale mel bych ho mit snad na uctence (ale dostanu se k ni az o vikendu), ale ted tam mam Bosch (mely by byt specialni pro LPG, asi necim pokovena elektroda, aby byla odolnejsi, montovali mi je primo v servise, kde mi delali prestavbu a kam jezdim na revize LPG), predtim sem tam mel NGK, ale u tech uz nemam sanci zjistit presny oznaceni.
Tak ja sem velice spokojenej s tema Boshckama (jen musim vystrachat jejich ozaceni), zacali sme je na doporuceni LPG servisaka (ten nam na plyn Brisky nedoporucoval, driv je prej daval, ale mel na ne hodne reklamaci) davat ke kamaradce do Lanose a ted sem zjistil ze je i v jinym servisu dali do moji Nubiry.
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Lidi ted tu mam připravený na servisku ve 30t svíčky Brisk Super DR17YC. Asi úplně obyčejný. Myslíte, že to Nubira zkousne ? Podle mně u SGI vstřikování už na svíčkách tolik nezáleží. Doufam.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Lpg jsem měl na Felicii a svíčky jsem používal normální Brisky. Zkusil jsem i ty stříbrné, ale připadalo mi, že na benzin se s nima nějak motor nechce, když je studený, rozjet. Asi nejlepší to bylo s úplně normálníma Briskama co tam patří, ale měnil jsem je po 10000 km. Spotřebu jsem měl cca 8,5 - 9 l Lpg. Pravda nikdy jsem nepřemýšlel o tom jak šetřit. Když měl kluk na vojně v Opavě přísahu jel jsem tam i zpátky po dálnici tam pořád 130 zpátky 140 - 150 (víc felda v 5 lidech nejede) a spotřeba byla lehce pod 9 litrů LPG. To jenom pro srovnání jak na tom jsou jiné LPG auta.Teď v Nubiře platím za benzín a při náplni 62 litrový nádrže moc
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Vlastně jsem měl s Feldou stejný zkušennosti. Byla to 1.3 / 40kW. Svíčky jsem nechával měnit vždycky po 15tis při servisce a dávali tam ty originál co škodofka normálně dává. Akorát se měnil odtrh na 0,6mm. Jednou mi ho nesnížili a po výstřelu do sání jsem kupoval novej husí krk.Richard píše:Lpg jsem měl na Felicii a svíčky jsem používal normální Brisky. Zkusil jsem i ty stříbrné, ale připadalo mi, že na benzin se s nima nějak motor nechce, když je studený, rozjet. Asi nejlepší to bylo s úplně normálníma Briskama co tam patří, ale měnil jsem je po 10000 km. Spotřebu jsem měl cca 8,5 - 9 l Lpg. Pravda nikdy jsem nepřemýšlel o tom jak šetřit. Když měl kluk na vojně v Opavě přísahu jel jsem tam i zpátky po dálnici tam pořád 130 zpátky 140 - 150 (víc felda v 5 lidech nejede) a spotřeba byla lehce pod 9 litrů LPG. To jenom pro srovnání jak na tom jsou jiné LPG auta.Teď v Nubiře platím za benzín a při náplni 62 litrový nádrže moc
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Ten husí krk taky odešel, ale měnil ho až teď synátor. Takovej blbej kus plastu a 360,- Kč. Do rána by jich člověk nas..l kýbl.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
S Briskama vazne zkusenosti nemam, na Nubire s SGIckem sem mel NGKcka a ted BOSCHky a oboji uplne v pohode (podle vzhledu svicek nebyl duvod je jeste menit a vydrzeli by i dele nez je predepsano a taky motor jel v pohode). S Lanosem sem mel problem se svickama jen jednou a to byly myslim ty Championy, co se tam mely davat, ty mi vydrzely asi 7000 km a pak uz se s tim nedalo jezdit (a velice mile me prekvapil servis, kdyz prohlasili, ze to musela byt vada svicek a vymenu me udelali zadara).