skrutka
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
No asi by to šlo takhle: v drogerii se prodávají takové konické gumové špunty.
1. vyšroubovat šroub a podržet palcem díru a následně narazit ten gumovej špunt.
2. Vklidu vyrobit těsnění (já dělal z měděnýho plechu cca 1mm tlustýho přesně na ten šroub v klidu v dílně při výměně oleje, to hliníkový těsnění se mi vůbec nelíbilo)
3. vyndat špunt a přidržet na díře palec a pak co nejrychleji našroubovat ten šroub z5.
Když budeš šikovnej a rychlej vyteče na tebe a okolí tak 1/2 litru oleje, nejjednodušší je to při plánované výměně, nebo vypust olej do čisté plechovky a dej ho do motoru z5.
1. vyšroubovat šroub a podržet palcem díru a následně narazit ten gumovej špunt.
2. Vklidu vyrobit těsnění (já dělal z měděnýho plechu cca 1mm tlustýho přesně na ten šroub v klidu v dílně při výměně oleje, to hliníkový těsnění se mi vůbec nelíbilo)
3. vyndat špunt a přidržet na díře palec a pak co nejrychleji našroubovat ten šroub z5.
Když budeš šikovnej a rychlej vyteče na tebe a okolí tak 1/2 litru oleje, nejjednodušší je to při plánované výměně, nebo vypust olej do čisté plechovky a dej ho do motoru z5.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Sorry za to vtipkovanie Ja si spominam ked som prvy krat vypustal olej, skoro cely obsah mi vysplechol do xichtu a na ruky Pripravil som samozrejme serbel, naklonil som ho.... Ale ako som ten srob vysrobovaval rukou, zrazu prisiel koniec zavitu a ten tlak oleja ma uplne zaskocil Vypustak som potom nasiel na dne serbla Ale podlozku som mal OK, preto som ani neriesil rozmer.
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu