matiz mě škube

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
omelet
Příspěvky: 9
Registrován: ned črc 01, 2007 22:04
Bydliště: Louny

matiz mě škube

Příspěvek od omelet »

zdravím všechny,chci se zeptat jestli někdo nemá zkušenost s škubáním auta
po přeřazení a sešlápnotí plynu.Svíčky ,kabely nové a rozdělovač vyčičtěn díky
Matiz 0,8i r.v.1999 předělán na LPG
Reklama
 

Uživatelský avatar
V.Brousek
Příspěvky: 2707
Registrován: čtv zář 02, 2004 20:45
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od V.Brousek »

Tak tě vítám na fóru.
Co se týče škubání motoru, příčin může být několik. Od benzinového čerpadla až po řídící jednotku. LPG také může být další příčinou škubání. Pochybuji, že ti tu někdo jednoznačně určí závadu. Já bych postupoval vylučovací metodou. Nespoléhal bych jednoznačně ani na nové součástky ( třeba svíčky ).
Poradil bych ti, aby jsi prošel toto fórum, již se tu o škubání motoru psalo a úkony které jsi schopen udělat sám provedl a pokud to neodstraníš, navštiv autorizovaný servis.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Telekom [Bot]
Příspěvky: 347
Registrován: úte led 13, 2009 15:32

Příspěvek od Telekom [Bot] »

Mne Matiz taky škube... Dneska mne třeba oškubal skoro o 1.100,- Kč u pumpy :lol: .
omelet
Příspěvky: 9
Registrován: ned črc 01, 2007 22:04
Bydliště: Louny

Příspěvek od omelet »

všechny diskuse na podobné téma jsem procházel a zkoušel udělat i na autě a je to pořád stejný
nevíte jak hodně podrobně jsou vypisané chyby po připojení na počítač aby mě neřekli že tam mám někde jen systémovou chybu dík
Matiz 0,8i r.v.1999 předělán na LPG
omelet
Příspěvky: 9
Registrován: ned črc 01, 2007 22:04
Bydliště: Louny

Příspěvek od omelet »

jinak mě u pumpy stojí plná necelých 500 kč a mám to na 500 km
Matiz 0,8i r.v.1999 předělán na LPG
Uživatelský avatar
Robert Znojmo
Příspěvky: 67
Registrován: stř říj 27, 2004 19:03
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

aha

Příspěvek od Robert Znojmo »

to su zvědavej jak dlouho ti to ten motor vydrží to slavný L.P.G :lol: .
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

No kamarád má na Maťulkovi asi 130 000 km na LPG a krom výmeny rozvodu šlape ako hodinky :lol: :lol: :lol: Ale som zvedavý ako dlho vydrží ten tvôj s plnou palbou karbonu :twisted:
omelet
Příspěvky: 9
Registrován: ned črc 01, 2007 22:04
Bydliště: Louny

Příspěvek od omelet »

pevně doufám že dlouho vydrží na plyn mám zatím najeto 20000 km a kromě toho poškubávání ,které je i na benzín tak dobrý.
Jinak plyn naopak motor šetří nevniká tam při spalování karbon,který tě zanáší motor a olej proto ho máš pěkně černej
Matiz 0,8i r.v.1999 předělán na LPG
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

omelet píše:pevně doufám že dlouho vydrží na plyn mám zatím najeto 20000 km a kromě toho poškubávání ,které je i na benzín tak dobrý.
Jinak plyn naopak motor šetří nevniká tam při spalování karbon,který tě zanáší motor a olej proto ho máš pěkně černej
Motor zanesený karbonem (v míře, která je dána užíváním kvalitního paliva a maziva) je ale řádově menší zlo, než zničená sedla ventilů a poškrábané válce dané provozem na "suché" LPG. Odstranění karbonu je taky podstatně jednodušší než náprava škod způsobených dlouhodobým provozem na plyn.

Osobně mi je LPG sympatické jen jako palivo do motoru, který je čistě na LPG postaven (vysoký KP, správný materiál ventilů a sedel apod.), ale to je malé sci-fi.
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

hehe, ze vraj pri lpg nevznika karbon
hehe ze vraj valce su poskrabane prevadzkou na suche lpg, ale preco nie, ale obvykle sa tym valcom hovori ihly a ak je spravne spravena montaz, tak su vstreky vypnute, ine valce ktore by sa mohli poskriabat prevadzkou an suche lpg v motore nie su, ale zato viem o valcoch, ktore trpia nariedovanim olejovej vrstvy benzinovou hmlou najma pri studenom motore 8)
mier, len som si musel rypnut, ked vidim nejake sprostonarodne povesti a povery

mimochodom subaru ma na lpg vyssi vykon a robi ho vyrobca priamo na dualny pohon

bohuzial k teme nemam nic, pretoze vsetko uz bolo napisane, ak to trha na obe paliva tak elektrina (od napajania a kostrenia, cez VN az po elektroniku)
Telekom [Bot]
Příspěvky: 347
Registrován: úte led 13, 2009 15:32

Příspěvek od Telekom [Bot] »

Pokud vím, tak kombinaci benzín-LPG u nového auta nabízí i Chevrolet v Německu u Matize (tam je to pořád Matiz a ne Spark) a u Avea, ale je to za celkem drsný příplatek, víc jak 25% ceny auta.
Uživatelský avatar
Robert Znojmo
Příspěvky: 67
Registrován: stř říj 27, 2004 19:03
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

lpg

Příspěvek od Robert Znojmo »

ale ale je přece jasné že lpg je sušší neř benzín,a možná i íc než martini.
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“