Tak at dobre slouzi a bez nehodLudek píše:Tak zvitezila 1.4 Direct objednaná už je, jen doladit papíry a po víkendu bude.
Aký motor na AVEU
Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi
- Reklama
Sviznost 1.2
Ahoj,
ja bych tu sviznost 1.2 tak moc neresil, po dalnici do kopce je to sice bida, ale pokud jde o rychlost a ne o spotrebu, tak kdyz se pred kopcem rozjedu na 140, neklesne rychlost pod 130 ani u tahlyho dalnicniho stoupani - proste na tehle otackach se udrzi. Naopak ze 110-120 mi na tahlym kopci spadne rychlost klidne na 100 a vaham, jestli podradit na 4 nebo ne.
Na silnickach jede docela slusne, akorat je potreba davat pozor na pretaceni dvojky - jak vyskoci k 3500 ot/min, chtela by tocit porad dal a dal. Do kopecku v horach je holt potreba castejs radit, ale da se to.
Bal jsem se, ze po presedlani ze sluzebnich dieselovejch oktavek budu mit problem ridit neco tak linyho, ale opak je pravdou a cloveka ta klidnejsi jizda spis primeje koukat kolem sebe a jet bezpecnejc.
Suma sumarum, 1.2 se spotrebou kolem 6.5 l/100km kombinovany nema problem s dalnici na 130 a uziva si silnicky na 80-90 a kopecky kolem 50-60 -. Jezdit po Praze ve spicce stejne v dnesni dobe nema cenu (MHD je rychlejsi a levnejsi), takze spotreba ve meste neni problem a rychly akcelerace na zelenou jdou mimo me - rad je prenecham frajirkum s tatovym BMW. ;-)
Jedinej prusvih je neustaly zdrazovani benzinu, jsem zajimavej kam se cena za ujetej 1km vysplha - z dnesnich cca 2Kc (se zapoctenim porizovacich nakladu, provozu na 5 let a ujeti 10 tis. km rocne to vyjde na 15Kc/km).
ja bych tu sviznost 1.2 tak moc neresil, po dalnici do kopce je to sice bida, ale pokud jde o rychlost a ne o spotrebu, tak kdyz se pred kopcem rozjedu na 140, neklesne rychlost pod 130 ani u tahlyho dalnicniho stoupani - proste na tehle otackach se udrzi. Naopak ze 110-120 mi na tahlym kopci spadne rychlost klidne na 100 a vaham, jestli podradit na 4 nebo ne.
Na silnickach jede docela slusne, akorat je potreba davat pozor na pretaceni dvojky - jak vyskoci k 3500 ot/min, chtela by tocit porad dal a dal. Do kopecku v horach je holt potreba castejs radit, ale da se to.
Bal jsem se, ze po presedlani ze sluzebnich dieselovejch oktavek budu mit problem ridit neco tak linyho, ale opak je pravdou a cloveka ta klidnejsi jizda spis primeje koukat kolem sebe a jet bezpecnejc.
Suma sumarum, 1.2 se spotrebou kolem 6.5 l/100km kombinovany nema problem s dalnici na 130 a uziva si silnicky na 80-90 a kopecky kolem 50-60 -. Jezdit po Praze ve spicce stejne v dnesni dobe nema cenu (MHD je rychlejsi a levnejsi), takze spotreba ve meste neni problem a rychly akcelerace na zelenou jdou mimo me - rad je prenecham frajirkum s tatovym BMW. ;-)
Jedinej prusvih je neustaly zdrazovani benzinu, jsem zajimavej kam se cena za ujetej 1km vysplha - z dnesnich cca 2Kc (se zapoctenim porizovacich nakladu, provozu na 5 let a ujeti 10 tis. km rocne to vyjde na 15Kc/km).
ak mas peniaze, povedal by som ze radsej tu 1,4ku, podla recenzii a skusenosti uzivatelov som dal na 1,2, ale vykon je zatial naozaj pod urovnou fabie 1,2htp(co je co povedat), akurat ta fabia ma najeto cca 15000km a aveo 1,2 mam uplne nove, len teraz dovezene z predajne, dufam, ze sa to zabehne po case