vylepseni motoru

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

vylepseni motoru

Příspěvek od jakub »

tak nad tim tak premyslim a zatim jsme na netu (v cechach) nenasel zadneho seriozniho upravce motoru, budto se prodavaji kity (na mateze prd ;) ) nebo to jsou dle meho takovy samodomo ciptuzeri (coz je imho taky naprd). Za kym jit, kdyz bych chtel udelat profi upravu motoru - svody, odlehcit nektere casti, jinou spojku (lepsi pritlacak ...) ...

nebo neco takoveho, co by bylo kompatibilni ?
http://brosmall.com/shop/item.php?it_id=67

slysel jsem, ze litr, ktery je nyni v matezovi je vlastne stejny jako s litrem ktery se montoval (montuje?) do corsy (pozustatek gm?)
Reklama
 

Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

http://www.velosmotorsport.co.uk/vaux.htm dole je turbo kit, ale vsechno je to na 1,4 a 1,6 motory (tusim lanos)
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Fakt lákavý kity ale za cenu jetýho matesa :-(
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

Krtek píše:Fakt lákavý kity ale za cenu jetýho matesa :-(
- nic z toho na mateze neni, bohuzel
- tuning stoji prachy (vzdycky), profi tuning je temer vzdy cena ojeteho auta, ktere chcete tunit

a zase to stare dilema - jit o tridu vys nebo tunit ...
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

TUNIT !!! 8)
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Jo nic proti. Mates je moc pěknej a jak tu koukam na lidi i dokonalost se dá vylepšit :lol: Když do toho děláš, nevíš kde bych sehnal sportovní vzduchovou vložku na Lacetti (Nubiru3) ? Zatim jsem všude dostal odpovědi že je to moc nový a že jí ještě nikdo nedělá. Laborovat s přímym sánim nechci protože nevim jak bych hnul s dýlkou sání, ktrý je ještě proměnlivý a nevim co by to dělalo za bordel.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

Krtek píše:Jo nic proti. Mates je moc pěknej a jak tu koukam na lidi i dokonalost se dá vylepšit :lol: Když do toho děláš, nevíš kde bych sehnal sportovní vzduchovou vložku na Lacetti (Nubiru3) ? Zatim jsem všude dostal odpovědi že je to moc nový a že jí ještě nikdo nedělá. Laborovat s přímym sánim nechci protože nevim jak bych hnul s dýlkou sání, ktrý je ještě proměnlivý a nevim co by to dělalo za bordel.
A co takhle zkusit firmu GREEN, nEBO K&N :)
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

Krtek píše:Jo nic proti. Mates je moc pěknej a jak tu koukam na lidi i dokonalost se dá vylepšit :lol: Když do toho děláš, nevíš kde bych sehnal sportovní vzduchovou vložku na Lacetti (Nubiru3) ? Zatim jsem všude dostal odpovědi že je to moc nový a že jí ještě nikdo nedělá. Laborovat s přímym sánim nechci protože nevim jak bych hnul s dýlkou sání, ktrý je ještě proměnlivý a nevim co by to dělalo za bordel.
delka sani pred filtrem (tedy ne smerem k motoru) je imho irelevantni a tudiz jde pouzit jakykoli filtr (nejlepe s otvorem, ktery bude primo odpovidat tvaru trubice, ktera pokracuje k motoru), tudiz k&n katalog to jisti, plocha filtru je asi taky dulezita, ale imho ty konicaky, co tady jsou montovane v matezovi jsou dimenzi dostatecne i na laccetiho, takze pak spis o tvar a dostupny prostor pod haupnou ...
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Já právě myslel nacpat kužel na tu hadici co vede od krabice s filtrem k motoru a nechat kužel v tý krabici, protože k n už je vyřešenej přívod vzduchu. Já neznam žádný parametry, nemoh byste někdo poradit jakej typ bych měl vybrat ? Dřív jsem měl ve Feldě vložku a 4 roky plná spokojennost. Jenže krabice na filtr je u Nubiry nějaká divná (jakoby kříž a ne čtverec) a pochybuju že bude s něčim stejná.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Krtku mrkni se na můj dotaz a odpověď Firmy nabízející filtry KaN ohledně sportovních filtrů. Je to v Nubiře foru o sportovních filtrech. Pokud do toho půjdeš hoď pak zkušenosti do placu -i
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Krtek píše:Já právě myslel nacpat kužel na tu hadici co vede od krabice s filtrem k motoru a nechat kužel v tý krabici, protože k n už je vyřešenej přívod vzduchu. Já neznam žádný parametry, nemoh byste někdo poradit jakej typ bych měl vybrat ? Dřív jsem měl ve Feldě vložku a 4 roky plná spokojennost. Jenže krabice na filtr je u Nubiry nějaká divná (jakoby kříž a ne čtverec) a pochybuju že bude s něčim stejná.
* konus dáš, jak píšeš, do místa původního air boxu
* z air boxu necháš jen dno, ve dnu je tuším přívod vzduchu od podběhu
* spočti si povrch vložky
* změř průměr trubky sání od air boxu
* na www.knfilters.com najdi konus nebo válec s povrchem větším než měla vložka s vhodným průměrem sání. Mají tam toho šest půlek (tři prd*le).
* třeba u www.riegger.cz zvolený filtr objednej
* zamontuj

když tak fotni ten box, budeme vědět více...
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Kubo, sem http://www.shmotor.cz/ ses díval? Holedbají se stavbou showcarů, tak ať se ukážou, co umí :lol:
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

Ondras píše:Kubo, sem http://www.shmotor.cz/ ses díval? Holedbají se stavbou showcarů, tak ať se ukážou, co umí :lol:
vis jak papir snese leccos a webova stranka jeste vic

btw: nejsou to ty kola, co ma ten takyoffroadmatiz na sobe?
http://www.easy-shop.cz/shmotor/scripts ... p?IDZ=1143

http://www.easy-shop.cz/shmotor/scripts ... p?IDZ=2120 :lol:

nicmene ondro, vsechno delaj ze seriovych dilu, imho nemaj vlastne nic vlastniho, nebo jsem to spatne pochopil?
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

Ondras píše:Kubo, sem http://www.shmotor.cz/ ses díval? Holedbají
se stavbou showcarů, tak ať se ukážou, co umí :lol:
btw: o tomhle si mozna mluvil ne?
http://www.easy-shop.cz/shmotor/scripts ... p?IDZ=2122

juu a jeste todle primo v cechach ;)
http://www.easy-shop.cz/shmotor/scripts ... p?IDZ=2594

jenze fakt je, ze ja bych asi vzal jen prahy,zadek,ksilt vzadu, kryty na kliky jsou naprd, na zrcatka taky (dyt to mam stejne v barve ;) a predni naraznik bych asi nechal udelat taky jinak ...
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

jakub píše:btw: o tomhle si mozna mluvil ne?
http://www.easy-shop.cz/shmotor/scripts ... p?IDZ=2122
Principielně ano, ale konkrétně tohle se mi moc nezdá. Moc bych se chtěl svézt autem bez a s tímto bazmekem, ale od pohledu několik nejasností:

* je to podezřele malé
* koukni na napájecí dráty, přikon bude mizerný a výkon tedy taky
* přetlak v sání to bude dělat do max 2500 ot. při vyšších otáčkách to už bude jen překážka v proudění vzduchu

Srovnej si to s kompresorem poháněným třemi startéry s celkovým příkonem 12kW :lol:
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“