Diagnostika-Daewoo Scan
Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi
- Reklama
nasiel som este nieco k tomu kablu , je to v podstate to iste ale mozno trochu prehladnejsie: http://turboesprit.tripod.com/ALDL_Cable/
pekne...lenze radsej ostanme pri tejto nasej scheme..tato schema je pre zapojenie do konektora ALDL 10 pinoveho a kedze Nexia ma ALDL konektor 12 pinovy takze pouzijme schemu tamtu urcenu presne na 12 pinovy konektormartinko píše:nasiel som este nieco k tomu kablu , je to v podstate to iste ale mozno trochu prehladnejsie: http://turboesprit.tripod.com/ALDL_Cable/
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: stř led 14, 2009 10:41
- seky
- Příspěvky: 221
- Registrován: sob pro 04, 2004 21:55
- Bydliště: Lipany/ Spišské Podhradie
- Kontaktovat uživatele:
Ja som si urobil interface podľa tejto schemy https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2163 , šľape to z EFI Live V4 a tiež z ALDL monitorom.Z Tyranus Daewoo Scannerom 2.3. to ani neceklo.Skusim vyskúšať ešte tento DW scan 2.3.9
TACUMA 1.6/16V LPG Magic3 , strieborna 92U , JVC KD-R801
v pohode tam mozes pouzit na ten tranzistor aj 2SC945 ta suciastka je aj v TV ..kupis to v pohode ...blackjohn ma tu suciastku v kablu a ide mu to v pohode bez problemumartinko píše:dnes som bol v obchode kupit tie suciastky na ten kabel ale nastal problem ten tranzistor 2N3904 NPN ( je to nejaky sikmooky vyrobok) u nas to vraj nezozenem, tak som hladal nejaku nahradu ale nic som nenasiel
ak by niekto vedel tak prosim napiste inak vyrobna cena kabla cca 30Sk
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Takže ten kabel s tranzistory funguje i s TyranusScannerem:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2164
Jen je třeba zapnout klíček(nebo nastartovat), nastavit typ auta, dát Continous Aquisition mode, připojit se a pak dát start(to modré tlačítko). Mělo by blikat RxD a občas probliknout TxD a ukazovat aktuální hodnoty
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2164
Jen je třeba zapnout klíček(nebo nastartovat), nastavit typ auta, dát Continous Aquisition mode, připojit se a pak dát start(to modré tlačítko). Mělo by blikat RxD a občas probliknout TxD a ukazovat aktuální hodnoty
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
A tady fotky kabelu(podle tohoto odkazu http://cable.invisibill.net/ ):
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2158
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2159
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2160
...jenom napájení mám přímo z ALDL konektoru(oranžový drát)[/quote]
uz, uz to mam hotove len mala otazocka, blackjohne ty si ten kabel s toho R2 napojil priamo do G na + ? a minus (GND) je vedeny len z A???
som zmätkar tak sa ospravedlnujem ale istota je gulomet...
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2158
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2159
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2160
...jenom napájení mám přímo z ALDL konektoru(oranžový drát)[/quote]
uz, uz to mam hotove len mala otazocka, blackjohne ty si ten kabel s toho R2 napojil priamo do G na + ? a minus (GND) je vedeny len z A???
som zmätkar tak sa ospravedlnujem ale istota je gulomet...
martinko pocuvaj tu -ako si spravil ten kabel???urobil si ho presne podla tej schemy z http://cable.invisibill.net ??mas tam aj tu koncovku do zapalovaca co ide??a dva vystupy kablov co idu do ALDL konektoru na priamo do A a M pismena??
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Přesně tak, + je na G(já doufám, že to mají Daewaa všechny stejně, mezi A a G musí být 12V), minus je na A, samozřejmě i na 5.pin na COMumartinko píše:A tady fotky kabelu(podle tohoto odkazu http://cable.invisibill.net/ ):
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2158
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2159
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2160
...jenom napájení mám přímo z ALDL konektoru(oranžový drát)
uz, uz to mam hotove len mala otazocka, blackjohne ty si ten kabel s toho R2 napojil priamo do G na + ? a minus (GND) je vedeny len z A???
som zmätkar tak sa ospravedlnujem ale istota je gulomet...
A klidně by to šlo udělat i do zapalovače, já jsem to udělal tak, protože se mi nechtěla kupovat koncovka
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
jasne presne tak ako je na tej scheme ( len som vymenil tie tranzistory) a nedal som to cez zapalovac ale ako napisal blackjohnDark69 píše:martinko pocuvaj tu -ako si spravil ten kabel???urobil si ho presne podla tej schemy z http://cable.invisibill.net ??mas tam aj tu koncovku do zapalovaca co ide??a dva vystupy kablov co idu do ALDL konektoru na priamo do A a M pismena??
uz mi ostava len to vyskusat tak drzte palce
Něco pro inspiraci:
pokles napětí při startu:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2165
reakce na přidání plynu při volnoběhu:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2166
rozehřívání lambda sondy:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2167
cyklování lambdasondy při 2000ot.:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2168
pokles napětí při startu:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2165
reakce na přidání plynu při volnoběhu:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2166
rozehřívání lambda sondy:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2167
cyklování lambdasondy při 2000ot.:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2168
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm