NUBIRA mam problem s riadením.
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
NUBIRA mam problem s riadením.
Vymenil som na prednej naprave vsetky silen bloky, tycky stabilizátora, aj čapy riadenia,geometriu som dal potom prezriet,ale auto stale zanaša do strany, a vo volante citit volu asi 2 cm po obvode.uz som z toho zufaly a nasraty,viete mi poradit??? Vopred dakujem,..
- Reklama
Není po havárii ??? Třeba ohnuté rameno ...... Ta vůle na volantu se po nastartování zmenší působením posilovače , pokud myslíš vůli při běžícím motoru , to jsem neřešil , možná je už v horším stavu hřeben v řízení ( převod ) .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Nie ,nebolo havarované,po nastartovaní je vola taka ista, a volant nie je vo vodorovnej polohe, je trocha bokom,obcas v zákrutach pocut aj citit vo volante mierne prasknutie,zda sa mi ze to ide zo spojovacej tyce od volanta.Ked som ho kupoval bolo vporiadku,tato zavada sa prejavila po pol roku od kupy,Kupoval som ho v auguste minuleho roku.
Tak to je klasika . Kardanový kloub na tyči řízení - v motorovém prostoru pod posilovačem brzd hned u stěny kabiny . Většinou se stává , že zatuhne od bordelu , co na něj lítá , stačí prostříknout a pak napatlat vazelínou , ale pokud ti v tom lupe a vůle je v něm , tak se asi vysypaly ložiska . Něměl jsem to rozebraný , ale předpokládám, že tam budou jehličky .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e