Za tepla cuká motor
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte led 13, 2009 15:32
Za tepla cuká motor
Ahoj, pokaždé když jsou v létě pařáky, tak nastartuju a pokud nepřidám plyn, tak chcípne. Třeba 2-3x. Pak už se udrží. To by byla ještě maličkost. Ale když jedu a motor je asi kolem 2000 otáček začne škubat. Né pokaždý, ale často. Třeba po městě na čtyřku. Měnil jsem kabely ke svíčkám i svíčky. V zimě s tím nikdy problémy nejsou, ale v létě ano. Chtěl jsem se zeptat jestli je to u Nexii normální nebo jestli nemá někdo zkušenosti se stejným problémem případně čím by to asi mohlo být. Ptal jsem se na to v servisu a nevědí čím to je. Mechanik mi řekl, že je to pravděpodobně konstrukcí motoru.
- Reklama
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
to mě taky nexia dělala...a stačilo jen vyčistit kontakt uvnitř rozdělovače...jelikoš jak se střídají teploty tak se to orosý a zrezaví...a nemusíš měnit káble a svíčky ....pokut jim nic není
Daewoo Leganza 2.0 16V, červená metalíza, koža, R.v. 1999, predtým Daewoo Espero 1.5 16V R. v. 1996 a Škoda 120 GLS
Pokud to nedělá přímo EGR ventil, tak ten výrok toho mechanika mě není tak úplně cizí , neboť motory Opel 8V s nájezdem 150 tkm a více prostě cukaj 100% stav zapalování, to ale může hodně zlepšit To je jen moje zkušenost
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte led 13, 2009 15:32
Tak jsem to dnes zkusil šmirglem očistit. Až jsem se divil, jak byl ten rozdělovač zrezlej. Pak šel okolo můj soused(20 let automechanik u Škody) a divil se, co to dělám. Poradil mi, ať spíš zkusim sundat ochrané plechy u svíček, že prý to někdy sundávají i z úplně novejch aut. Tak jsem to taky udělal. Jel jsem s tim asi 7 km a pokaždý když jsem vyřadil, tak mi to chcíplo. Cukalo to ještě víc. Dal jsem tam ty plechy zpátky, a doufám, že to pomuže. Jestli je ale chyba v tom rozdělovači, tak je to horší. Zítra to musím jet projet. Dám vědětsandruš píše:skuz too něco natom je...lepší než tolik investovat....stačí voškrabat rez a je to
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
no takze...
zacnime pekne poporade od zaciatku..
VYCISTIT SACIU KLAPKU
ZGENERALKOVAT ROZDELOVAC
POMENIT VSETKY TEKNKE PODTLAKOVE HADICKY
POMENI FILTRE VZDUCHU A PALIVA
SKONTROLOVAT STAV SVIECOK, A KABLOV..
(sundavani ochranych plechov urcite nicomu nepomoze..
zacnime pekne poporade od zaciatku..
VYCISTIT SACIU KLAPKU
ZGENERALKOVAT ROZDELOVAC
POMENIT VSETKY TEKNKE PODTLAKOVE HADICKY
POMENI FILTRE VZDUCHU A PALIVA
SKONTROLOVAT STAV SVIECOK, A KABLOV..
(sundavani ochranych plechov urcite nicomu nepomoze..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
tak měnit tyhle všecky hadičky asi nebude tak nutný nee...a pokut filtr není zasranej taky bych ho nechala..stačí vyfoukat kompresorem....jak sem psala umě to cukání za tepla dělal rozdělovač....a zrezlé kontakty na káblech....ty stačí s kadeta mě přišly na 20kč na vrakáči a sou ůplně nové
Daewoo Leganza 2.0 16V, červená metalíza, koža, R.v. 1999, predtým Daewoo Espero 1.5 16V R. v. 1996 a Škoda 120 GLS
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte led 13, 2009 15:32
Když prý špatně zapaluje svíčka, tak je pod oddělání plechů v noci vidět, že jiskra skáče vedle. A někdy je stačí oddělat, protože tím, že je ten plech blízko u svíčky přeskočí jiskra mezi svíčkou a tím plechem. Takhle mi to bylo vysvětleno.JRD McLAREN píše:sundavani ochranych plechov urcite nicomu nepomoze..
Po očištění rzi z rozdělovače to začalo cukat ještě mnohem víc a furt to chcípá. Zkusím ty kontakty vzít ještě jemným šmirglem, jestli to nepomůže. Jestli ne, tak nevím co s tím pak.
Na ty hadičky jsem koukal, ale pohledem nic popraskenýho vidět nebylo.
Taky me to delalo (ale pro zmenu za studena) a otec po rozhovoru s nejakym znamym automechanikem (priznam se ze tomu prd rozumim) odpojil takovou malou kulatou blbost nad motorem, ktera dela neco se vzduchem ze kdyz je motor studenej tak pousti teplej vzduch zpet do motoru nebo co. Byla v tom praskla membrana, po odpojeni uz auto necuka. snad to k necemu bude
zkouseli jsem taky menit kabely a svicky ale to nepomohlo
zkouseli jsem taky menit kabely a svicky ale to nepomohlo
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
no...
Volnym okom na hadickach nic poznat neni..
treba ich poohybat "kade-tade"..a potom sa uvidii..
a kedze vravish ze si sa vrrtal v rozdelovaci..a ide to este horsie..
tak sa pozri na tieto fotky a dam krk na to,..
ze v tvojom rozdelovaci to vyzeralo neako podobne, ako na tych poslednych fotkach...
co sa tyka "cistenia kontaktov" vo vnutry rozdelovaca, to je operacia, ktora sa neda opakovat donekonecna..
pretoze tie hlinikove kontakty sa opaluju, a po urcitom case tam proste chyba material
a hlavu a palec je nutne vymenint..
takze az urobish tie ukony co som pisal..
taq motor by mal ist zase ako novy...
EDITED:
..este poznamocka...
EGR VENTIL by som u 8V Nexie moc nehladal, ...
leda ze by bola vyrobena po '97
Volnym okom na hadickach nic poznat neni..
treba ich poohybat "kade-tade"..a potom sa uvidii..
a kedze vravish ze si sa vrrtal v rozdelovaci..a ide to este horsie..
tak sa pozri na tieto fotky a dam krk na to,..
ze v tvojom rozdelovaci to vyzeralo neako podobne, ako na tych poslednych fotkach...
co sa tyka "cistenia kontaktov" vo vnutry rozdelovaca, to je operacia, ktora sa neda opakovat donekonecna..
pretoze tie hlinikove kontakty sa opaluju, a po urcitom case tam proste chyba material
a hlavu a palec je nutne vymenint..
takze az urobish tie ukony co som pisal..
taq motor by mal ist zase ako novy...
EDITED:
..este poznamocka...
EGR VENTIL by som u 8V Nexie moc nehladal, ...
leda ze by bola vyrobena po '97
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
-
- Příspěvky: 315
- Registrován: úte říj 24, 2006 19:21
- Bydliště: Nové Zámky - SK
mal som ten istý problém. Za tepla cukalo. Vymenil som cievku v rozdeľovači - bola hrdzavá a z časti bola odizolovaná , teda ochranný obal cievky poškodený. Od tej výmeny cukanie prestalo. Ja som tiež menil od káblov až po sviečky všetko čo sa len dalo. A nakoniec cievka bola na vine. Moja skúsenosť.
Miki
______________________________
Škoda 110 - červená
Daewoo Nexia GLE , 1,5 SOHC, 8V , 1996 - zlatá metalíza
______________________________
Škoda 110 - červená
Daewoo Nexia GLE , 1,5 SOHC, 8V , 1996 - zlatá metalíza
Prosim o radu...dnes som tak sledoval ine auta a az oci mi isli do placu ako pekne sa rozbiehaju bez trhania...ja som sa nasral ospravedlnujem sa za vyraz sadol do mojho auta isiel sa rozbehnut a vzdy na dvojke ked rozbehujem auto tak ho strasne trha cuka zastavil som a od zlosti som ho rozkopal predny naraznik tak sa jazdit neda....prosim poradte stale to trha na dvojke ked uz mam spojku davno pustenu a ked zacnem pridavat plyn na dvojke tak iba vtedy to hadze trha...alebo ked spomalim napriklad pri prejazde krizovatkou zaradim 2 rychlost a prechadzam nou pridam plyn a trha hadze auto to ako slak ja uz neviem co mam robit....palivovy filter aj vzduchovy je novy, veko rozdelovaca aj palec aj cievka co je v rozdelovaci su uplne nove,kable zapalovania co idu od rozdelovaca tiez nove,indukcna cievka nova,sviecky polovicne ale skoro ako nove,oriesok spinacej skrinky novy kabelaz OK prekontrolovana,Skrtiaca klapka vycistena extra spinava ani nebola,krokovy motorcek to iste vycisteny,EGR ventil nemam slak trafi to auto co mam robit? p.s jedine vstreky som nerozoberal nemozu to robit aj oni? trha to aj za tepla aj za studena iba pri 2 rychlosti pri pridani plynu a rozbiehani to je jedno akou silou na neho pritlacim na plyn
Nemoze to robit aj zle tesnenie pod hlavou?ja uz som hotovy
Nemoze to robit aj zle tesnenie pod hlavou?ja uz som hotovy
Naposledy upravil(a) Dark69 dne pát črc 25, 2008 21:15, celkem upraveno 1 x.
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: stř led 14, 2009 10:41
Mě taky cuká auto při nízkých otáčkách.... ale jakmile se motor zahřeje, tak je to lepší... mechanik si myslel, že je to i vadou oleje, prý, tak ho vyměnil a auto bylo tiché...ale jak jezdím stále, tak to zase cuká..taky při nízkých otáčkách... cuká a háže motor...a slyším občas i nějaký železný zvuk, jako kdyby tam o něco drhlo, ale jakmile se zajezdí více auto, tak to přestane....mi bylo řečeno, že se musí rozebrat celý motor...že to může být cokoli..že tam někde je asi špatná vůle atd atd...a že mi prý šíleně při startu píská klínový řemen a že je třeba to a to hnedka vyměnit....ale že nechápe, proč píská, když vypadá v pořádku...takže jsem taky bezradný.... jak říkál ti tisícové částky, za nové díly, tak mi šla hlava kolem...
tak taky netuším od čeho to je...tento víkend bych chtěl odrezovávat pomaloučku Nexinku..tak uvidím..
tak taky netuším od čeho to je...tento víkend bych chtěl odrezovávat pomaloučku Nexinku..tak uvidím..