Brzdy
Moderátor: Blue Lanos
Brzdy
Zacal mi tvrdnut brzdovy pedal.Myslim ze by to mohol byt posilovac?Neriesil dakto takyto problem?
- Reklama
Jediné co jsem se dočetl o posilovači, měl by ti posilovací učinek vydržet asi 3 až 5 sešlápnutí brzdového pedálu. Zatím jsem tento problém u mého Matíze neřešil a proto nemohu ani fundovaně odpovědět. Jedině musíš mrknout, jestli ti hadička u posilovače vytváří podtlak při běžícím motoru. S tímto problémem by ti spíše poradil Palix,Petrm, zkus je kontaktovat soukromou zprávou, pokud jsem si mohl všimnout, již se tu moc neobjevují. Pokud se mýlím, omlouvám se jim oběma.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
No , těžko posoudit , co se děje , posilovač by to mohl být , pravděpodobněji hadice k němu , ale proč sem píšu : zkoušel jsem bez motoru kolik sešlápnutí vydrží podtlak , u matize 1x a půl ( Půl , jako , že už to brzdí blbě ) a u Nubiry 2x , ale víc ani prd , takže těch pět sešlápnutí je nereálných .....
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
tak je můj Matíz zázračné auto, mě v pohodě při vypnutém motoru a brzdění z kopce vydrží podtlak 5x sešlápnutí v pohodě. To znamená, že brzdím - povolím pedál a znova brzdím. Fakt nekecám, nemám proč.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
proto že mi to nedalo, vyzkoušel jsem i mého služebního Traffica a bez motoru vydržel posilovač pět sešlápnutí pedálu brzdy. Při šestém sešlápnutí posilovací účinek nebyl.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Ľudze mojo ,ja si skôr myslím,že pri tom tvrdom pedále a vysokom zvihu,je problém niekde inde.Najskôr pridŕha čeľusť,či piestik na niektorom kolese,treba prekontrolovať po jazde disko kolies,okolo bŕzd,či nieje niektoré nadmerne zohriate,aj nie celkom odbrzdená ručná brzda to vie urobiť
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Ach jo, s brzdami na Matizkovi som sa hodne natrapil Takyto problem som ale nemal. No treba na to ist fakt vylucovacou metodou:
1, skusit po jazde, ci je nejaka teplejsia, ako pise Alvin
2, na volnobehu odpojit tu podtlak. hadicu posilovaca, ci tadial cuca, ako pise Vaclav
3, fyzicky pozriet stav brzd, ak tak nebolo nedavno robene
4, odvzdusnit
Som absolutny amater co sa tyka brzd, takze ma kludne ignorujte
Papaaaaaaa,
Váš Rado
1, skusit po jazde, ci je nejaka teplejsia, ako pise Alvin
2, na volnobehu odpojit tu podtlak. hadicu posilovaca, ci tadial cuca, ako pise Vaclav
3, fyzicky pozriet stav brzd, ak tak nebolo nedavno robene
4, odvzdusnit
Som absolutny amater co sa tyka brzd, takze ma kludne ignorujte
Papaaaaaaa,
Váš Rado
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Zavzdušnený pedál skôr pruží,pri napumpoavní zaberá vyššie,pri úniky,naopak má hlboký prepad a značne slbší brddný účinok,tak preto sa prikláňam k tomu pridŕhaniu - teda nedostatočnému odbrzdeniu niektorého z kolies.
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
.. no , ale zkoušel jsi to na místě , ne ? já to zkoušel asi při 40km za jízdy a je fakt , že jsem normálně zbrzdil , povolil a znovu , ale držel jsem pedál chvilinku sešlápnutý , ne jen ťuknout a povolit .........V.Brousek píše:tak je můj Matíz zázračné auto, mě v pohodě při vypnutém motoru a brzdění z kopce vydrží podtlak 5x sešlápnutí v pohodě. To znamená, že brzdím - povolím pedál a znova brzdím. Fakt nekecám, nemám proč.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
matiz
...nemám matize ale problém může být v úniku vzduchu ( podtlaku ) s posilovače - pracuje v podstatě na principu podtlaku - hlavní hrnec posilovače je spojen hadičkou se sáním ( a prostě je asi narušena i když jsou docela kvalitní ) nebo další utěsnění hrnce...
se stejným problémem jsem se setkával na " dodo " dlouhá hadice zezadu z motoru dopředu k brzdovýmu hrnci...většinou byla roztřepená u motoru...
A tak se mějte fajn
se stejným problémem jsem se setkával na " dodo " dlouhá hadice zezadu z motoru dopředu k brzdovýmu hrnci...většinou byla roztřepená u motoru...
A tak se mějte fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Tomáši, ještě jednou si přečti můj příspěvek(pozorněji)Tomáš píše:.. no , ale zkoušel jsi to na místě , ne ? já to zkoušel asi při 40km za jízdy a je fakt , že jsem normálně zbrzdil , povolil a znovu , ale držel jsem pedál chvilinku sešlápnutý , ne jen ťuknout a povolit .........V.Brousek píše:tak je můj Matíz zázračné auto, mě v pohodě při vypnutém motoru a brzdění z kopce vydrží podtlak 5x sešlápnutí v pohodě. To znamená, že brzdím - povolím pedál a znova brzdím. Fakt nekecám, nemám proč.
Jinak musím opravit mé předešlé tvrzení, že mi Matíz vydržel 5x šešlápnutí s posilovacím účinkem, ale zkoušel jsem to znova, když jsem jel ze zahrady a podtlak vydržel pouze na tři sešlápnutí a čtvrté bylo již bez posilovacího účinku.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
matiz
...to Václave stále jde o to jak je to natlakovaný - vlastně jaký je tam podtlak, to je ten celý zázrak...a pak stačí jedno těsnění nebo hadička a je to fuč...ale nehádám se, takže ať vám to brzdí a posiluje...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico