Brzdy hl. brzdovy valec
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Brzdy hl. brzdovy valec
mam mensi problem s brzdami. kdyz rano nastartuju a zkusim po 50m brzdy, tak se nedockam skoro zadneho brzdoveho ucinku. Musim je Tak 10x prudce proslapnout a pak uz to zacne brzdit. Po meste to pak brzdi normalne. Ale kdyz jedu delsi trasu be brzd, treba dalnice,tak je to tu opet. Mam podezreni na hlavni brzdovej valec, ale nevim, zda se da nejakym zpusobem zrepasovat nebo vymenit celej. Nechal sm zatim vymenit brzdovku, ale na zadnich brzdicich se nepodarilo povolit odvzdusnovak. Predek se podaril, ale porad je to s temi brzdami stejny...
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
- Reklama
Zkus ty zadní odvzdušňováky prolejt nějakým sprejem na povolování zarezlých závitů, nech třeba den dva působit a pak trochu kladivem poklepat na odvzdušňovák (nerozmlátit) a zkoušet povolit, nebo ohřát odzdušňovák a následně ho zchladit poklepat a povolovat. Používej jen šestihraný trubkáč, ne dvanáctihran, nebo očkový klíč (sežvejkáš to) a pokud ho přetrhneš, asi budeš muset vyměnit třmen, ale odvzudšnit to určitě potřebuješ!
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Stejne se musim poradne podivat na mechanicky casti brzd, poradne rozhejbat apod. V servisu sem byl u toho, kdyz to menil(nechtel sem to delat sam, tusil sem , ze to pujde nahovno povolit, at to strhne on), ale byl moc linej a nechtel to strhnout, parchant. Chemii na to pouzival, ale preci jenom to chce nechat pusobit dyl nez par minut. Nakou dobrou chemii na uvolneni sroubu poradis?
Ohrivat se mi to moc nechce, je to preci jenom hlinik , tusim
Ohrivat se mi to moc nechce, je to preci jenom hlinik , tusim
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Dobře vzlíná stará červená brzdovka, nahřát myslím ne autogenem, nejlépe nějakým malým lpg hořáčkem nebo plynovou pájkou a jen ten odvzdušňovák , (ne třmen) samo že ne do červena . a pak ten šroub ochladit třeba kostkou ledu a povolovat. vždy na ten odvzdušňovák poklepej kladivem, nerozklepat jako nýtek !!!:D a když ho urveš, nenadávej mi .... prosím, prosím
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
tak se mi podarilo odvzdusnit pravy zadni kolo, levy se zatim uspesne brani, brzdi to o poznani lip, ale porad ten efekt, kdy rano nastartuju, tak to skoro nebrzdi.
Kdyz sem nechal vymenitbrzdovku a odvzdusnit predek a ted odvzdusnuju jen zadek, nemelo by se odvzdusnovat od zadu do predu? Nebo to na to nema vliv? Pripadne takova otazka, jestli neni zavzdusnen hl. brzdovej valec...
Kdyz sem nechal vymenitbrzdovku a odvzdusnit predek a ted odvzdusnuju jen zadek, nemelo by se odvzdusnovat od zadu do predu? Nebo to na to nema vliv? Pripadne takova otazka, jestli neni zavzdusnen hl. brzdovej valec...
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
K tomu odvzdušňování od nejdelší trubky říkávalo se to, ale asi je jedno kterým kolem začneš. Dozadu je to stejně daleko a kola brzdí stejně do kříže. Spíš je u ABS důležité aby při výměně destiček a tedy i při zasouvání brzdících válečků v třmenech zpět (aby se destička vešla) se kapalina při zatlačování vypouštěla odvzdušňovákem. Pokud se to tak neudělá, cpe se zpět přes jednotku ABS do nádržky a hrozí zanešení ventilků ABS.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
No já myslím ,že Kitt měnil brzdovku a to taky psal a nepodařilo se mu odvzdušnit zadek, tak teď musí "našlapat" Já se zatím nesetkal s tím, že by se brzdy samy od sebe zavzdušnily. Pokud je někde díra, vyteče ti tudy kapalina a hotovo. Pokud máš někde vzduch je to vždy při výměně, ev. při poruše hlavního válce..... ale zas ti poteče vždy brzdovka někam, třeba do auta.....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Jeste udelam posledni pokus s odvzdusnenim cele soustavy znovu od zadu do predu, pokud to nepomuze, tak to asi hodim do nakyho servisu, at se tam staraj oni. Nemam na to nervy. Na dalnici kola nemaji vubec snahu se zablokovat a to pomalu ani ve meste
Samozrejme, aby toho nebylo malo, tak z duvodu usetreni na pohonnych hmotach sem natankoval to nejlevnejsi, co benzinky poskytovaly. Bohuzel to nebylo asi moc sporive, jelikoz mi neutral neprijemne vibruje s autem(jako kdyby obcas na neutralu prestal bezet jeden valec), ale pri tahu vse funguje , tak jak ma. Anebo je to jen nahoda a odchazi mi krokac. Nejvice je to poznat na radicce, ktera poskakuje jako nikdy. Pri poslechu motoru na neutralu sem nezaznamenal nic neobvykleho, motor krasne prede, ale nejsem zadnej audiofil
Ted je otazka, pro jistotu bych vypustil celou nadrz, ale to asi nebude mozne, tak holt budu dotankovavat kvalitnejsi palivo a snad se to zklidni
Jeste jedna vec, vim, ze se to tu jiz resilo, ale nejaky zaruceny recept cisteni krokace by nebyl? Mel sem ho venku jiz 2x a vzdy sem ho lihem otrej tu spici od vseho sajrajtu a dal zpet. Ani nevim na jaky bazi funguje. Taky by neuskodilo vycistit skrtici klapku. Zjistil sem, za na to existuje nejaky pripravek.Ma s tim nekdo nejake zkusenosti?
Jeste jedna malickost, k cemu je v motoru takova hadice cca 20cm dlouha vedouci zvrchu motoru do kolene ke skrtici klapce(je v haji)
Samozrejme, aby toho nebylo malo, tak z duvodu usetreni na pohonnych hmotach sem natankoval to nejlevnejsi, co benzinky poskytovaly. Bohuzel to nebylo asi moc sporive, jelikoz mi neutral neprijemne vibruje s autem(jako kdyby obcas na neutralu prestal bezet jeden valec), ale pri tahu vse funguje , tak jak ma. Anebo je to jen nahoda a odchazi mi krokac. Nejvice je to poznat na radicce, ktera poskakuje jako nikdy. Pri poslechu motoru na neutralu sem nezaznamenal nic neobvykleho, motor krasne prede, ale nejsem zadnej audiofil
Ted je otazka, pro jistotu bych vypustil celou nadrz, ale to asi nebude mozne, tak holt budu dotankovavat kvalitnejsi palivo a snad se to zklidni
Jeste jedna vec, vim, ze se to tu jiz resilo, ale nejaky zaruceny recept cisteni krokace by nebyl? Mel sem ho venku jiz 2x a vzdy sem ho lihem otrej tu spici od vseho sajrajtu a dal zpet. Ani nevim na jaky bazi funguje. Taky by neuskodilo vycistit skrtici klapku. Zjistil sem, za na to existuje nejaky pripravek.Ma s tim nekdo nejake zkusenosti?
Jeste jedna malickost, k cemu je v motoru takova hadice cca 20cm dlouha vedouci zvrchu motoru do kolene ke skrtici klapce(je v haji)
Naposledy upravil(a) kitt2002 dne pát čer 06, 2008 13:02, celkem upraveno 1 x.
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Tak se mi ke vsemu zacala ztracet voda a kdyz to jede na neutral jakoby na dva ci tri valce, tak jde z vejfuku modrej kour....Hm
Olej a voda je bez zadoucich primesi, olej nepribyva ani nemeni barvu akorat voda se ztraci... Ze by tesneni pod hlavou a jde to rovnou do spalovani??? Asi to dam znamymu at se na to podiva
Olej a voda je bez zadoucich primesi, olej nepribyva ani nemeni barvu akorat voda se ztraci... Ze by tesneni pod hlavou a jde to rovnou do spalovani??? Asi to dam znamymu at se na to podiva
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Takze ztrata vody je zpusobina vadnym pretlakovym ventilem ve vicku nadrzky. Pokud je voda pod minimeml, dal se neztraci. Problemy s volnobehem byly odstraneny vymenou hadice vahy vzduchu, ta byla v haji. Hl. brzdovy valec je prej v dobym stavu, pry jen nevhodne zvolena tvrdost desticek oproti kotoucim, coz sem si myslel. Holt dily nabizene v Krci nejsou sladeny.Ikdyz sem zaznamenal lepsi brzdny ucinek pote, co to rozebral a dal zase dohromady. Jinak mi menil cepy na obouch ramenach(lisovane) a taky se mu po te,co s tim jezdil a sanzil se prijit, kam jde voda, vysypalo leve predni lozisko...Takze suma sumarum 4.500,-
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Takze po vymene vicka se opet zacala ztracet voda. Po ohrati to jede na 3 valce(vetsinou), po nastartovani(pri stud. motoru) take na 3 valce. Cela chladici soustava se totalne zavzdusnuje, dokonce je slyset bublani, kdyz motor jede. Jako zavzdusnene topeni v baraku.
Nevypada to dobre, zrejme se voda ztraci nekam do valce.
Nevypada to dobre, zrejme se voda ztraci nekam do valce.
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!