Prosím, poraďte.

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
99
Příspěvky: 104
Registrován: čtv pro 27, 2007 13:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Prosím, poraďte.

Příspěvek od 99 »

Na mém Ticu při 90tisících odešly původní ložska, tak jsem je nechal vyměnit, jenže po najetí 2tisíc, ložisko u řidiče opět začalo hlučet. Nechal jsem ho tedy opět vyměnit a nyní jsme tam, kde jsme byli. Opravdu nevím, čím to může být. Prosím, poraďte, už jsem z toho zoufalý. :( :( :(
Reklama
 

Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

sou to predni nebo zadni??? Obednej si originaly, nektere druhovyroby stoji za prd
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Jak psal Slavek, jestli jsou to přední, tak tam se mění celé ložisko (je jakoby zdvojené a vůle se neseřizuje, jen se pořádně utáhne náboj (na krev) :D Samo zkontorluj, jestli ta matka je pořádně utažená, já ji na Feldě měl volnou a taky kolo řvalo :shock: :shock: :shock: \Ještě mi napadlo, jestli nemáš v háji těhlici, nezadřely se ti ty první ložiska??
Pokud je to zadní, tam budou dvě kuželíková a ty se seřizují utahováním středové matky (utáhnout a pak o cca 1/4-1/3 otáčky povolit) nesmí tam být vůle a kola se musí lehce otáčet. je lepší používat origo, nebo alespoň nějaké značkové (SKF)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Telekom [Bot]
Příspěvky: 347
Registrován: úte led 13, 2009 15:32

Příspěvek od Telekom [Bot] »

Bude to tím, že ty ložiska stály za hov... Já měl to samé - na Peugeotu 205 původní vydržely 200 tisíc, nový odešly po 25...
Uživatelský avatar
99
Příspěvky: 104
Registrován: čtv pro 27, 2007 13:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Reakce

Příspěvek od 99 »

Je to přední a u řidiče, ale najel jsem jen 2 tisíce a nechal vyměnit všechny na autě. Je přeci divný, aby odcházelo jen to samý, navíc jsou z Německa. Fakt už nevim, čím to múže být. V autodílechkrč na mě koukali jako na blázna. Opravdu netuším v čem je problém. :( :(
Uživatelský avatar
99
Příspěvky: 104
Registrován: čtv pro 27, 2007 13:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Reakce

Příspěvek od 99 »

Je to přední a u řidiče, ale najel jsem jen 2 tisíce a nechal vyměnit všechny na autě. Je přeci divný, aby odcházelo jen to samý, navíc jsou z Německa. Fakt už nevim, čím to múže být. V autodílechkrč na mě koukali jako na blázna. Opravdu netuším v čem je problém. :( :(
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

kdo to delal? dalo se tam dost vazeliny??? umylo se to pred tim v benzinu??? sebemensi zernicko pisku dokaze oddelat i ty kvalitni loziska jak vypada ulozeni loziska v tehlici neni na nem koroze???
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
alvin
Příspěvky: 4359
Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alvin »

tak o tomto viem svoje,keď sme v lete 1976 menili na Trabante ložiská nábojov zadných kolies. Po cca 1500 km bola nutná výmena opäť - dôvod zabudli sme vymeniť gomové krytky - tzv.prachovky.Prvda hlavný mechanik bol môj otec,ja som mu len asistoval,mal som vtedy 13 rokov, 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Novšia skusenosť - s Ibizy - "predčasnú smrť" ložísk nábojov kolies môže spôsobiť aj ich nadmerné dotiahnutie :arrow: -P
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Uživatelský avatar
99
Příspěvky: 104
Registrován: čtv pro 27, 2007 13:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 99 »

Náboj byl měněný před 10tisícem, zrezlý naštěstí není. Ano, ložisko bylo řádně namazané. Od kolegy tu padnul návrh na vadný kloub. Tak nevím, někdo říká, že je to nesmysl.
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

pochybuju ze by to udelal kloub, Jak sla vyndat poloosa z tehlice lehce nebo se musela vyklepat???
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
99
Příspěvky: 104
Registrován: čtv pro 27, 2007 13:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 99 »

Musela se vyklepat, moc lehce to nešlo.
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

no tak vule v ni potom nebyla, tak uz nic jinyho me nenapada, jedine nekvalitni material
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
99
Příspěvky: 104
Registrován: čtv pro 27, 2007 13:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 99 »

ážení, už asi vím, v čem tkví problém vypadá to, že to bylo stčeícím kroužkem mezi ložisky, prý se má také měnit, jenže v té sadě z autodílů krč byly pouze ložiska + gufero, takže jsem je vzal u drafela a tam mi toto řekli, dofám, že mají pravdu, ptž jinak si hodím mašli. :-)
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Ty tam máš 2 ložiska :?: :?: :?: Já myslel, že je tam takový nerozebíratelný blok dvou ložisek, který se fakt utahuje "na krev" a vlastně ten celek má už všechny vůle v sobě dané...... No fakt jsem si to myslel, když už to má i Felda takhle, že je to vlastně standart, takže vlastně musíš těma podložkama vymezit vůli ložisek :roll: :roll: no fakt čumím :shock: :shock:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Telekom [Bot]
Příspěvky: 347
Registrován: úte led 13, 2009 15:32

Příspěvek od Telekom [Bot] »

Richarde klídek, přečti si ten příspěvek znovu a pořádně... A pak si uvědom, že tohle potkáváš dnes a denně na silnici... A nemusí to mít ani na SPZtce "S" :evil: .
Odpovědět

Zpět na „TICO“