poznatky z provozu
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
To přejde
Ba ne, ať slouží (já jsem tu známej Daewrooletskeptik)
Ba ne, ať slouží (já jsem tu známej Daewrooletskeptik)
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
zdar tak tě taky vítám. Konečně se to tu začíná rozhýbávat. Na spotřebu si budeš asi muset zvyknout. Já mám najeto 18500 v automatu a nachipovaný a jezdím asi za 10,5. Jen dálky když jedu lážo plážo tak jsem do 9 l.
Šestka je blbá, a převodovce velmi chybí. Já sice v automatu to asi tolik nepociťuju, ale zas si to řadí jak chce.
O tom podsvícení nevím, mě řekli, že to nejde. Ale servis je asi nejhoší stránka vlastnění auta. Co jsem jim neřek, tak nezjistili. UUž mám měněný gufero na poloose, řízení a taky teď čekám na novej potah sedadla.
S tempomatem jsem se musel dlouho sžívat. Dřív jsem měl citrona a ten měl tempomat o něco lepší, ale zase v kombinaci s automatem to funguje dobře.
S názorem jestli v této cenové kategorii kupovat jiné nebo stejné auto souhlasím, taky bych koupil to samé jen tu nejlepší verzi.
Šestka je blbá, a převodovce velmi chybí. Já sice v automatu to asi tolik nepociťuju, ale zas si to řadí jak chce.
O tom podsvícení nevím, mě řekli, že to nejde. Ale servis je asi nejhoší stránka vlastnění auta. Co jsem jim neřek, tak nezjistili. UUž mám měněný gufero na poloose, řízení a taky teď čekám na novej potah sedadla.
S tempomatem jsem se musel dlouho sžívat. Dřív jsem měl citrona a ten měl tempomat o něco lepší, ale zase v kombinaci s automatem to funguje dobře.
S názorem jestli v této cenové kategorii kupovat jiné nebo stejné auto souhlasím, taky bych koupil to samé jen tu nejlepší verzi.
Se vším co je zde psáno naprosto souhlasím, a to včetně "špičkových" servisů - u mě Auto-Staiger. Po 15 tis. km začalo něco jakoby loupat ve volantu při rozjíždění a zatáčení, když to servis odstranil- prý dotažením uchycení tlumičů, tak po ujetí cca 4tis. km to tu je znova. Zkusím změnu servisu. Znáte v Praze nějaký lepší ?
Mám ještě dotaz - nevíte někdo, zda je u nás nový software řídící jednotky,
který zlepší rozjezdy (vyšší točivý moment v nižších otáčkách), což by odstranilo styl "nejdřív nic a pak bouchnou saze". Dle info na netu prý tento aktualizují při záruční prohlídce. Dotazem v Auto Staiger nic nevědí.
Mám ještě dotaz - nevíte někdo, zda je u nás nový software řídící jednotky,
který zlepší rozjezdy (vyšší točivý moment v nižších otáčkách), což by odstranilo styl "nejdřív nic a pak bouchnou saze". Dle info na netu prý tento aktualizují při záruční prohlídce. Dotazem v Auto Staiger nic nevědí.
Re: tak už jsem tu zas
Napiš prosím něco bližšího o světlech pro denní svícení - jsou v nárazníku nebo místo mlhovek? Kde jsi je koupil a jak zapojil, popř. přidej foto. DíkyAngel píše:Tak jsem udělal další změny. Vyřešil jsem problém se světly a intezitou displeje na rádiu montáží světel pro denní svícení. Mám v nárazníku LED diodová světla (samozrejmně homologovaná), která se rozsvítí vždy po nastartování motoru. Přepínač světel nechávám v poloze AUTO, takže když je šero a tma, tak se hlavní světla automaticky rosvítí a odpojí světla pro denní svícení. Můžu jen DOPORUČIT.
Montáž xenonů - nápad s uložením modulů pod světlomety, který jsem se tady dočetl mi při montáži pomohl. Místa je tam dost a krásně se to tam vejde.
Informace z provozu
Mám dotaz na zkušenosti o provozu o Captivě. Zajímalo by mě zda topí a jak je to s fungováním klimatizace? Taky mě docela zaráží ta spotřeba, ale pravdou je, že u nového auta je vždy spotřeba vyšší, než u zajetého. Jak to vypadá se spotřebou těď? A co servis? Každý si tu na fóru naň stěžuje, tak docela nedobré vyhlídky. Jinak auto se mi moc líbí a co je podstatné, že uveze v pohodlí celou rodinu. Zkoušeli jsme si ho a bylo bezva. Ten interiér co někdo v testech haní, jsme neshledali nijak špatný, naopak, narozdíl od sorenta, ten je děsný. Skoro jak v žigulu za komančů.
Zajímal by mě i servis, jak je to s ND a jak jsou drahé?
Díky za radu.
Zajímal by mě i servis, jak je to s ND a jak jsou drahé?
Díky za radu.
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
No sice vždycky zajedem do servisu rovnou, ale ta záloha je pěkná pitomost...to jsem ještě nezažil, že by někdo chtěl zálohu...jinej Chevy servis poblíž nemáš? Nebo jednej přímo s šéfem....tohle jednání je dost drzý...jak kdybys byl nějakej gauner, co si závazně objedná a pak nic....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza