aha jasne tak to dam urobit ..a co stoji vymena tesnenia pod hlavu s robotou?ferino28 píše:Chladiacu zmes som menil na Nexii niekolkokrat, ale nikdy nebol problem, ze by sa to samo neodvzdusnilo. Dark69, az budes v tom servise a daju ti dole hlavu tak ti povedia kde je chyba. Ale urcite nepristan iba navymenu tesnenia pod hlavou pokial nebude zjavne poskodene (napr. prepalene, prehrdzavene). Ak nebude na tesneni zjavna chyba, tak trvaj na tom aby ti to zistili aspon sprayom na trhlinky (zvacsa je oranzovej farby a po nastriekani napr. na tu hlavu sa zjavne zviditelni v prasklinke, mam taky dojem, ze stal okolo 400 kacek). Ak by ti vymenili tesnenie a zlozili to naspat s vadnou hlavou, tak by ti to nijak nepomohlo a zbytocne by ta to stalo tvoje koruny (dalsie nove tesnenie a praca).
Prehriaty motor
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
nexia
...to Dark69 zaleží jak a kým...orientačně 5 litrů...a taky to záleží na - rozvody - čerpadlo, no vono se to vyplatí při jednom...platíš jenom jednu práci...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nexia
...to Dark 69...nemusí...udělal jsem těsnění pod hlavou ( totál parník a nebylo co řešit, jenom odtah...) a ručička byla normálně ve středu políčka a funkční ( pokud se podíváš pozorně tak přesně mezi dvěma tečkami - velmi nepatrně značené ) no vono provozní teplota je někde přes 90°C ( záleží na termostatu, jsou tuším tři druhy podle klimatu kam šlo auto od 87°C a více, kdy se otevírají...a navíc stupnice jaksi chybí...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
mno je to stale nevyriesene..uz som taky zniceny z tych poruch ze uz sa tym prehrievanim ani nezaoberam...beriem to tak ze to tak ma asi byt..aj ked sa mi to nezda...bud bude niekde asi chladenie upchate....alebo bude asi pomaly odchadzat tesnenie pod hlavou aj ked si myslim ze asi mam prasknutu hlavu niekde kusok...idem menit teraz rozvody tak budem mudrejsi....som zveavy ako to vyzera s vodnou pumpou, kedze je motor prehriaty vzdy a teraz v zime mi ani auto vobec nekuri...mam podozrenie ze budu vylomene lopatky z vodnej pumpy alebo bude poskodena nejako...rozvody neboli menene ani nepamätam ani byvaly majitel nevie riskujem teraz dost ...takze prvo rozvody vymenim,pozrem na pumpu vodnu v akom stave bude a potom budem mudrejsi...napisem to sem......mafo22 píše:Dark69
Ako to nakoniec dopadlo v com bol problem prehrievania
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
No...rozvody uz mam kupene takze ich vymenim.....pevne verim ze vymenou sa zlepsi chod motora (raz tu niekto na fore to pisal asi milosh..po vymene rozvodov mu auto netrhalo) a aj to prehreviane a nekurenie ze sa zlepsi...a aj keby casom mi moj motor odisiel tak moje nove rozvody nie je problem prehodit na druhy motor, akurat tesnenie na vodnu pumpu kupim nove...ferino28 píše:Najskor si vyries ten prvy problem. Mas mozno zbytocne menit rozvody ak bude nieco v neporiadku z motorom. A ak sa nahodou potom rozhodnes napr. pre kupu druheho motora, tak to by boli zbytocne vyhodene peniaze.
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Nechcem to hned vidiet cierno, ale skus si popozerat, ze kolko by stal druhy motor. Ono su to dnes fakt zaujimave ceny, ked si odpocitas pracu s novym tesnenim (ak je chyba tam), alebo ak je to hlava, tak si myslim, ze druhy motor sa oplati. Zoberiem tu horsiu alternativu (s ktorou sa da tiez pocitat): Mas nove rozvody, ktore das vymenit co ta bude stat nejake koruny (co ja viem kolko, ale pocitajme cca 70 eciek), no zostava ti vymenit to tesnenie co bude asi cca 100 eciek, no a nedajboze, ze by to nakoniec bola prasknuta hlava, to by znamenalo zohnat novu, tesnenie a praca s nim bola uplne zbytocna, auto zas v servise a dalsie peniaze, cas, nervy s zhananim hlavy (zvaranie), znova nove tesnenie atd. Druhym motorom by si sa pravdepodobne tomuto vyhol, usetril a este by si mal nejake nahradne diely (zalezi, co by si na tom motore vsetko kupil). Tak to vidim ja. Lenze ludia beru motor ako srdce auta a nie ako nahradny diel a preto sa to snazia vsemozne zachranovat.
No z casti aj mas pravdu...lenze nechcem zbytocne kupovat novy motor ked moj ide normalne a asi sa trocha prehrevia a auto nekuri..len kvoli tymto porucham sa mi novy motor neoplati a uz mam rozvody kupene aj....verim ze vymenou vodnej pumpy, termostatu a precistenim chladiacej sustavy mi auto zacne kurit a menej sa prehrievat....a nieje nejako drahe 70 eur za vymenu rozvodov??niekde som cital ze za 40 eur...a to sa mi oplati vymenit a uvidim potom co to spravi....a ked nepomoze ani to tak budem jazdit dalej kym ho neporazi...kurenie mi i tak netreba a to prehrievanie vobec nesledujem....a az potom kupim novy motor za 150 Eur a ho vymenim+dam do neho moje nove rozvodyferino28 píše:Nechcem to hned vidiet cierno, ale skus si popozerat, ze kolko by stal druhy motor. Ono su to dnes fakt zaujimave ceny, ked si odpocitas pracu s novym tesnenim (ak je chyba tam), alebo ak je to hlava, tak si myslim, ze druhy motor sa oplati. Zoberiem tu horsiu alternativu (s ktorou sa da tiez pocitat): Mas nove rozvody, ktore das vymenit co ta bude stat nejake koruny (co ja viem kolko, ale pocitajme cca 70 eciek), no zostava ti vymenit to tesnenie co bude asi cca 100 eciek, no a nedajboze, ze by to nakoniec bola prasknuta hlava, to by znamenalo zohnat novu, tesnenie a praca s nim bola uplne zbytocna, auto zas v servise a dalsie peniaze, cas, nervy s zhananim hlavy (zvaranie), znova nove tesnenie atd. Druhym motorom by si sa pravdepodobne tomuto vyhol, usetril a este by si mal nejake nahradne diely (zalezi, co by si na tom motore vsetko kupil). Tak to vidim ja. Lenze ludia beru motor ako srdce auta a nie ako nahradny diel a preto sa to snazia vsemozne zachranovat.
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..