PRASKÁNÍ ŽÁROVEK H7
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
Me to taky pomohlo. Ale co jsem si vsim dycky praskly rano po nastartovani a rozjezdu. Ted zapinam svetla az po vyjezdu z parkoviste. Hold neumim to naucit moji zenu tak dycky po nejake jeji jizde je zarovka v cudu. Tak ted klesla spotreba zarovek z 4 rocne na 1. kupuji nejlevnejsi sunty
Nubira SE 1,4 16V
Orlando 1,8
Orlando 1,8
To myslis jako zert, ne? Co mam auta (2,5 roku), jeste jsem zadnou zarovku menit nemusel (a kdo vi, jestli 1. majitel nejakou nekdy menil) a to mam ARS...cpuna píše:SICE TAK VELKOU SPOTŘEBU ŽÁROVEK NEMÁM 3-4 ROČNĚ
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Slam: bohužel to je klasika. H7ky a Lacetti a jeho napětí. Já měníval kolem 5-10 žárovek ročně. S drátama je spotřeba ani né třetinová.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Přeci nejen H7 a Lacetti: , ale taky H7 a Fabia atd., atd - asi je to dáno konstrukcí žárovky - malinkatou baňkou, která se mizerně chladí, malou paticí, která taky moc tepla neodvede, plastovou parabolou, která neodvede žádný teplo... a když se to spojí s vyšším napětím, je problém na světě. Kdyby to bylo jen Lacetti, nikdy by VW nezačalo prodávat a montovat do svých aut odporové dráty. Je to super věc, od jejich montáže jsem žárovku neměnil, potkávačky zapínám až chvilku po nastartování - nejdřív tak za 10 sec. Dráty jsou zkrátka dobré, jednoduché a nepříliš drahé řešení.
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Jo toho praskání krátce po nastartování sem si taky všimnul. To přece neni ormální. Žárovka ještě nemůže bejt tak zahřátá aby rupla.
Krom toho párkrát, když sem dřív škrábal okna a svítil sem, tak sem si všimnul jakoby občas světla zazářily víc. Podle mně kolísá napětí u Lacettiho a to často a hodně.
Krom toho párkrát, když sem dřív škrábal okna a svítil sem, tak sem si všimnul jakoby občas světla zazářily víc. Podle mně kolísá napětí u Lacettiho a to často a hodně.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Asi jo, máš pravdu. Docela by pomohlo automatické rozsvěcení světel s nějakou prodlevou, alepoň těch 10 sekund. Nebo ještě líp, nějakej bazmek, co by líp reguloval napětí. A jestli napětí kolísá - asi jo, nevšiml jsem si, že by mi světla občas "blikla" víc. Zato mě dost vadí, že při šlápnutí na brzdu na krátkou chvíli světla jakoby pohasnou (trvá do asi tak 1/2 sekundy) a zase začnou svítit normálně. Stejně to samé dělá sepnutí klimy nebo při vytahování okýnka v okamžiku kdy dojede až nahoru. Zkus někdy za tmy vzít za knoflík ovládání okna a zavřené okno jako zkusit zavřít, tam musí být pokles napětí jak k.áva. Holt, nejlepší regulátor tam asi nebude.Krtek píše:Jo toho praskání krátce po nastartování sem si taky všimnul. To přece neni ormální. Žárovka ještě nemůže bejt tak zahřátá aby rupla.
Krom toho párkrát, když sem dřív škrábal okna a svítil sem, tak sem si všimnul jakoby občas světla zazářily víc. Podle mně kolísá napětí u Lacettiho a to často a hodně.