Moc prosím pár rad
Moderátor: Blue Lanos
Moc prosím pár rad
Zdravím všechny,měl bych pár dotazů :Kde je konektor váhy vzduhu (IAT senzor)?Proč mi auto při rozjetí ztrácí otáčky,místo aby "zabralo?"Při volnoběhu mi otáčky klesnou až na asi 600 a potom to motor "dohání"občasným zvyšováním.Chtěl bych podotknout,že mám dělané nové pístní kroužky+motor,olej,filtry,brzdy a stejně mi připadá,že nemá výkon.Jede slušně na studeno,ale jak se zahřeje je problém ho "vytočit".DÍKY:
- Reklama
Malinko tě uklidním, domnívám se, že Lanos, stejně jako Nubi i Lega nemá váhu vzduchu, jen čidlo teploty nasávaného vzduchu, je někde v hadici sání, nebo v boxu filtru. Pokud by nebylo připojené svítí ti CHECK. S tím nízkým výkonem, může to být hodně věcí. Např. i lambda, ta se při studeném motoru neprojevuje a když se ohřeje, může dávat ř.j. nesmysly.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
vaha vzduchu
Nejspis jsem vyveden z omylu Lanos nema vahu vzduchu?? Do ted jsem si myslel ze ano, kvuli teto hloupe veci jsem chtel dat pryc sportovni filtr..Richard píše:Malinko tě uklidním, domnívám se, že Lanos, stejně jako Nubi i Lega nemá váhu vzduchu, jen čidlo teploty nasávaného vzduchu, je někde v hadici sání, nebo v boxu filtru. Pokud by nebylo připojené svítí ti CHECK. S tím nízkým výkonem, může to být hodně věcí. Např. i lambda, ta se při studeném motoru neprojevuje a když se ohřeje, může dávat ř.j. nesmysly.
Já jsem psal domnívám se....... svou doměnku odůvodňuji absencí váhy vzduchu u NUBI i LEGY s podobným rokem výroby. Daewoo u svých motorů používá jiné, jednodušší řízení i jinou řj., než příbuzný OPEL, ten váhu vzduchu má a taky má o něco málo nižší spotřebu a lepší běh motoru na volnoběh. Mluvím o příbuzných motorech 2.0 16V Nubi + Lega , který se montoval např. do vozů Opel Vectra a Omega.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
AHa tak to znamena jedinne rozdelat a podivat se...Richard píše:Já jsem psal domnívám se....... svou doměnku odůvodňuji absencí váhy vzduchu u NUBI i LEGY s podobným rokem výroby. Daewoo u svých motorů používá jiné, jednodušší řízení i jinou řj., než příbuzný OPEL, ten váhu vzduchu má a taky má o něco málo nižší spotřebu a lepší běh motoru na volnoběh. Mluvím o příbuzných motorech 2.0 16V Nubi + Lega , který se montoval např. do vozů Opel Vectra a Omega.
predtym ako budes nieco rozoberat skus si zohnat rozdelovac vymenit a odskusat.
nam toto robila mazda. (skocil si na plyn a motor nereagoval len sa dusil). iba sme vymenili rozdelovac a odvtedy to ide ako hodinky. bola to nejaka elektronika v rozdelovaci ci co.
nam toto robila mazda. (skocil si na plyn a motor nereagoval len sa dusil). iba sme vymenili rozdelovac a odvtedy to ide ako hodinky. bola to nejaka elektronika v rozdelovaci ci co.
ExLanos
http://www.lanosclub.com/gallery.php?mo ... erie_id=53
-----------------------------
Suzuki SX4 Freeze http://moje.auto.cz/Peco/suzuki-sx4.html
http://www.lanosclub.com/gallery.php?mo ... erie_id=53
-----------------------------
Suzuki SX4 Freeze http://moje.auto.cz/Peco/suzuki-sx4.html