Po zahřátí kolísají otáčky na volnoběh 1200-1900 během 4 sec
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Po zahřátí kolísají otáčky na volnoběh 1200-1900 během 4 sec
Tak jsem zjistil, že po zahřátí (za studena se drží těch 1500) kolísají otáčky na volnoběh velice pravidelně cca od 1100 do 2000 během cca 4 sec (vylítne to na 2000, a hned to spadne na 1100 a hned ...)
Kolísají pořád, nepřestane to, nemění se to.
Četl jsem na diskusi něco o "krokového motorku" pokud to bude ono, naťukněte mě jen v tom, kde to asi je a zda to běžnej človíček zvládně nějak zkontrolovat, otestovat, profouknout
Díky
Ještě bych dodal otázku, zda se Vám stáva, že auto v zatáčce (100 km/h, sundám nohu z plynu nebo přidám) tak nějak divně zaplave, asi jako pořádná facka od větru. Musím mírně korigovat volantem. Bojím se až se mi to někdy úplně ustřelí.
Kolísají pořád, nepřestane to, nemění se to.
Četl jsem na diskusi něco o "krokového motorku" pokud to bude ono, naťukněte mě jen v tom, kde to asi je a zda to běžnej človíček zvládně nějak zkontrolovat, otestovat, profouknout
Díky
Ještě bych dodal otázku, zda se Vám stáva, že auto v zatáčce (100 km/h, sundám nohu z plynu nebo přidám) tak nějak divně zaplave, asi jako pořádná facka od větru. Musím mírně korigovat volantem. Bojím se až se mi to někdy úplně ustřelí.
Nubira 1999, 1,6 LPG, SMART BRC
- Reklama
Záleží na tom akou zátačkou, na diaľnici sú tiež zátačky a idem aj 140...
Je fakt, že keď to v nejakej prudšej preženiem s rýchlosťou tak mám pri tom taký blbý pocit, ale plávaním by som to nenazval, to bude asi tým že Nubi má zadnú nápravu čiastočne natáčaciu
Je fakt, že keď to v nejakej prudšej preženiem s rýchlosťou tak mám pri tom taký blbý pocit, ale plávaním by som to nenazval, to bude asi tým že Nubi má zadnú nápravu čiastočne natáčaciu
Nubi 1,6 SX combi, r.v. 97, LPG Lovato, klima - PREDANÉ
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
k tomu plavani bych jen dodal, kdy se naposledy menili silenbloky ramen??
A to klesani na vonobeh je za jizdy nebo kdyz stojis, zkus pozorovat kdyz vyradis za jizdy jestli ti to taky skace nebo ne
A to klesani na vonobeh je za jizdy nebo kdyz stojis, zkus pozorovat kdyz vyradis za jizdy jestli ti to taky skace nebo ne
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Díky za odpověď
Silenbloky ramen jsem neměnil ani nevím jestli někdy někdo (auto mám rok).
Otáčky kolísají na volnoběd (ve 130 km/h, i na křižovatce).
Připadá mi to, jako že se otáčky dusí, tak "někdo" přidá trošku plynu, ale moc, tak to vylítne k 2000 tak zase ubere a ono to spadne zase moc. (vše během 4 sec)
A to vše jen po zahřátí!
On to asi fakt bude ten krokový motorek, asi nějak špatně a pozdě reaguje. (doufám tedy, že ten má trochu na svědomí řízení otáček při volnoběhu nějakým řízením vzduchu, jsem laik)
Ještě jednou díky
Otáčky kolísají na volnoběd (ve 130 km/h, i na křižovatce).
Připadá mi to, jako že se otáčky dusí, tak "někdo" přidá trošku plynu, ale moc, tak to vylítne k 2000 tak zase ubere a ono to spadne zase moc. (vše během 4 sec)
A to vše jen po zahřátí!
On to asi fakt bude ten krokový motorek, asi nějak špatně a pozdě reaguje. (doufám tedy, že ten má trochu na svědomí řízení otáček při volnoběhu nějakým řízením vzduchu, jsem laik)
Ještě jednou díky
Nubira 1999, 1,6 LPG, SMART BRC
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Díky za odpověď
A dela to na oba typy paliva? Pokud ano, tak je to z nejvetsi pravdepodobnosti krokovy motorek. Studene to neni tak poznat protoze je zapnutej sytic. To divne chovani v zatackach je podle meho pneumatikama, utreny silenblok prednich ramen se projevuje hlavne pri akceleraci na rovne silnici. Auto jakoby tahne do strany a pri ubrani plynu se vrati zpet.Mauner78 píše:Silenbloky ramen jsem neměnil ani nevím jestli někdy někdo (auto mám rok).
Otáčky kolísají na volnoběd (ve 130 km/h, i na křižovatce).
Připadá mi to, jako že se otáčky dusí, tak "někdo" přidá trošku plynu, ale moc, tak to vylítne k 2000 tak zase ubere a ono to spadne zase moc. (vše během 4 sec)
A to vše jen po zahřátí!
On to asi fakt bude ten krokový motorek, asi nějak špatně a pozdě reaguje. (doufám tedy, že ten má trochu na svědomí řízení otáček při volnoběhu nějakým řízením vzduchu, jsem laik)
Ještě jednou díky
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG
Díky za odpověď
Dělá to na LPG i plyn, naprosto beze změny. Ukončil bych to tím, že kouknu na ten krokáč. Pak uvidíme.
Jinak dnes jsem ještě vysledoval, že to auto zaplave hlavně když v táhlejší zatáčce, ve vyšší rychlosti sundám nohu z plynu a nebo naopak přidám. Na rovince nic.
Nemůže to být něco s diferenciálem? (čistě teoreticky nějak špatně rozděluje sílu na kola)
Díky!
Jinak dnes jsem ještě vysledoval, že to auto zaplave hlavně když v táhlejší zatáčce, ve vyšší rychlosti sundám nohu z plynu a nebo naopak přidám. Na rovince nic.
Nemůže to být něco s diferenciálem? (čistě teoreticky nějak špatně rozděluje sílu na kola)
Díky!
Nubira 1999, 1,6 LPG, SMART BRC
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
diferak to nebude to by si musel jedno kolo mit castecne ve vzduchu, bude to nejspis tema silenblokama. Zajed si na valce tam ti to zjistej presne. No krokac se ridi ridici jednotkou, je to obycejny elektromotor ktery dostava impuls z RJ. Me se to nejak nezda ze by to byl moturek, podle toho jak pises ze si prida a pak ubere to znamena ze ridici jednotka vyhodnoti chudou smes a posle signal a moturek prida v zapeti zase ubere protoze je bohata to znamena ze krokac reahuje plnohodnotne na impuls z RJ:roll: no mozna to dela cidlo teploty motoru ale mozna se taky pletu, pro jistotu bych nejdriv vymenil to cidlo stoji o proti krokovymu moturku daleko min, ale kdyz mas moznost si pujcit jiny moturek na zkousku tak nejdriv vyzkousej ten krokac
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Tak vyřešeno, prozatím, totálně vybitou baterkou
Problém s kolísáním otáček se sám vyřešil, a sice, když jsem nechal rozsvícená světla a baterka se totálně vybila. Po startu přes kabely je vše OK. To sem blázen.
Nubira 1999, 1,6 LPG, SMART BRC
S tím "plaváním" v zatáčce, nevím co jsi měl za auto předtím, ale Nubi má víceprvkovou nápravu a v zatáčkách se trochu zadní kola řídí opačně než přední. Tedy přední a zadní náprava jde podobně jako tramvaj po stejné stopě. Čím rychleji zatáčku projedeš, tím je to víc znát. Když si na to zvykneš je to už ok, při prvních cestách jsem rodinu přesýpal a pes v kufru měl drápy zarvaný do koberce....
Samo můžou být i načatý silentbloky vzadu (je jich tam jak nas*áno )
Samo můžou být i načatý silentbloky vzadu (je jich tam jak nas*áno )
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502