..jeee tu sa to rozbehlo...
..takze s5 k veci...
Ten moj "novy motor" aj zo zbytkom toho "bordelu" okolo ukazuje na tachometry 270tkm
takze ako sa poznam aj keby som kupil hocico, rozobral by som to do srobika a potom zlozil nas5..
(ak niekoho zaujima "projekt" RAPID MPI kuk sem:
http://195.168.25.155/dohc/Mino)
Motor C20XE ide prerobit na C20LET, chce to ine ojnice, vstreky,
turbinu, chipnut ECU..atd..
ale uz ked tak, doporucujem prerobit
napravy,
brzdy, inak z toho spravish pojazdnu truhlu..
..a teraz odveci...
Hynku, mash svojim sposobom pravdu, ale nic by ma nepotesilo viacej, nez "vytret zrak tomu debilovi" v Octavii TDI,
co sa za mnou dovalil jak velka voda, az som mal pocit ze sa mi xe pozret do kufra, zacal ma obiehat z prava,
v mieste kde sa zuzuju pruhy do jedneho laveho, pricom som si skoro rozbil kolesa o obrubnik, on skoro oskrel moje auto
a aj to zaparkovane na pravom okraji cesty, a "hulil" si to mestskou ulickou najmenej 120,
za sprievodu cierneho dymu z vyfuku, a revom "PUMPE-DIESE".
(tym poslednym som xel povedat, ze sa jedna o debila co tak jazdi stale, kedze motor uz klepe, a turbina dymi z vyfuku nacierno)
Neviem teda ako "ostatnym tunerom", ale mne ide skor o to zrychlenie nez o tu rychlost...
a aj (hlavne) o tu radost z tej prestavby...a to, ze mam nieco ineho nez co maju ostatny.
Viezol som sa v NOVEJ FABII 1.2HTP a nechcel by som to ani zadarmo, a tiez mam strach z toho
ako niektoy "vodici" stym autom manevruju..