motor Opel Omega 2.5i V6

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
cukrar
Příspěvky: 283
Registrován: ned led 27, 2008 13:15
Bydliště: BRNO

Příspěvek od cukrar »

Ivoš píše:Cukrar: Tvůj nápad je fajn, bylo by supr, kdybys to dotáhnul do konce a nainvestoval do Nesii oněch 100 000 Kč (hrubý odhad za new motor, podvozek, brzdy....a to se držím při zemi), ale nech si podobná invektiva...na silnicích jezdí magoři bez ohledu na kubaturu...jestli ovšem zamýšlíš postavit si nadupanou Nexii s tím, že se budeš chovat na silnici jako de*il co mu dělá radost předjíždět slaboučká auta, tak to raději nedělej....Daewáci ohrmují na silnici pohodovou jízdou a větším komfortem cestování....machrujou a předjíždí jak prasata jiní. ;) Hlavně TDi...
Ne slabé auta rozhodně ne,,, hlavně ty tdi :lol:

ale nevím jestli budu dávat na křižovatce nissan 350Z.. to dá asi on mě :roll:
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Příspěvek od Hynek »

To cukrar: Jsem přesvědčen, že pokud si své zamindrákované a zakomplexované sebevědomí začneš léčit u odborníka, přijde tě to daleko levněji, něž si pořizovat supersilný vůz!
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
Uživatelský avatar
cukrar
Příspěvky: 283
Registrován: ned led 27, 2008 13:15
Bydliště: BRNO

Příspěvek od cukrar »

Hynek píše:To cukrar: Jsem přesvědčen, že pokud si své zamindrákované a zakomplexované sebevědomí začneš léčit u odborníka, přijde tě to daleko levněji, něž si pořizovat supersilný vůz!
Děkuji jsem přesvědčen, :lol: že máš samozřejmě pravdu
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Kluci klid...tohle nemá cenu...cukrar odpověď dostal a pokud se do toho pustí, tak držím palce...není to o dokazování si něčeho, ale o dobrým pocitu. Takže pijánko ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
cukrar
Příspěvky: 283
Registrován: ned led 27, 2008 13:15
Bydliště: BRNO

Příspěvek od cukrar »

Ivoš píše:Kluci klid...tohle nemá cenu...cukrar odpověď dostal a pokud se do toho pustí, tak držím palce...není to o dokazování si něčeho, ale o dobrým pocitu. Takže pijánko ;)
Jo jo přesně tak. :PP:
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..jeee tu sa to rozbehlo...
..takze s5 k veci...

Ten moj "novy motor" aj zo zbytkom toho "bordelu" okolo ukazuje na tachometry 270tkm
takze ako sa poznam aj keby som kupil hocico, rozobral by som to do srobika a potom zlozil nas5..

(ak niekoho zaujima "projekt" RAPID MPI kuk sem: http://195.168.25.155/dohc/Mino)

Motor C20XE ide prerobit na C20LET, chce to ine ojnice, vstreky, turbinu, chipnut ECU..atd..
ale uz ked tak, doporucujem prerobit napravy, brzdy, inak z toho spravish pojazdnu truhlu..


..a teraz odveci...

Hynku, mash svojim sposobom pravdu, ale nic by ma nepotesilo viacej, nez "vytret zrak tomu debilovi" v Octavii TDI,
co sa za mnou dovalil jak velka voda, az som mal pocit ze sa mi xe pozret do kufra, zacal ma obiehat z prava,
v mieste kde sa zuzuju pruhy do jedneho laveho, pricom som si skoro rozbil kolesa o obrubnik, on skoro oskrel moje auto
a aj to zaparkovane na pravom okraji cesty, a "hulil" si to mestskou ulickou najmenej 120,
za sprievodu cierneho dymu z vyfuku, a revom "PUMPE-DIESE".
(tym poslednym som xel povedat, ze sa jedna o debila co tak jazdi stale, kedze motor uz klepe, a turbina dymi z vyfuku nacierno)

Neviem teda ako "ostatnym tunerom", ale mne ide skor o to zrychlenie nez o tu rychlost...
a aj (hlavne) o tu radost z tej prestavby...a to, ze mam nieco ineho nez co maju ostatny.

Viezol som sa v NOVEJ FABII 1.2HTP a nechcel by som to ani zadarmo, a tiez mam strach z toho
ako niektoy "vodici" stym autom manevruju..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
cukrar
Příspěvky: 283
Registrován: ned led 27, 2008 13:15
Bydliště: BRNO

Příspěvek od cukrar »

JRD McLAREN píše:..jeee tu sa to rozbehlo...
..takze s5 k veci...

Ten moj "novy motor" aj zo zbytkom toho "bordelu" okolo ukazuje na tachometry 270tkm
takze ako sa poznam aj keby som kupil hocico, rozobral by som to do srobika a potom zlozil nas5..

(ak niekoho zaujima "projekt" RAPID MPI kuk sem: http://195.168.25.155/dohc/Mino)

Motor C20XE ide prerobit na C20LET, chce to ine ojnice, vstreky, turbinu, chipnut ECU..atd..
ale uz ked tak, doporucujem prerobit napravy,
brzdy, inak z toho spravish pojazdnu truhlu..


..a teraz odveci...

Hynku, mash svojim sposobom pravdu, ale nic by ma nepotesilo viacej, nez "vytret zrak tomu debilovi" v Octavii TDI,
co sa za mnou dovalil jak velka voda, az som mal pocit ze sa mi xe pozret do kufra, zacal ma obiehat z prava,
v mieste kde sa zuzuju pruhy do jedneho laveho, pricom som si skoro rozbil kolesa o obrubnik, on skoro oskrel moje auto
a aj to zaparkovane na pravom okraji cesty, a "hulil" si to mestskou ulickou najmenej 120,
za sprievodu cierneho dymu z vyfuku, a revom "PUMPE-DIESE".
(tym poslednym som xel povedat, ze sa jedna o debila co tak jazdi stale, kedze motor uz klepe, a turbina dymi z vyfuku nacierno)

Neviem teda ako "ostatnym tunerom", ale mne ide skor o to zrychlenie nez o tu rychlost...
a aj (hlavne) o tu radost z tej prestavby...a to, ze mam nieco ineho nez co maju ostatny.

Viezol som sa v NOVEJ FABII 1.2HTP a nechcel by som to ani zadarmo, a tiez mam strach z toho
ako niektoy "vodici" stym autom manevruju..

V tom s tebou souhlasím. :D
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

TDI-ckari su zakomplexovani ludia (z vecsej casti), hlavne mlady fagani, ktori si kupili to TDIiii aby sa mohli ukazat okoliu. Nehovorim, ze su to zle motory, spotrebu maju dobru, zatah dobry ibaze hodne obmadzene otacky, kedy motor taha a servisovat ich neni tiez zrovna najlacnejsie. Problem je asi to, ze si myslia, ze im patria vsetky cesty a trhnu kazdeho, za kazdu cenu. Dalsia vec je odpor ostatnych ludi ktori vlastnia ine auta voci tejto motorizacii. Mna uz tiez niekolko krat brutalne takmer vytlacilo auto (s napisom TDI) z cesty a napriek tomu, ze asi skor patrim medzi tych pohodovych vodicov, tak som sa musel velmi ovladat aby som si ho nevytiahol z auta a nedemonstroval mu fyziku o akcii a reakcii, o zotrvacnosti s naslednou gravitaciou. cukrar Ak chces ist do toho koli tomu aby si mal dobre zrychlenie a nie koli maximalke, tak smelo a vela zdaru, v tomto pripade by podvozok mohol aj zostat taky, ved v amerike su silne a tazke auta, podvozky su skor komfortne a brzdy az biedne na europske pomery (aj ked to bude tym, ze sa tam striktne dodrzuje max. povolena rychlost). Ale ak s tym chces trhat rychlostne rekordy a rezat zakruty, tak ta caka beh na dlhu trat.
Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Příspěvek od Hynek »

Ale já mu taky fandím a ze srdce mu přeji, aby se mu to všechno povedlo a dotáhl tu přestavbu do zdárného konce! Jen se mi nelíbilo, jaká byla motivace k přestavbě.Všem blbečkům se slabším motorem ukázat, jak MĚ to jede. Už jsme si to vyříkali a jedeme bez urážky dál. :lol: ;) :roll:

To cukrar: Nejsem přesvědčen, že bych měl vždy pravdu! Nikdo není neomylný. Neomylní byli jen komunisti! :P :) :D
Naposledy upravil(a) Hynek dne pát dub 04, 2008 08:24, celkem upraveno 1 x.
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
Uživatelský avatar
cukrar
Příspěvky: 283
Registrován: ned led 27, 2008 13:15
Bydliště: BRNO

Příspěvek od cukrar »

ee jen o ten pocit z jízdy a samozřejmě počáteční zrychlení.
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Hodně zdaru a naditou peněženku, pane kolego ;)

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Odpovědět

Zpět na „NEXIA“