Z celého českého Nexia Clubu má motor c20xe jen Svobik, který jej koupil ode mě. Já mám c20let, tedy 2,0 16V turbo (cca 230 HP).cukrar píše:počkej a to jde c20XE s přídavkem turba?
nebo jak si to myslel.?.
motor Opel Omega 2.5i V6
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- Reklama
a jde přidat turbo k c20xe. no ale ty sis na to snad nestěžoval ne?Ivan píše:Z celého českého Nexia Clubu má motor c20xe jen Svobik, který jej koupil ode mě. Já mám c20let, tedy 2,0 16V turbo (cca 230 HP).cukrar píše:počkej a to jde c20XE s přídavkem turba?
nebo jak si to myslel.?.
párkrát jsem tě tu viděl v brně. a docela do jelo...
nebo jinak je ten motor vůbec k tomu uzpůsoben když se přidá turbo(což bude asi moooc penež to turbo)
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Motory c20xe a c20let jsou poměrně identické a c20xe lze na turbo předělat, když se tam pár věcí povyměňuje, ale vždycky je lepší koupit už turbo motor.cukrar píše:a jde přidat turbo k c20xe. no ale ty sis na to snad nestěžoval ne?Ivan píše:Z celého českého Nexia Clubu má motor c20xe jen Svobik, který jej koupil ode mě. Já mám c20let, tedy 2,0 16V turbo (cca 230 HP).cukrar píše:počkej a to jde c20XE s přídavkem turba?
nebo jak si to myslel.?.
párkrát jsem tě tu viděl v brně. a docela do jelo...
nebo jinak je ten motor vůbec k tomu uzpůsoben když se přidá turbo(což bude asi moooc penež to turbo)
To víš, 230 koní s Nexií už zahýbe S jídlem roste chuť... 170 koní přestane brzy stačit...
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Ivan píše:Motory c20xe a c20let jsou poměrně identické a c20xe lze na turbo předělat, když se tam pár věcí povyměňuje, ale vždycky je lepší koupitcukrar píše:a jde přidat turbo k c20xe. no ale ty sis na to snad nestěžoval ne?Ivan píše: Z celého českého Nexia Clubu má motor c20xe jen Svobik, který jej koupil ode mě. Já mám c20let, tedy 2,0 16V turbo (cca 230 HP).
párkrát jsem tě tu viděl v brně. a docela do jelo...
nebo jinak je ten motor vůbec k tomu uzpůsoben když se přidá turbo(což bude asi moooc penež to turbo)
už turbo motor.
To víš, 230 koní s Nexií už zahýbe S jídlem roste chuť... 170 koní přestane brzy stačit...
jj to si dokážu představit, ale tam je už nezbytná podmínka investovat do lepších brzd.
170koní mi musí stačit, ale zatím o tom jen uvažuji, přeci jen to něco bude stát, navíc když mám 90ti konové vozítko a la Daewoo, tak bude určitě pro mě rozdíl když bych tam měl 150-170koní
otázka je jak to bude s rozjezdem... určitě to nebude tak líné, samozřejmě na to tvoje mít nikdy nebudu, ale to už tak prostě je někdo musí být Nejlepší. Bych bych spokojen jen za to že by mě to jezdilo dle mých představ a těch 150koníků pod kapotou není zase v nexii tak špatné když si každý myslí že vedle něj jede nějaká šunka z Koreje.
a nějaký spojlery nepreferuju jen No Name auto. Ať jen každý kouká co ho to předjelo. Ty si na tom podobně ne? když jen tupě koukají co že je to předjíždí...
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Záleží, o co Ti jde. Jestli chceš jen rychlé auto, tak není nic jednoduššího než si za pár tisíc koupit třeba Astru GSi s c20xe, kde je všechno na svém místě a funguje, jak má. Jestli Ti jde jako mně o výzvu, tak pořiď sportovní podvozek, lepší brzdy a předělej si Nexii na sportovní auto. Připrav se ale na běh na dlouhou trať a na výdaje, které se Ti nikdy nevrátí.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Ano na naše "normální" cesty kde všichni pitomci s obsahem 1.2HTP jezdí jak ďas.Hynek píše:Možná jsem sám, ale dost dobře nechápu tuto vaši diskuzi. Povolených devadesát jedu se seriovou Nesinkou na trojku zcela bez námahy. Stavíte speciál na uzavřenou dráhu nebo zabijáckou příšeru na normální cesty?
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Cukrar: Tvůj nápad je fajn, bylo by supr, kdybys to dotáhnul do konce a nainvestoval do Nesii oněch 100 000 Kč (hrubý odhad za new motor, podvozek, brzdy....a to se držím při zemi), ale nech si podobná invektiva...na silnicích jezdí magoři bez ohledu na kubaturu...jestli ovšem zamýšlíš postavit si nadupanou Nexii s tím, že se budeš chovat na silnici jako de*il co mu dělá radost předjíždět slaboučká auta, tak to raději nedělej....Daewáci ohrmují na silnici pohodovou jízdou a větším komfortem cestování....machrujou a předjíždí jak prasata jiní. Hlavně TDi...
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Toto je minimální hranice, aby to za něco stálo. Motor je většinou třeba zgenerálkovat stejně jako zbytek auta.Ivoš píše:Cukrar: Tvůj nápad je fajn, bylo by supr, kdybys to dotáhnul do konce a nainvestoval do Nesii oněch 100 000 Kč (hrubý odhad za new motor, podvozek, brzdy....a to se držím při zemi)
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project